Author Topic: T4D  (Read 77176 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5342
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #500 on: 18.12.2018, 23:56:44 »
И това на база на какво го изчисли ? Седалките си бяха оригиналните и бяха удобни. Трамваите изглеждаха така по същият повод, по който и Т4Д-Ц изглеждат така - не видяха никаква поддръжка от както пристигнаха в София.
  Обиколил съм повече от половината градове с трамваи в Чехия и там се движат и по-стари от нашите Т4Д.. комфортни и бързи. Хората си ги модернизират, климатизират, слагат им електронни табла, съобщаване на спирките, ново управление и по нищо не отстъпват на по-новите модели. Но.... нали си се возил като малък два пъти.  :rolleyes:
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1093
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #501 on: 19.12.2018, 00:10:36 »
Е да то и в Будапеща имат доста стари модели, ама не са мръднали и то е ясно, че има ли кадърно обслужване всичко е 6, обаче в случая горе казвах, че нашите бяха зле и това е. Като са излезли от завода добре, в Чехия ок все пак си им е родина, просто говорех  за нашите.
✯373✯2707✯311✯
✯1767✯2914✯701✯
26.05.14 - София 100
18.01.19 - MB o305(G)
09.06.19 - MB o302T

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5342
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #502 on: 19.12.2018, 00:21:29 »
Е да то и в Будапеща имат доста стари модели, ама не са мръднали и то е ясно, че има ли кадърно обслужване всичко е 6, обаче в случая горе казвах, че нашите бяха зле и това е. Като са излезли от завода добре, в Чехия ок все пак си им е родина, просто говорех  за нашите.
Нашите дойдоха от Германия и си изглеждаха чудесно когато дойдоха... но после липсата на поддръжка си оказа влияние.
 Всъщност... си бяха като всички останали наши трамваи.. не приличаха на нищо.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13360
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #503 on: 19.12.2018, 01:15:59 »
В добавка бяха и много топли почти под всяка седалка имаше електрическа печка и вътре ставаше баня дори при под -5 навън. Бяха и тихи и вратите им отначало уплътняваха добре и бяха напълно безшумни и не се тряскаха. Спомням си като се движеха скачени по 2 вагона на 5-цата и на 2-ката беше голям кеф да ти се падне такъв като бяха новодоставени.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9003
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #504 on: 19.12.2018, 09:29:35 »
Да, и ако се паднеше ватман, който знае как да кара (без плякане), пътуването си беше чудесно.
Предвид че за десетината си години на линия грижата беше една боя, не можем да очакваме чудо. Все пак не бяха лоши трамваи.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18494
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #505 on: 19.12.2018, 11:17:04 »
И може би най-важното - благодарение на тези трамваи линия 14 беше с маршрут Надлез Надежда - Хладилника, а не само Журналист - Хладилника, защото 2001 г. спряха да пускат български трамваи през гората, поради слабата им надеждност.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7047
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #506 on: 19.12.2018, 18:00:05 »
И тм. 2 от абсурдните 12 коли да стане 15.

Offline Trams13

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 301
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #507 on: 22.08.2019, 11:13:52 »
 :arrow:
« Last Edit: 05.09.2019, 13:15:02 by Trams13 »

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 444
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #508 on: 22.08.2019, 11:17:28 »
Не се заяждам, ама как може да ти бъде любим трамвай, който е бил за резервни части. В повечето случаи оставят най-големите боклуци за части.

Offline Trams13

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 301
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #509 on: 22.08.2019, 11:21:24 »
 :arrow:
« Last Edit: 05.09.2019, 13:14:52 by Trams13 »

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18494
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #510 on: 22.08.2019, 12:23:55 »
Снимките са, когато 1088 е бил няколко години в депото.
А има ли снимки на 1089, че не се сещам в момента?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Trams13

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 301
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #511 on: 22.08.2019, 12:29:09 »
 :arrow:
« Last Edit: 05.09.2019, 13:14:43 by Trams13 »

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18494
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #512 on: 22.08.2019, 12:30:04 »
Много благодаря.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Pesho1991

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 444
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #513 on: 22.08.2019, 12:30:50 »
А всъщност кой трамвай бяха оставили за музеен? И в какво състояние е? Спомням си, че беше доста зле преди известно време. Сега пак ли е така?
« Last Edit: 22.08.2019, 12:34:31 by Pesho1991 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11083
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T4D
« Reply #514 on: 22.08.2019, 12:33:14 »
1094, той е в „Трамкар“ заедно с изгнилия скелет на 174 и останалите антики, които бяха под „навеса на смъртта“ до административната сграда в „Красна поляна“.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #515 on: 25.05.2020, 13:00:35 »
Няколко снимки на екземпляри от модела, направени в периода 2003 - 2009г. Цялата информация за снимките е в името на прикачените файлове. Мотриси на снимките: 980, 1020, 1039, 1075, 1079, 1094 и неизвестен инв.№.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #516 on: 25.05.2020, 13:22:21 »
Още  четири снимки на 1020, 1028, 1130 и неизвестен от 2007г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна