Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 190476 times)

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
За пореден път писах до общината с въпрос защо 111 не влиза през кръговото в 5 микрорайон и не минава през МС Люлин. Отговорът беше посредствен и получен 2 месеца след подаване на сигнала.

"Защо не използва кръговото след язовира на Суходол, за да влиза в квартала, ами обикаля 10 минути през бул. Царица Йоанна?

 
Околовръстен път - кръгово на АМ Люлин - нов пробив за жк Люлин - бул. Добринова скала - бул. Захари Стоянов - бул. Панчо Владигеров - бул. Царица Йоана - ул. Асен Николов - ул. Търново  - бул. Александър Станишев - крайна станция Люлин 1,2

Така вместо да обикаля ненужно Околовръстното, ще предостави нови транспортни връзки вътре в квартала."

В прикачен файл ви изпращам отговора на ЦГМ.

Време е да се подобри вътрешнокварталният транспорт в Люлин.
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Големи мисирки са тия. Нали връзката с 42 и 81 така или иначе ще се осъществява при 9то РПУ. Единствено новият Кауфланд увисва.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Да си го кажем директно - да не се наруши транспортния рахат на Цигания. То навремето и автобус 43 (сега 42) не минаваше през Цигания, след промените го отбиха оттам.
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Голям баланс наистина, не стига, че 111 прекосява София, само е за подобни врътки като сегашната. 42 има минимално търсене по „Райко Даскалов“. Да се прехвърли двупосочно през „Захари Стоянов“ и това да е компенсация за 111, таова е всичко.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
Да си го кажем директно - да не се наруши транспортния рахат на Цигания. То навремето и автобус 43 (сега 42) не минаваше през Цигания, след промените го отбиха оттам.

Абсолютно, всичко е заради електората.

Иначе реално 111 ще прави връзка с 42 и 81 на Райко Даскалов/Филиповско шосе и Добринова скала. От спестените 10 минути обикаляне подобряваме довозването на цялата западна част на квартала с МС Люлин и създаваме нови връзки.
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
111 вози безплатно голям брой индийци по Околовръстното и трудно ще го направят неудобен за тях. :rolleyes:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Голям баланс наистина, не стига, че 111 прекосява София, само е за подобни врътки като сегашната. 42 има минимално търсене по „Райко Даскалов“. Да се прехвърли двупосочно през „Захари Стоянов“ и това да е компенсация за 111, таова е всичко.
Мисля, че никой не би махнал 111 от бул. Захари Стоянов, а става въпрос за обиколката по Добринова скала, Царица Йоанна и Околовръстното. Относно 42, при наличието на 111, е по-удачно да е двупосочно по ул. Райко Даскалов, където се ползва доста. Няма логика в посока Банкя да върви по Захари Стоянов, а и циганите пак могат да го ползват от/до пазара.
Иначе ако 111 минава по новия пробив, на жителите на жк-то ще им се наложи да вървят през моста 10 минути, вместо 5.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
На индийците не им се върви излишно, свикнали са безплатният автобус да е наблизо. По Райко Даскалов има и 310, но дублажът е нищожен и не е по-голям от този със 111 и ТБ 7 по Захари Стоянов.  :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Не, нямах предвид да се пипа 111, само 42 да се пренасочи двупосочно по „Захари Стоянов“, а 111 през „Люлин“ 5.
На практика на „електората“ му излиза по-дълъг път със 111, отколкото с 42 до пазара с врътката през „Царица Йоана“, а 42 се пръска по шевовете в пикови часове и без това, това е една от най-силните крайградски линии в София, така че има резон в идеята за още една кола по 42 и 111 да се пренасочи през пробива „Люлин“ 5, но маргиналите със 111 има по целия маршрут от „Никола Петков“ до „Люлин“, малко или повече, а генералният проблем на 111 е старото задръстано и мръсно Околовръстно, а не „Филиповци“ и докато не се промени нещо там, няма да се промени нищо съществено и за 111 без значение дали минава или подминава „Филиповци“. Брат ми работи в НИМ от 2017 г., няколко години ползваше 111, писна му да се вре покрай маргиналите, но бих се обзаложил, че с прекачването метро+трамвай до „Никола Петков“ му е по-бързо, въпреки, че си гледаме 111 от прозорците от стария апартамент. В общи линии 111 а в голяма степен разделена на два сектора. Единият е „Люлин“, „Филиповци“, „Горна баня“ до „Никола Петков“ и оттам нататък пътуващите по-скоро биха избрали да отидат до „Младост“ и да пътуват със 111 оттам или да стигнат до „Никола Петков“ и булевард „България“ и да се качат на 111 оттам. Даже си мисля дали въобще не би било най-добре да се направят 111 и 111А „Люлин“ - НИМ и „Младост“ - НИМ, това с цялото трасе „Люлин“ - „Младост“ е анахронизъм останал от времето преди метрото, който никога не е бил поставян под въпрос след откриването му до „Младост“. Експресните Х9 и Х10 добре, това помага на 111 и предоставя някои допълнителни връзки, но не смъква товар от 111.
« Last Edit: 25.10.2023, 12:34:05 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Очевидно минигабаритите на коментираните в темата линии не са адекватни на мащабите в Люлин. Хайде тогава да пуснем корабчета в Люлин,  защото във Венеция има, а Венеция не е по-голяма от Люлин.
Премествам постингите в подходяща тема.

Грешка. Преди време на Люлин наред с МанЛи, Витоша-ВЕЦ Симеоново и др., беше обещана довеждаща линия.

Колкото до метролиния до Люлин 5, едва ли е имало официално предложение. Това означава публикация в авторитетен вестник или в книга. В книгата на Братоев обаче, не се сещам за разклонение към Люлин 5. Щях да запомня. Имаше само едно аматьорско предложение Обеля и Сливница да минат към МД2 и на Люлин да се направи трансферна станция на МД2 която да продължи по трамвайното трасе. Съответно, МД1 след Люлин продължава по Царица Йоанна. Но това предложение не беше подкрепено с никакви проучвания, официални предварителни скици или схеми, просто едно от многото аматьорски предложения.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
Моето виждане е по-скоро следното:

Посока Младост/Банкя/Иваняне, трите линии 111,42 и 81 да спират на спирка 0207 бл.402 жк Люлин 4, както беше преди години.
От там 111 заминава към Люлин 5 и "новото" кръгово.

В Посока Люлин/Люлин 8/Обеля, закритата спирка 0208 бл. 402 жк Люлин 4 се мести назад със 150 м при кръстовището ул.Райко Даскало/Филиповско шосе/Добринова скала, на нея спират 111 и 81 (след като завие).
Спирка Филиповско шосе 0907 се премества с 250 м напред непосредствено преди съотвеното кръстовище и на нея спира само 42.

Така трите рейса ще имат удобно прекачване един спрямо друг, дори в пъти по-удобно спрямо сегашната ситуация.

Спестените 10-12 минути обикаляне по околовръстното се пренасочват към новата част от маршрута МС Люлин, Асен Николов - Търново - Ал.Станишев - Люлин 1.

07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София