Тъй, днес и аз сефтосах новия радиус.
Композициите бяха 3 - една синя от старите, сивата и Скиф с челен вагон 2002. В резултат от това нямаше никакви изчаквания по станциите и от Младост до Стадиона го взехме за 7-8 мин. Скоростта не е увеличена осезаемо, ако изобщо е, но с три композиции е много по-добре.
Като народ - ако от целия скиф хората се съберат на куп, ще напълнят само един вагон, даже може би не изцяло, докато на Сердика си беше класически пълно.
По приницп на мен редовно ми се завива свят като се возя в нещо, което не управлявам (изключвам трамваи и метро), но сега ми се замота главата заради отдушниците/дупките с решетки по тубата, а и слънцето беше напекло доволно, та съсвем помогна. Иначе ми направи впечатление и доста голямото разстояние между Кюри и Стадиона, по-големите фенове на метрото може да знаят между кои станции разстоянието е най-голямо. На мен ми се стори, че е между тези двете, но усещането може и да е породено от по-ниската скорост.
Всички станции ми харесаха без Кюри и донякъде стадиона и то не задруго, а просто защото са много мрачни. Другите са светли и приятни, особено като ги сравним с тези от Обелската част. Ако и Кюри и Васил Левски се поосветят още малко, ще станат чудни.
Похвално е, че гласовото оповестяване, надписите отвън и вътре в мотрисата и червените квадратчета бяха синхронизирани със станциите. На Младост оповести крайна станция, и да се разкарат пътниците от влака
Само не успях да изчакам да чуя на Стадиона какво ще каже, защото бързах да засичам време, а имаше 3 мин. докато тръгне.
От стадиона директно се метнах на Сердика (18-20 мин пеша дойде без мн бързане), където се метнах на Скиф 2004, до К. Величков и от там пеша до нас. Там също оповестяването и сигнализациите бяха синхронизирани. На идване каза Сердика, а на тръгване - Опълченска, така че може и да са оправили предишните бисери
Всичко на всичко - Младост 1 - Разсадника - 55-60 мин. Само метро и пеша.
На отиване сутринта в 10 ч с наземен транспорт - 75 мин. главно чакането, не толкова превозът, та истинската полза от метрото ще дойде септември живот и здраве
А и един бонус бисер.
При велопаркинга на стадиона един съгражданин-европеец си беше паркирал колата точно зад двата знака, указващи, че това е паркинг за велосипеди. Жалко, че нямаше с какво да го снимам, защото беше голям бисер - пазарджишки номер с лента със звездите на Европейския съюз и се метнал на най-забитото място. Държа да отбележа, че места за паркиране имаше бол, той просто от "гъзария" беше отишъл там. А по принцип само 1 велосипед използваше паркинга по предназначение.