Poll

Какъв ще е пътникопотокът след пускането на МД2?

250-300 К среднодневно
15 (20.8%)
301-320 К
1 (1.4%)
321-340 К
5 (6.9%)
341-360 К
5 (6.9%)
361-380 К
7 (9.7%)
381-400 К
17 (23.6%)
над 400 К
22 (30.6%)

Total Members Voted: 72

Author Topic: Пътникопотокът в метрото  (Read 117965 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #160 on: 09.09.2009, 00:38:48 »
е как с такси ще е 37 мин., а с личен автомобил 50, само това не разбирам

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #161 on: 09.09.2009, 01:08:55 »
И за какво станция при Кристал - щяхме да чакаме още поне една година, щеше да се блокира абсолютния център за неизвестно време по време на строежа, влакчетата нямаше да развиват такава скорост, пък и разстоянието от Военния до СУ се взима за макс. 5 минути пеша.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #162 on: 09.09.2009, 11:32:46 »
Може би някой админ е добре да разкара излишните мнения, защото те имат много малко общо с пътникопотока.

Днес засякох няколко петици по Йерусалим и бяха доста празни. Очевидно е, че Младост 1 е минал почти изцяло на метро. Като че ли Кюри и Г.М.Димитров още не са разкрили пълния си потенциал. За Мусагеница е ок, защото около нея няма чак толкова потенциални пътници и натоварването е очаквано по-слабо.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #163 on: 09.09.2009, 12:13:17 »
На Кюри ще се усети по-късно засилването, защото живеещите в района, по средата между Плиска и станцията ще трябва да имат време да експериментират и с двата вида превоз преди окончателно да се спрат на фаворита си...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #164 on: 09.09.2009, 21:30:48 »
 Днес в час пик на СУ си беше прилично пълно към Младост. И все още не сме на пълни обороти в София. Предвиждам, че не само маршутките ще плачат, а и бакшишите. А иначе 26 минути с кола от Обеля до Младост през Центъра е невъзможно, освен ако не си от НСО или в 3 сутринта(даже и за второто не съм сигурен).
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #165 on: 10.09.2009, 23:04:13 »
Аз вчера се возих на метрото от Люлин до Младост и си имаше народ даже  на Сердика си се напълни стабилно. Сега остава да видиме как ще бъде положението като се открие новата учебна година  :fan: .Не зле Метрополитен да подадат обява за работно място - натъпквач в метро  :D :D :D :D Убеден съм че ще има кандидати.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #166 on: 11.09.2009, 10:10:19 »
Аз вчера се возих на метрото от Люлин до Младост и си имаше народ даже  на Сердика си се напълни стабилно. Сега остава да видиме как ще бъде положението като се открие новата учебна година  :fan: .Не зле Метрополитен да подадат обява за работно място - натъпквач в метро  :D :D :D :D Убеден съм че ще има кандидати.
Хубаво е човек да пише и в колко часа се е возил. Аз мога да напиша, че съм се возил в съвсем празно влакче, а то да е било в 5:15 сутринта.

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #167 on: 13.09.2009, 22:48:26 »
Днес (неделя) 16:00 се качих на СУ и нямаше никакви празни места + 10-15 правостоящи във вагон, освободиха се седалки чак на К.Величков... бих казал добро натоварване!

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #168 on: 14.09.2009, 11:39:23 »
 Днес за първи път ползвах метрото (отсъствах от София и с голямо нетърпение очаквах как ще отивам на работа с метро) от Младост-1 до Сердика.
Естествено е, че съм доволен, но сутринта в 8,33 7 мин.чаках на опашка за билет. Касиерката е само една, автоматът за билети не работеше. Цялото фоайе бе пълно, но хората за щастие търпеливо чакаха.
Разбира се тези с картите бяха щастливци (днес отивам и аз за карта - сигурно и там ще има навалица).
Всъщност не знам как само една жена може да смогне да продава билети на тази станция и едновременно с това да гледа и карти (не говоря за електронните).
Освен това (предполагам заради опашката за билети) видях как две жени една по една маркираха една и съща електронна карта (едната бе пропусната и подаде картата на следващата).
Въобще отиването ми на работа след отпуска започна с опашка на неочаквано място.....
Влакът имаше още от Младост правостоящи, което доказва как постепенно се привиква към ползване на метрото.
Доволен съм от преминаването през новия участък от стадион Васил Левски до Сердика, където влакчето видимо се движеше бързо, но в стария участък (така както и преди) скоростта бе по-ниска.
Любопитно ми е защо точно в надземните участъци (в тубата) влаковете се движат по-бавно.
От станция Сердика излязох сравнително бавно - имаше много народ, тъй като беше дошъл и влак от Люлин.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #169 on: 14.09.2009, 11:48:57 »
Само в първото вагонче ли имаше правостоящи или и нататък? Защото е нормално хората да се блъскат в първото. Така е и в Люлин - първо и последно са по-пълни.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #170 on: 14.09.2009, 13:35:20 »
Само в първото вагонче ли имаше правостоящи или и нататък? Защото е нормално хората да се блъскат в първото. Така е и в Люлин - първо и последно са по-пълни.
Влакчето бе от новите, т.е 3 двусекционни вагони, не гарантирам 100%, че и първият е бил пълен, но както и да е.
Естествено карта не можах да си купя, преброих повече от 30 души на Сердика. Вероятно довечера няма да има толкова чакащи за карти за градския транспорт.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #171 on: 14.09.2009, 16:45:28 »
Сведения от днес и аз да споделя?
В 11:45 се качих на Обеля. В стария участък положението си беше горе-долу същото като преди. На сердика связоха много от хората, но останаха доволно количество за нататък. Даже (включае и моя милост) имаше правостоящи.
В новия участък влака се движи с прилична скорост. На площадката на аварийния изход на Гурко видях от влака, в движение няколко майстора, които правеха нещо...
В тубата между Кюри и Г.М.Димитров влаковете си се движат с абсолютно същата скорост, която развиват в траншеята преди Мусагеница и тази в Обеля...
Може да ни се струва бавно, защото иаме отправни точки, докато в покритите участъци такива липсват.

Слязох на Мусагеница, която беше прилично натоварена.

Няколко часа по-късно се качих от СУ посока Обеля - прилично натоварване - многжество правостоящи в номерен вагон...

Илюсстрация - перона на МС Младост 1 става все по-пълен. Това е към 15:00 часа, което е само началото на следобедния час пик!
« Last Edit: 14.09.2009, 16:56:15 by boleroto »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #172 on: 14.09.2009, 17:12:00 »
........В тубата между Кюри и Г.М.Димитров влаковете си се движат с абсолютно същата скорост, която развиват в траншеята преди Мусагеница и тази в Обеля...
Може да ни се струва бавно, защото иаме отправни точки, докато в покритите участъци такива липсват.
..............
Почти се съгласих, но все пак.....
Гледайки разписанието установявам, че за участъкът Сердика - Сливница се дават 12 минути, а за Сердика - Младост-1 - 13 мин.!!!
Двата участъка са приблизително еднакви - по 8 км с еднакъв брой станции. Дори си мисля, че Сердика - Сливница е по-скоро 8,1 км, а Сердика - Младост-1 - 7,9 км.
Е, може и да не съм съвсем точен, това е горе-долу (по спомени....)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #173 on: 14.09.2009, 17:14:52 »
Да, ама по Сердика-Млаадост имаш вертикални криви, които нямаш в другия участък:
Имаш рязко спускане до раковска, изкачване до Кюри от Юнак, където наклона е значителен, имаш общо три траншеи, а в стария участък имаш само една...
Всичко това влияе на графика...

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #174 on: 14.09.2009, 17:29:08 »
...........
Всичко това влияе на графика...
Точно така, затова се получава и по-ниска средна скорост!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #175 on: 14.09.2009, 20:27:40 »
 А и по принцип влакчетата след тунела под Драган Цанков по мостовите съоражение си се движат бавно, докато към Обеля хвърчат на места с максимална скорост :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #176 on: 14.09.2009, 20:36:11 »
Моите впечатления са, че се кара по-яко едва след Стадиона в посока от Младост към Обеля. Понякога някои се дострашават и в спускането от Кюри към Стадиона да развият по-висока скорост, но рядко. Общо взето на око скоростта между Младост и Стадиона рядко надвишава 60 км/ч, и ако това стане обикновено е при спускането/качването/ от /към/ Кюри.

Иначе съставите са доволно населени вече, даже в първия и последния вагон често си е направо ръганица.
« Last Edit: 14.09.2009, 20:38:17 by Fantomas »

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #177 on: 14.09.2009, 21:34:42 »
Нека не умаловажаваме факта е,че доста от машинистите са все оше нови и са пътували само в участъка Сердика-Обеля

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #178 on: 14.09.2009, 21:47:33 »
Това пък няма абсолютно нищо общо с истината. Колкото старите са пътували по новия участък, толкова и новите. Още повече че спазването на разписанието и участъковите скорости са условия, които са абсолютно задължителни за всички машинисти и са пряко свързани с нормалното функциониране и безопасността в метрополитена.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline carrie

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
Re: Пътникопотокът в метрото
« Reply #179 on: 15.09.2009, 09:26:26 »
Днес беше ад!  :angry: Не, че съм очаквала друго на 15-ти септември, но се издушихме....В 8:05 бях на перона на Люлин да чакам влакче в посока Младост, имаше стотици хора народ. Първото го пропуснах, качих се на следващото и едва на стадиона можеше да се мърда и да се диша...
После чаках 10-тина минути 113 към Бизнес Парка. Имаше хора поне от 3 различни влакчета, добре, че са се сетили да пуснат големи автобуси по линията и се побрахме.