Аха, значи ти си против хората да ходят до мола с градския, така ли. Или си против изобщо да ходят там?
Яд ме е, че метрото ще докара повече клиенти (и пари) на мола, а оттам нищо не са направили за метрото!
Като цяло не харесвам бизнеса, тъй като капитализмът е много вреден за обществото по принцип, а в частност не го харесвам още повече, тъй като бизнеса не дава нищо на българското общество с тези мизерни 10% данък печалба. Щях да съм по-спокоен, ако процентът беше плаващ (според прихода) и молът да плаща 50% данък. Тогава нямаше да имам против да е отбелязан по табелите, дори с името си.

Твърдо съм против по табелите да се описва целия маршрут на линията.
Не трябва да се изписва целият маршрут, ами само някои опорни ориентири, които основно се търсят. Това е много важно, за да могат хората да се ориентират по-лесно и най-важното -
по-бързо!
Център е всичко между НДК, орлов мост и бул. Опълченска .
Съгласен съм с Вас, и за това смятам, че надписът "Център" трябва да се изписва на табелите до последната станция преди този периметър.
В случая с актуалните станции - МС Стадион Васил Левски; МС Константин Величков; МС Централна гара; МС Европейски съюз. Това трябва да са последните станции, на които да се изписва "Център". На тези, които се падат по-вътрешно от тях - не трябва вече да пише "Център".

Във всеки случай, точно на тази станция трудно човек може да хване влака в грешната посока
Това е така и наистина в този частен случай не е голям проблем, тъй като се вижда, че само на единия перон става качване на влака. Но, тъй като, тук става дума за цяла нова концепция, която ще се прилага по цялата метро система, трябва задължително да се изчистят тези проблеми. Трябва на табелите на всяка станция да има, задължително, по няколко ориентира за посока!!!
Представете си на МС Вардар, например, ако към единия коловоз пише "Обеля", а към другия - Летише София/Бизнес парк.
