Author Topic: T8M-700 (900-939)  (Read 144415 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1060 on: 21.09.2018, 21:46:37 »
Сегашното положение е такова, понеже комшииите ви на север в четните надежди ревнаха, че трамваят им бил много бавен и си искаха 85. Затова стана плачевно с тези интервали в не-общата част на 85/285. Те се канят и за тролей по Хан Кубрат, ама някога необозримо бъдеще.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10318
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1061 on: 21.09.2018, 21:54:23 »
Аз винаги съм си задавал този въпрос. Возил съм се не веднъж и два пъти в ТМ 6 и в необособеното трасе през „Бели Дунав“ и „Ген. Никола Жеков“ е някакво действително невероятно влачене, но тук във форума винаги се е писало, че ТМ 6 е една от най-грубо орязаните трамвайни линии, по която ватманите се борят за всяка секунда. Не виждам това да се случва на практика, а трасето по „Жеков“ и „Бели Дунав“ е една от много малкото възможности за наваксване на закъснение по трасето.
« Last Edit: 21.09.2018, 22:01:17 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8362
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1062 on: 22.09.2018, 08:31:37 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:14:02 by София 70 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10318
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1063 on: 22.09.2018, 09:48:57 »
Е спокойно де, казвам си мнението, отговаряш ми и се приключва. В случая съм съгласен.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1064 on: 22.09.2018, 18:33:31 »
Георги, тия рейсове за Костинброд още ли по Жеков се врат? Знам, че като разтуриха Връбница, ги пратиха на гара Север, ама сега няма смисъл, понеже по Ломското има метро. Излиза, че само пречат, барабар с всички останали....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 490
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1065 on: 22.09.2018, 19:43:12 »
тия рейсове за костинброд тръгват от последната спирка на 85/285 в връбница

Изпратено от моят 9003X с помощта на Tapatalk


Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3284
  • 2660
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1066 on: 22.09.2018, 20:10:14 »
Има и от Г.Север за Костинброд, Годеч и Сливница. Бул.Жеков и трамваите са под блоковете, постоянно има предичащи хора навсякъде. За да е бърз трамвая, трябва да може и да спира бързо.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10318
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1067 on: 22.09.2018, 20:21:28 »
Точно за там, предвид така уточнения факт централното разположение на трамвайното трасе би било по-добро решение стига да се изградят перони като новите на „Константин Величков“, за което мисля, че не е като съвсем да липсва място, защото и оградите не биха могли да бъдат пълно решение, дори и по-високите, които не могат да се прескочат. На „Кракра“ преди ремонтите бяха оставени 2-3 дупки в оградата, в един момент ги закърпиха, но непосредствено преди ремонта отново ги имаше, интересно е как отново не са се появили.
Извинявам се за офтопика.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17840
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1068 on: 25.09.2018, 10:15:36 »
...какво ще е оправданието да се бракуват трамваи с нископодова секция и оставянето в движение на трамваи без такава.
1. Надминат експлоатационен пробег на тези, които ще се бракуват;
2. Икономически неизгоден последващ ремонт на същите;
3. Лошо техническо състояние на същите;
4. Изключително корозирала и отслабена конструкция на коша на същите, в сравнение с ненископодовите, което създава изклюителна опасност за пътуващите, както и останалите участници в движението по пътищата.
Но виж, така или иначе въпросната лелеяна комисия се връзва на глупости и разпорежда неща, които са опасни за уастниците в движението, няма да ме учуди и да се произнесе изключително профански по технически въпроси. :crazy:

От т. 1 до т.3 може да се каже и за 7хх и 8хх. Дори ако се хване годината за произовдство, ще се види, че 701-720 са произведени преди 937, 939 и други. Защо преди две години се правеше ремонт на 806, 718 и други, а не на 924, 939 например? Защо в момента се правят ремонти на 503 и 504, които нямат нископодова част, а не се прави ремонт на 928? Защо се прави ремонт на 1143 и други динозаври, които също нямат нископодова част? Но дори и да примем, че всичко написнао от теб е вярно, то както вече е написано, в СЕ има достатъчен брой трамваи частично или напълнонископодови, които да обслужват част от линията.  КЗД няма да се произнесе да се възкръснат нископодовите 9хх, но може да се произнесе по всяка линия определен процент от трамваите да са частично или напълно нископодови. Защото именно това е дискриминация на база увреждане - в момента ползващите трамвайна линия 4 са поставени в по-неблагоприятни условия отколкото ползващите трамваи 5, 7, 8, 11. Дискриминация, регламентирана в Закон, а не в някакви вътрешни за СО експлоатационни планове.
мур

Offline Sailor Moon9521

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1069 on: 28.10.2018, 00:21:51 »
Абе 916 хубаво са го прбоядисали, не знам дали е минавал някакъв ремонт скоро, но такъв шум какъвто днес чух при спиране не бях чувал от нито един трамвай досега! Не съм запонзат толкова много и за това искам да попитам от какво се дължи това уникално стържене при натиск на спирачките на българските мотрици? 830 издаваше същия поразитлен звук, но с по-малко времетраене и не чак толкова силно. :help:
Съжалявам ако преди е говорено за това, но главната ми цел беше да споделя лошите ми впечтления от 916 днес.


メルセデスーべンツ𝕆 𝟛𝟘𝟝 𝔾 


イカルス―ガンツ𝟚𝟠𝟘.𝟡𝟚

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
  • Системата ни убива
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1070 on: 28.10.2018, 19:05:05 »
Това стържене се появява при спиране на 4 атмосфери.
Проблема най-вероятно е в накладките.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1750
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1071 on: 03.11.2018, 13:09:22 »
933 заснет през 2002г. Сигурен източник за датиране е автомобилът на билборда:  https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza#Third_generation_(Typ_6L;_2002%E2%80%932008)
« Last Edit: 04.11.2018, 13:50:37 by София 100 »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8204
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1072 on: 03.11.2018, 14:08:26 »
933 виждам аз.

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3284
  • 2660
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1073 on: 16.11.2018, 14:05:27 »
911 от едно време (снимката е фб страницата на Номад ООД)

Offline Morty19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1074 on: 19.02.2019, 17:35:51 »
936 е като умиращ кит, когато спира  :rolleyes:

Offline Sailor Moon9521

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1075 on: 19.02.2019, 21:45:19 »
936 е като умиращ кит, когато спира  :rolleyes:

916 е същият. :help:


メルセデスーべンツ𝕆 𝟛𝟘𝟝 𝔾 


イカルス―ガンツ𝟚𝟠𝟘.𝟡𝟚

Offline davidcho10

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 342
  • AUDI RS6-R ABT<3
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1076 on: 19.02.2019, 21:53:25 »
Поне могат да тръгнат за разлика от 909...
936 може да звучи като умиращ кит, а 909 си е вече умрял.
35 311 701 2057 4101
2112 2609 2707 2910
373 1537 1645 1723 1767 1951
Фен на старите немски и унгарски возила!
Против новите турски и китайски боклуци!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3553
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1077 on: 20.02.2019, 02:24:26 »
Трамваите не са виновни, че им слагат скапано феродо. А 909 не знам как е умрял, но си изкарва смяната безпроблемно.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1078 on: 20.02.2019, 03:51:11 »
Не разбрахте ли, че тези трамваи са боклук още от чертожната дъска, та през пишман "модернизацията". И вие ли сериозно мислите като Христоско, че бяха някакво спасение от Софиите и Българиите по единицата и седмицата? Щеше да е смешно, ако не беше трагично как махнаха двойната обърната седалка зад кабината, понеже карантията на врътката на някакъв трамвай се беше запалила и подпалила гъза на някаква нищо неподозираща баба.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10318
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1079 on: 21.04.2019, 23:45:17 »
От днес в галерията на SOFIATRANSPORT транспортна база данни може да намерите последни актуални снимки на всички трамваи от модела, включително и на бракуваните от 2014 до 2017 г., които са отделени в специален албум.
« Last Edit: 24.04.2019, 09:20:56 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!