Не, нямах предвид да се пипа 111, само 42 да се пренасочи двупосочно по „Захари Стоянов“, а 111 през „Люлин“ 5.
На практика на „електората“ му излиза по-дълъг път със 111, отколкото с 42 до пазара с врътката през „Царица Йоана“, а 42 се пръска по шевовете в пикови часове и без това, това е една от най-силните крайградски линии в София, така че има резон в идеята за още една кола по 42 и 111 да се пренасочи през пробива „Люлин“ 5, но маргиналите със 111 има по целия маршрут от „Никола Петков“ до „Люлин“, малко или повече, а генералният проблем на 111 е старото задръстано и мръсно Околовръстно, а не „Филиповци“ и докато не се промени нещо там, няма да се промени нищо съществено и за 111 без значение дали минава или подминава „Филиповци“. Брат ми работи в НИМ от 2017 г., няколко години ползваше 111, писна му да се вре покрай маргиналите, но бих се обзаложил, че с прекачването метро+трамвай до „Никола Петков“ му е по-бързо, въпреки, че си гледаме 111 от прозорците от стария апартамент. В общи линии 111 а в голяма степен разделена на два сектора. Единият е „Люлин“, „Филиповци“, „Горна баня“ до „Никола Петков“ и оттам нататък пътуващите по-скоро биха избрали да отидат до „Младост“ и да пътуват със 111 оттам или да стигнат до „Никола Петков“ и булевард „България“ и да се качат на 111 оттам. Даже си мисля дали въобще не би било най-добре да се направят 111 и 111А „Люлин“ - НИМ и „Младост“ - НИМ, това с цялото трасе „Люлин“ - „Младост“ е анахронизъм останал от времето преди метрото, който никога не е бил поставян под въпрос след откриването му до „Младост“. Експресните Х9 и Х10 добре, това помага на 111 и предоставя някои допълнителни връзки, но не смъква товар от 111.