Author Topic: T4D  (Read 80156 times)

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3604
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #380 on: 06.02.2012, 20:22:11 »
Ето за старите Т4 каква им е била идеята - да се търкалят и разсипват до 2006г. и после брак. Е да, ама реално ги търкаляха до 2010, колкото и лоши да бяха според някои. И никаква модернизация не са им били предвиждали...
Аз съм изключително благодарен за предоставената информация. Електрото са изпълнители на нарежданията на Общината. Ясно е написано - преизпълнен е планът; едно време 14-та линия само с такива се обслужваше; помним и съставите от два трамвая по 5-та линия. Да, имаше периоди, в които не излизаха.
Ето, виждате ли на кого дължим сегашното състояние на трамвайния ни парк, на Общината. За политическите сили и имената на съветниците може да си спомняте и правите сметка заслужават или не заслужават да са на тези постове, когато се провеждат избори. Щом тези хора гласуват с "да", че конструкцията на T4D не предполага модернизация, а конструкцията на българските мотриси - предполага, то така да е. Ще се возим, докато нещата могат да се поддържат в сегашното състояние, докато плащаме карти, дупчим билети; не можем да стигнем навреме, заради дерейлировки, авариращи мотриси, липса на алтернативни по време трасета (бул. "Христо Ботев"); замръзнали зимата трамваи, возещи пътници с отворени врати, без нормални спирачки и при температура на салона, равна и по-ниска от външната (заради течението). Още по необратимо разбити релси и панели. Видяхте ли някъде да се предполага, че някога ще имаме нови трамваи, обявяват ли се обществени поръчки, търси ли се финансиране - не и за трамвайния транспорт. Не десетки, стотици пъти се повтори за това трасе към студентски град; за ремонта на бул. "България", за новите тролеи и евентуално било възможно някога най-старите ни автобуси (Икарусите и пр.) да се подменят. Това е, няма програма за подмяна на други трасета, за купуване на нови и употребявани трамваи; токоизправителни станции. Най-лесното - пускат нови автобусни линии за довозване от/ до метрото, а изграждането на други трамвайни и тролейбусни трасета стои някъде в пожелателното неопределено бъдеще.
Точно такива хора ни докараха до това тежко социално-икономическо положение и този унизителен стандарт на живот - да им вярваме и да ги сменяме всичките през последните двайсет-двайсет и три години, и накрая да няма нищо стабилно и неомаскарено. Превърнахме се в циганска държава - тези мангали ще ни претопят след десетилетия, ще живеят на помощи, няма да може да им спреш тока, защото паразитите си търсят правата; пътуват гратис в градския транспорт, оплакват се, че ако не били те нямало кой да работи в чистотата и крадат безнаказано. Това е, защото позволяваме на такива политици да ни водят за носовете и затова излишно се тревожим за градския ни транспорт. Няма смисъл, тук в България никога няма да видим нормален живот!
████████████████████████

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #381 on: 07.02.2012, 00:30:15 »
Скоро ще изнеса още подобни малоумно-пикантни отговори от СО и нейните дружества, този път за автобусите, от които личи отношението им към хората - като към малоумници без собствен главен мозък.

Вкъщи съм си направил цяла купчина с несъдържателните им писъмца. През ден куриерите се разхождат до вкъщи да ми ги носят, въпреки, че изрично им заявявам да не ми отговарят с писма по куриер, разнасяни в работно време и само срещу подпис... И това не разбират! И продължават да харчат пари за куриери.
« Last Edit: 07.02.2012, 00:45:50 by TD4 »

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #382 on: 08.02.2012, 02:47:50 »
Препоръчаните писма са длъжни да ги пращат, за да има доказателство, че си получил отговор.
« Last Edit: 13.02.2012, 21:31:42 by etnies »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D
« Reply #383 on: 13.02.2012, 21:13:21 »
Пляките в момента официално спрени ли са от линия или все още се водят като годни за излизане на линия?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9097
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #384 on: 13.02.2012, 21:25:35 »
Всички, мисля, са консервирани и няма да излизат повече на линия.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #385 on: 03.04.2012, 18:11:51 »
Как стои възможността Т4D да се преустроят на B4D? Т.е. да им се извадят двигатели и управление и да се махнат кабините. Мисълта ми е, че биха могли да се използват за вагони на Т4D-C и да се преустроят на вагони със средна ниска платформа подобно на B4DmN в Лайпциг преди да изгният и да ги пратят за претопяване. Има ли Трамкар техническите умения да извърши подобно преустройство?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4830
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #386 on: 03.04.2012, 18:35:16 »
Няма да се занимава никой. Но и няма смисъл. Един моторен вагон не може да тегли две ремаркета, а повече ремаркета от това не са необходими. За какво са ти 20 мотриси и 30 ремаркета? А и те вече със сигурност се разпадат. Емм преди много време беше казвал, че като се вдигнат във въздуха, я за профилактика, я за смяна на колоос или нещо подобно, целия кош се огъва и средните стъкла се пукат, или нещо подобно беше. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #387 on: 03.04.2012, 20:12:39 »
Ясно. Лошото на трамвайния парк в София е, че има много малко нископодови мотриси. Няма възможност да се организира редовно превоз на инвалиди и трудноподвижни хора, например всяка втора или трета кола по линията да е с нисък под и платформа. Цели линии има които няма нито една нископодова мотриса, а един нов вагон със 100% нисък под съвместима с Татра струва към 500 000 евро. Това, което са измислили в Лайпциг ми се струва доста интересно и със сигурност по-евтино.

Теоритично повече вагони биха били от полза, ако се сцепят с наличните Т6A2.
« Last Edit: 03.04.2012, 20:15:20 by sofianec »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4830
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #388 on: 03.04.2012, 20:50:01 »
Ми би било интересно и много странно да се види Т6А2+B4D като комбинация. Иначе ако на някого му се занимава, нека го прекрои на В6А2, ще е интересно и от полза.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #389 on: 03.04.2012, 21:20:29 »
Е, ако B4D e модернизирана и с частично нисък под няма да е толкова странна гледка. Виж NGT8 в комбинация с NB4 в Лайпциг, които са правени да се закачат за Татри, това е вече странна гледка. Но го правят и явно има ефект защото така се напасва гъвкаво капацитетът на композициите според натоварването.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D
« Reply #390 on: 03.04.2012, 21:25:20 »
Стига с тези фантазии, T4D ще ги бракуват. Само чудо може да стане ако видим отново някоя пляка на линия. Трамваите са стари, нито един ватман не иска да се качва на тях. Аз лично харесвам много T4, но като цяло мисля че си плачат за брак. :)

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #391 on: 04.04.2012, 00:04:39 »
Ако наистина са толкова изгнили както пише mihailo горе само брак има смисъл. Но допълнителни вагони не са излишни. В Берлин мисля има все още голям брой B6A2, и то модернизирани, но са за 1435 мм. Продават ги, но май не всички са продадени все още, някои са в Швеция и в Штетин.

И друго си мисля: Талигите на Т4D в какво състояние са? Не могат ли да се използват на Т4D-C или B4D, за по-бързото им пускане на линия?
« Last Edit: 07.04.2012, 13:49:17 by sofianec »

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #392 on: 08.04.2012, 03:55:37 »
Пичове, вие не разбрахте ли, че мозъчето на оня гном Л. Христов и ко стигат до там, че са купили старите Татри Т4 за експлоатация от 5г. и после са планирали да ги режат. Вместо тва ги търкалят 10г. и пак били доволни! Значи представям си какво планират и за новите Т4-ки. Но явно ни имат за пълни глупаци, щом купуват трамваи и ги съсипват, а наливат милиони левове да "ремонтират", разбирайте пребоядисват българските каруци и да ни прецакват с тях десетилетия наред.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #393 on: 08.04.2012, 04:45:50 »
Когато купуваха първите Т4Д Христов още е бил на студентската скамейка  ;)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D
« Reply #394 on: 09.04.2012, 18:35:12 »
1130 е жив все още и е оставен на като последен в Красна зад всички пляки. Общо взето няма нарязана пляка до сега.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3604
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #395 on: 10.04.2012, 02:30:10 »
Сигурно и на тях ще им дойде официалния ред за бракуване. Мен ми е интересно отвътре в какво състояние е и дали може да се движи.
████████████████████████

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D
« Reply #396 on: 10.04.2012, 10:01:37 »
Да в скоро време, не изглеждат хич добре. 1130 изглежда най-зле, няколко прозореца са свалени, предполагам че всичко вътре е отишло след големите снегове тази зима. Отвън изглежда ужасно, явно че ще е първия трамваи от всичките Т4Д, които ще се бракува.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D
« Reply #397 on: 28.04.2012, 17:49:30 »
Все забравям да ги запиша, пляките наредени един зад друг са: 1079,1028,1032,1017,1081,1075,1130. Не знам къде са останалите, но вероятно са или в някое хале или са нарязани.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4600
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T4D
« Reply #398 on: 14.09.2012, 10:02:15 »
Какво стана с пляките? Остана ли някоя ненарязана?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18597
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #399 on: 14.09.2012, 10:20:53 »
Какво стана с пляките? Остана ли някоя ненарязана?

Почти всички са ненарязани. Т.е. поне 10 броя, разхвърляни са из Красна Поляна, нямат протокол за брак.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/