Вижда се сериозна прилика с МД1. Ако заменим Надежда с Люлин и Лозенец с Младост, получаваме сходна картинка.
И при двата диаметъра, сутрин си има по цялото направление хора (Люлин към Младост и Надежда към Лозенец), докато в другата посока е по-скоро Младост-Център и съответно Лозенец-Център.
В това няма нищо лошо. Даже е показателно, как основен коз за метрото е придвижването от краен към краен квартал. Лозенец и районът по Др.Цанков са си и зони с доста работни места, докато Люлин и Надежда са си баш спални.
Лъвов Мост и Гарата са малко прехвалени спирки. Чисто исторически, това са места, на които се осъществяват много прекачвания, а не толкова, че има пътници там. Даже Ц.Гара си е от нерегулярен тип. Ако има пристигнал влак, има и хора, ама ако няма, просто си е слаба работа. Даже предполагам, че от М.Луиза има по-стабилен поток - от хората от Банишора.
Заради последното, ще видим дали на тб.1 и 5 няма да им се случи случка.