Author Topic: T4D  (Read 128261 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #40 on: 07.04.2009, 12:55:08 »
Към датата на удара не е имало бракувани пляки с изключение на 1088 и респ. не е имало откъде да вземат стъкло, т.к. на 1088 вече е било използвано.
Грешката е, че не са потърсили предно стъкло от завода производител или от бракувани пляки в Загреб.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #41 on: 07.04.2009, 16:17:41 »
Могли са да свършат работа и в завода в Перник.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #42 on: 07.04.2009, 16:18:53 »
Могли са да свършат работа и в завода в Перник.

Така като го гледам това стъкло, май точно там са го правили.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #43 on: 07.04.2009, 16:34:52 »
ама нещо не им е достигнал материала.

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
T4D
« Reply #44 on: 26.05.2009, 19:51:28 »
Чакам с нетърпение момента в който списъкът ще бъде най-кратък и най пълен а именно - "401-467".
Ще има да почакаш...
Скоро няма да се случи .На първо място ще бъдат 980,1017...1095.После 4ХХ.

Защо тия пляки нещо не се справиха в България..Само некадърността в Трамкар ли е причината или има и друга? Просто ми е много чудно, какво се случва с тях.
« Last Edit: 26.05.2009, 23:03:06 by CKD »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Toва са вагони предназначени за движение по обособени трасета. За регулиране на тягата се използва т.нар. ускорител, който чрез 5 позиции на пусковия педал/контролер определя времето за което вагонът ще се ускори от V=0 до Vmax. Системата е такава че не подържа възможност за намаляване на тягата чрез отнемане на тягови позиции (при българските вагони и Дюваг със стандартен контролер или при Т6 с потенциометър). Така за подържане на ниски скорости, преобладаващи в столичната транспортна обстановка се налага прекалено често включване и изключване под товар на линейните контактори на ускорителя. Това в комбинация със замяната на оригиналните контактори в Трамкар след пристигането на трамваите в България понижи значително експлоатационната надеждност на вагоните. Липсата на резервни части и достатъчно опит в експлоатацията на тези вагони допринесоха също за тяхното съсипване. Ситуацията е такава че при недостиг на резервни части се налага да се бракува вагон, който да се използва за донор на останалите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Всъщност този ускорител ли е причината именно за този характерен плякащ звук при потегляне и ускорение? (ПС: Благодаря иначе за отговора  :fan:)

И още нещо, из темите чета за вагони с номер 5**, 6**..те какви са били като модели и защо не мога да намеря снимки..

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Плякането е от изключването на контакторите.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Eто едно грамотно направено видео за работата на ускорителя.
http://www.youtube.com/watch?v=CqnsNhDVefs
« Last Edit: 27.05.2009, 15:02:36 by difian »
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #49 on: 28.05.2009, 13:41:55 »
Както Ники написа - предназначени са за обособени трасета. Ако примерно разботят на 5 ще имат 2-3 проблеми участъка. В останалото време се набира скорост, после се пуска по инерция и плякане няма. А когато се падне някой по-страхлив ватман, то той непрекъснато натиска педала за ход и го отпуска след 2 сек. и така изпляква 10 пъти само от Съдебната до Македония. Резултатът е, че от всчикото това излишно плякане трамваят почва да губи ел.спиране.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #50 on: 28.05.2009, 14:53:09 »
И умишлено ли тези трамваи никога не са се движели масово по 5-цата?

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #51 on: 28.05.2009, 15:18:44 »
В Прага не са само по обособени трасета пък си ускоряват и спират нормално. Редят се заедно с колите по светофарите не губят ел. спиране, не искрят и само си "плякат". Проблема е в депо Красна поляна и Трамкар. Дори и К4 в Белград нямат подобни проблеми.
The Grand Tour

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #52 on: 28.05.2009, 18:12:44 »
Не може да се сравнява трамвайното движение в Прага и в София. В Прага средната скорост на трамваите дори в центъра между спирките е 40 км/ч, като движението става точно чрез ускоряване на вагона до 50 км/ч и движение до следващата спирка/светофар по инерция. Още повече че почти всички светофари в покрайнините са синхронизирани доста надеждно с трамваите и спирания на тях няма.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #53 on: 28.05.2009, 19:27:35 »
Не е точно така че тръгват на пълен ход и си взимат предимството е така, но им се налага доста често да спират и тръгват. Не всичко е толкова розаво. Истината е че старите вагони са като излезли от завода и се спазват всякакви правила по експлоатация и безопасност, текущо обслужване, ремонт и  и т.н.
The Grand Tour

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #54 on: 28.05.2009, 19:36:08 »



Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #55 on: 28.05.2009, 22:09:07 »
Е няма да споря. Просто искам да кажа че непрестанното преминаване от тяга в спирачка са много по-малко отколкото тук. Пък и на наште плякита им смениха контакторите, което доведе до катастрофалната развръзка.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #56 on: 28.05.2009, 23:30:01 »
След като отделих поста на таури, темата стана видима.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #57 on: 28.05.2009, 23:31:21 »
Ето и съдържанието на неговото мнение, което сега стои като отделно и не може да се визуализира. Явно проблемът е в прикачената картинка.

Не си вади изводите от клипчета. Не знаеш да ли не са правени в събота и неделя. 11 не е тежка линия.
Съсредоточи се върху линии 22, 4, 8, 18 и тези които минават покрай Вътава.
И за да не изпадаме в спорове една загадка.
Какво е това на втората снимка в жълтото кръгче?
Маниака да каже последен.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #58 on: 30.06.2009, 22:15:25 »
Чух , че на плякитата щяли да им карат тележките в Сименс за осъвременяване , както и щяли да им сменят управлението . Някой нещо да е чул?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #59 on: 30.06.2009, 22:28:29 »
 Абе да вземат да побързат, че няма да остане пляка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я