Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 190480 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=2126.msg114736#msg114736

В съседната тема показах какво имам предвид...

Offline dispecercho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Въпросът е какво би трябвало да се направи, ако за някакъв период от време спре метрото в Люлин. Не го пожелавам, разбира се. В Прага при наводненията им се беше случило и бяха извадили и антиките от трамвайните депа. Тук не е толкова страшно, но все пак... Ето и една примерна картинка:

тм.8 минава на България-1300 с разписание примерно като от 1993 - 18-12-18-6. Трябва да се пусне временна линия 112 примерно са 18-10-18-5, 310 и 309, тб.6 и 7 също трябва да са с по 50% отгоре на колите. Тм.10 трябва да мине на 12 двойни коли. Тм.22 също трябва да се увеличи с 2-4 коли. Би трябвало така да може да се поеме пътникопотока, но всичко е само хипотетично. Честно казано, не ми се иска да се налага.
ТРЯБВА ТОВА! ТРЯБВА ОНОВА! То автобуси може да има, ама тролеи и трамваи не достигат, същото е и с шофьорите, и те не достигат, и диспечери не достигат, и механици. ИНАЧЕ ДА, МНОГО НЕЩА ТРЯБВАТ, МНОГО НЕЩА СМЕ ДЛЪЖНИ НИЕ ОТ СКГТ, А ТЕХНИКА, А ХОРА ОТ КЪДЕ? оТ ЛУНАТА ЛИ? Като някой каже трябва, много започвам да се дразня.

Offline dispecercho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
А пътникопотока? Това че на 10-15 им е удобно така, не означава, че мажи за всички, тези промени изискват още шофьори и автобуси, нова контакторна мрежа, нови спиркознаци и спирки, както и изграждането на джобове за МГТ на спирките.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ама, някой на теб ли ти държи сметка?
Ние сме тук, за да обсъждаме какво трябва да се направи. Какво, понеже няма да си мълчим и когато случайно нещо падне от небето, тогава ли?

Offline dispecercho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Ама, някой на теб ли ти държи сметка?
Ние сме тук, за да обсъждаме какво трябва да се направи. Какво, понеже няма да си мълчим и когато случайно нещо падне от небето, тогава ли?

Никой не ми държи сметка, но просто и за някаква глупост да каже нящой "трябва" и избухвам, просто е нещо като професионално изкривяване.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
АМи като изисква.. СКГТ тряябва да го осигури. Вместо да се харчат пари за глупости като реновиране на стари плякатарници, за същите пари може да се купят нови трамваи. Чавдар може да произвежда тролейбуси. Ако работи тоя завод още, поръчайте му няколко тролея... Общината като тръгне да прави ремонт, обсъдете с нея плановете си, че да ви направи дбжобовете... не е толкова трудно. Да бяхте частна компания, да се издържате само от билетчета, да разбирам да сте се задъхали, ама при положение, че и Общината поема разходи не е честно да се говори, че няма!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
АМи като изисква.. СКГТ тряябва да го осигури. Вместо да се харчат пари за глупости като реновиране на стари плякатарници, за същите пари може да се купят нови трамваи. Чавдар може да произвежда тролейбуси. Ако работи тоя завод още, поръчайте му няколко тролея... Общината като тръгне да прави ремонт, обсъдете с нея плановете си, че да ви направи дбжобовете... не е толкова трудно. Да бяхте частна компания, да се издържате само от билетчета, да разбирам да сте се задъхали, ама при положение, че и Общината поема разходи не е честно да се говори, че няма!

Е в този пост вече лъха повече от невежество.
СКГТ като компания не съществува от месеци.
Кои плякатарници точно са ремонтирани, защото откакто са в София са минали по един ремонт през 2000 г.
А съм почти 100% сигурен, че не знаеш колко точно броя от тези модели трамваи се движат в СОфия. И колко е струвал един такъв при закупуването му и колко е струвал един нов трамвай към годината му на закупуване.
Чавдар не съществува като завод от поне 8 год.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
2401, 2406 и т.н. ...
Колко пари броиха за тях? Точно ти вдигаше стойки в началото, че за парите, които са дали за тези, плюс още малко отгоре можело да се купят нови трамваи...
За името на компанията пък как можа да се хванеш като аргумент за незнание при положение, че на много обекти и инсттитути им викаме със стари имена, включително и ти!
За Чавдар не знаех, признавам...
Но доскоро на гааража в Надежда се шматкаше един Чавдар тролейбус, дето и по новините го даваха...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
2401 и 2406 не са модернизирани плякатарници, а български трамваи.

Не отричам, че парите са много за тези трамваи, но пък колко пари се дадоха за метровлакчета? 21 милиона бройката.
Аз понятие СКГТ не използвам от години.

Както и да е - да караме по темата.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Да сравняваме цената на трамвай и метро - композиции е несериозно. Нито 2401 .... може да развие скоростта на СКИФ, нито да побере толкова пътници, колкото само 1 вагонче на Русич-а

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Да сравняваме цената на трамвай и метро - композиции е несериозно. Нито 2401 .... може да развие скоростта на СКИФ, нито да побере толкова пътници, колкото само 1 вагонче на Русич-а

да но с парите за 2 метровлакчета можеха да се закупят 10-15 модерни трамвая. Това имах предвид.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Това вече граничи с тотално умишлено дразнене!
Метровлаковете са по-скъпи, защото са в пъти по-ефективни и извозват за единица време в пъти повече и от 10 трамвая...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
да но с парите за 2 метровлакчета можеха да се закупят 10-15 модерни трамвая. Това имах предвид.
Точно така! Производство на Инекон, нали?  :P

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
да но с парите за 2 метровлакчета можеха да се закупят 10-15 модерни трамвая. Това имах предвид.
Точно така! Производство на Инекон, нали?  :P

Не на Кончар.
Идеята ми е, че на настоящия етап няма нужда от нови метровлакчета, т.к. има предостатъчно. Но има липса на трамваи. Респ. в София продължават да се движат пляки и Софии, което е предпоставка да се каже "в тия скапани трамваи не ми се вози, вижте метрото с какви хубави влакчета е".
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
То и аз мога така да кажа защо да се купува един травмай вместо няколко съчленени автобуса, които да се движат по обособените "трамвайни" трасета на пълна газ ;)
Въпросът е къде е баланса, а не да отричаме един вид транспорт заради друг.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
То и аз мога така да кажа защо да се купува един травмай вместо няколко съчленени автобуса, които да се движат по обособените "трамвайни" трасета на пълна газ ;)
Въпросът е къде е баланса, а не да отричаме един вид транспорт заради друг.

Ами все едно сега София да купи 120 широкорелсови трамвая Кончар, които да са за трасето Дружба - Зоопарк - Овча Купел, за продължение на 22 до Овча Купел и още 3 линии, които дори не са и проектирани и трамваите да киснат в депото.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
В момента няма нужда от влакчета, но след 5 месеца ще си проличи защо са купувани. Най-после нещо добро - първо се купиха, а не да се пусне целия диаметър и тогава да се окаже, че няма налични.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Да, сега няма нужда, но на есен ще има, да не говориме пък и МД2 като го пуснат. Ако някой не следи дискусиите по темата за метрото няма как да дава адекватни мнения.

И за какви трамвайни трасета 'Дружба-Овча Купел' се говори!?
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile

И за какви трамвайни трасета 'Дружба-Овча Купел' се говори!?

Ами нали е заложен в накой от ОУП-тата?

За МД2 - мисля, че ти е ясно, че това нещо няма да тръгне дори и частично преди края на 2011 г., а по всяка вероятност ще е след 2013 г.
« Last Edit: 19.05.2009, 11:02:08 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email

И за какви трамвайни трасета 'Дружба-Овча Купел' се говори!?

Ами нали е заложен в накой от ОУП-тата?

За МД2 - мисля, че ти е ясно, че това нещо няма да тръгне дори и частично преди края на 2011 г., а по всяка вероятност ще е след 2013 г.

Не съм оракул, но темповете на строителство на метрополитена вече не са както в началото през 80-е. Има контрол над отпуснатите пари за изграждането му и няма как да се размотават едни или други. Всичко е фиксирано с дати. Така че дори и да има някакво непредвидено забавяне, няма да е в особено голям от предварително уточнения интервал от време.

Що се отнася за трамвайното трасе по 'Каблешков-Димитров', то в близко време няма да е факт по простата причина, че самите булеварди не виждам да се разширяват, а на места дори и изцяло изграждат, та какво остава за самото трамвайно трасе. Така че преди 2012 не би го имало този трамвай от 'Овча купел' до 'Дружба'. А плюс това дори като се изгради, нали трябва да се върже към сегашната трамвайна мрежа. Което пък значи, че трябва ремонт и на не малка част от сегашната трамвайна инфраструктура, за да може наистина да се купят модерни нископодови трамваи. Т.е. има много, ама адски много работа, а от тук и време, докато това трасе стане факт. А още не е почнато дори. Докато метрото вече се строи. Затова е напълно логично закупуването на нови метровагони вместо нови трамваи или ремонт на стари такива, чиято пък модернизация е не малко критикувана като качество и визия.
« Last Edit: 19.05.2009, 14:09:27 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...