Author Topic: T8M-700 (900-939)  (Read 137526 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2153
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1060 on: 21.09.2018, 21:46:37 »
Сегашното положение е такова, понеже комшииите ви на север в четните надежди ревнаха, че трамваят им бил много бавен и си искаха 85. Затова стана плачевно с тези интервали в не-общата част на 85/285. Те се канят и за тролей по Хан Кубрат, ама някога необозримо бъдеще.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9711
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1061 on: 21.09.2018, 21:54:23 »
Аз винаги съм си задавал този въпрос. Возил съм се не веднъж и два пъти в ТМ 6 и в необособеното трасе през „Бели Дунав“ и „Ген. Никола Жеков“ е някакво действително невероятно влачене, но тук във форума винаги се е писало, че ТМ 6 е една от най-грубо орязаните трамвайни линии, по която ватманите се борят за всяка секунда. Не виждам това да се случва на практика, а трасето по „Жеков“ и „Бели Дунав“ е една от много малкото възможности за наваксване на закъснение по трасето.
« Last Edit: 21.09.2018, 22:01:17 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8264
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1062 on: 22.09.2018, 08:31:37 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:14:02 by София 70 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9711
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1063 on: 22.09.2018, 09:48:57 »
Е спокойно де, казвам си мнението, отговаряш ми и се приключва. В случая съм съгласен.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2153
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1064 on: 22.09.2018, 18:33:31 »
Георги, тия рейсове за Костинброд още ли по Жеков се врат? Знам, че като разтуриха Връбница, ги пратиха на гара Север, ама сега няма смисъл, понеже по Ломското има метро. Излиза, че само пречат, барабар с всички останали....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 410
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1065 on: 22.09.2018, 19:43:12 »
тия рейсове за костинброд тръгват от последната спирка на 85/285 в връбница

Изпратено от моят 9003X с помощта на Tapatalk


Offline mitakis

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3147
  • 2660
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1066 on: 22.09.2018, 20:10:14 »
Има и от Г.Север за Костинброд, Годеч и Сливница. Бул.Жеков и трамваите са под блоковете, постоянно има предичащи хора навсякъде. За да е бърз трамвая, трябва да може и да спира бързо.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9711
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1067 on: 22.09.2018, 20:21:28 »
Точно за там, предвид така уточнения факт централното разположение на трамвайното трасе би било по-добро решение стига да се изградят перони като новите на „Константин Величков“, за което мисля, че не е като съвсем да липсва място, защото и оградите не биха могли да бъдат пълно решение, дори и по-високите, които не могат да се прескочат. На „Кракра“ преди ремонтите бяха оставени 2-3 дупки в оградата, в един момент ги закърпиха, но непосредствено преди ремонта отново ги имаше, интересно е как отново не са се появили.
Извинявам се за офтопика.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17746
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1068 on: 25.09.2018, 10:15:36 »
...какво ще е оправданието да се бракуват трамваи с нископодова секция и оставянето в движение на трамваи без такава.
1. Надминат експлоатационен пробег на тези, които ще се бракуват;
2. Икономически неизгоден последващ ремонт на същите;
3. Лошо техническо състояние на същите;
4. Изключително корозирала и отслабена конструкция на коша на същите, в сравнение с ненископодовите, което създава изклюителна опасност за пътуващите, както и останалите участници в движението по пътищата.
Но виж, така или иначе въпросната лелеяна комисия се връзва на глупости и разпорежда неща, които са опасни за уастниците в движението, няма да ме учуди и да се произнесе изключително профански по технически въпроси. :crazy:

От т. 1 до т.3 може да се каже и за 7хх и 8хх. Дори ако се хване годината за произовдство, ще се види, че 701-720 са произведени преди 937, 939 и други. Защо преди две години се правеше ремонт на 806, 718 и други, а не на 924, 939 например? Защо в момента се правят ремонти на 503 и 504, които нямат нископодова част, а не се прави ремонт на 928? Защо се прави ремонт на 1143 и други динозаври, които също нямат нископодова част? Но дори и да примем, че всичко написнао от теб е вярно, то както вече е написано, в СЕ има достатъчен брой трамваи частично или напълнонископодови, които да обслужват част от линията.  КЗД няма да се произнесе да се възкръснат нископодовите 9хх, но може да се произнесе по всяка линия определен процент от трамваите да са частично или напълно нископодови. Защото именно това е дискриминация на база увреждане - в момента ползващите трамвайна линия 4 са поставени в по-неблагоприятни условия отколкото ползващите трамваи 5, 7, 8, 11. Дискриминация, регламентирана в Закон, а не в някакви вътрешни за СО експлоатационни планове.
мур