Author Topic: Подвижният състав в Перник  (Read 253272 times)

Offline vesko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #920 on: 27.09.2013, 23:00:26 »
Трябваше да направиш снимки да го видиме какво предсталява.

Offline stohis

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #921 on: 28.09.2013, 11:14:41 »
"От днес влезе в експлоатация вторият рециклиран в Перник тролейбус. В ранния следобяд той направи първия си курс. Такъв тролейбус беше пуснат на 1-ви юни, до края на годината се очаква да тръгнат още два. Този е много по-добър от първия. В началото все още нямахме опит, търсехме съвети от чужбина, разказа пред телевизия Кракра управителят на „Тролейбусен транспорт“ Александър Шаламанов. Рециклираният тролей вече е с нови седалки, има диодно осветление, както и повече място за детски колички. Тролеят и външно е обновен, облепен е и с реклама на общинското предприятие. Според Шаламанов това демонстрира пред бизнеса в града как изглеждат рекламите върху тролей, тъй като вече има и заявки от фирми. В следващите два, които се подготвят, ръководството предвижда да се монтират и приспособления за хора с увреждания. В момента автопаркът на предприятието разполага с 20 мотриси, които са в движение от дълги години и в недобро състояние. В по-дългосрочен план се предвижда всички налични превозни средства да бъдат обновени."

http://krakra.tv/vtori-recikliran-trolejbus-ot-dnes-se-dvizhi-iz-pernik-ima-diodno-osvetlenie/

Като направим сметките, двата тролея, които би трябвало да излязат са най-накрая 225, както и 118, тъй като само те са в сервиза от доста време. :) Колкото до 215, пак по-добре от нищо.  :fan:
Фен на тролеите в Перник. Най-вече на ДАК-ЧАВДАР 317 ЕТР. :)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #922 on: 28.09.2013, 12:24:34 »
Колкото до 215, пак по-добре от нищо.  :fan:
Не съм съгласен. Неприемливо е да се хвърлят пари за некачествена работа на парче под претекст, че "пак е нещо". Парите не растат по дърветата, че да ги даваме за "нещо си". Една работа или се върши качествено, или не се върши въобще. Ако Шаламанов имаше поглед малко напред, вместо да влага пари за боя на тия гробове, щеше да потърси начин да внесе тролейбуси втора ръка. Много съм любопитен за цената на това "рециклиране", но за сравнение ремонтът на едно врачанско ЗиУ струва колкото половин съчленен МАН от Германия. Да не говорим, че може да се намери и нещо далеч по-близо като цена до тези псевдо ремонти.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #923 on: 28.09.2013, 12:39:39 »

Не съм съгласен. Неприемливо е да се хвърлят пари за некачествена работа на парче под претекст, че "пак е нещо". Парите не растат по дърветата, че да ги даваме за "нещо си". Една работа или се върши качествено, или не се върши въобще. Ако Шаламанов имаше поглед малко напред, вместо да влага пари за боя на тия гробове, щеше да потърси начин да внесе тролейбуси втора ръка. Много съм любопитен за цената на това "рециклиране", но за сравнение ремонтът на едно врачанско ЗиУ струва колкото половин съчленен МАН от Германия. Да не говорим, че може да се намери и нещо далеч по-близо като цена до тези псевдо ремонти.

По принцип съм съгласен с теб но не и в съответния случай. Качи се в пернишки тролей който не е ремонтиран и после пак ще си говорим... Каквото и да било е по-добре от моментното им състояние, тука ремонтите си ги правят в халетата, не ги пращат в Дупница или Омуртаг за луди пари както в София. Плюс това нека не ги наричаме рециклирани защото това което направиха с 202 и 215 е всичко друго но не и рециклиране. Може би това те подвежда да си мислиш че са работи за половин съчленен ман от Германия.

Трябваше да направиш снимки да го видиме какво предсталява.

Щях ако имаx фотоапарат. Не съм го чакал целенасочено. Просто 215  изникна изведнъж и даже до последно мислех че е 202. :D Телефона ми е стар и за да прехвърля снимките на копютър трябва да изпращам мейл от телефона :D

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #924 on: 28.09.2013, 22:05:29 »
Ако салона е идентичен с този на 202,ще кача снимка.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #925 on: 29.09.2013, 09:24:52 »
Не пише в статията, обаче в тази модернизация сменя ли се контакторното управление с ново, или си е пак контакторно?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #926 on: 29.09.2013, 09:43:12 »
Не пише в статията, обаче в тази модернизация сменя ли се контакторното управление с ново, или си е пак контакторно?
Aз под "рециклиране" поне за Перник говоря виждам нещата като ОР на салона да е уютен и конфортен и отвън евентуално боядисан или със реклама както правят.
Never let your dreams down!

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #927 on: 01.10.2013, 11:42:22 »
Не пише в статията, обаче в тази модернизация сменя ли се контакторното управление с ново, или си е пак контакторно?

Абсолютно нищо не се пипа по ел-системите, само прътовете им пребоядисват. Продължават да са си с контакторно.

Ако салона е идентичен с този на 202,ще кача снимка.

Различен е - и седалките са сменени, и балатума по пода е различен, и лампите, и дръжките са си старите дори не са боядисвани.

Aз под "рециклиране" поне за Перник говоря виждам нещата като ОР на салона да е уютен и конфортен и отвън евентуално боядисан или със реклама както правят.
То точно това е направено, само че това не е рециклиране.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #928 on: 01.10.2013, 16:52:47 »
Барем да им подменят електроинсталацията, защото огънят дори и нови столове, балатум и реклама не пощадява...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #929 on: 03.10.2013, 12:16:19 »
В градски вестник има снимка на салона на 215 макар и с лошо качество:

http://gradski.org/archives/36609

Online Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #930 on: 05.10.2013, 12:37:44 »
"Тролейбусен транспорт ЕООД"  Перник

DAC Чавдар 317 ЕТР

Колите в:
червено са бракувани
жълто са спрени от движение
кафяво са в движение

101-108 Първите тролеи пуснати в експлоатация в тролейбусната мрежа на Перник на 20.09.1986;Всичките бракувани преди 2000 г.

109-спрян от движение от 2008

110/1 110/2 110/3
111/1 111/2 111/3  - Спрян от движение през 2011,обезкостяван в депото
112-бракуван от 2008
113/2 113/2

114-бракуван от 2007
115-бракуван от 2007
116/1 116/2 116/3
117-бракуван от 2007
118/1 118/2 118/3
119/1 119/2 119/3


120-бракуван преди 2000

ЗИУ 9

Колите в:
Зелено са в движение
лилаво са бракувани
синьо са спрени от движение

201/1-Учебен,бивш 203 201/2
202/1 202/2 202/3
203-бракуван през 2009 след катастрофа,бивш 201
204/1 204/2
205-бракуван преди 2000

206/1
206/2
207
208
209/1 209/2 -209/3 - Бракуван през 2011
[url=http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/d38ecb4e5ed0935544435f41b92c6730/img_0012]210

211-бракуван преди 2000
212-бракуван преди 2000
213 вътре
213- спрян от движение от 2008,върнат в движение 2009
214/1 214/2
215
216/1 216/2 - Самозапалил се на 02 август 2011,изгорял напълно и бракуван
217
218-бракуван преди 2000
219 Вън 219 Вътре - Превърнат в учебен за няколко месеца през 2011 след което бракуван в същата година
220-бракуван от 2008
221-бракуван преди 2000
222/1 222/2
223/1 223/2 223/вътре
224-бракуван от 2006
225/1 225/2
226/1 226/2 226/3
227-бракуван преди 2000
228/1 228/2 228/3



Прототипен тролейбус Лиаз/1 Прототипен тролейбус Лиаз/2


"Пътнически превози" EOOД Перник

с розово бракувани
с червено в движение

Чавдар 11Г5:


PK 2145 AP

PK 2146 AP
PK 2147 AP
PK 2567 AP/1 PK 2567 AP/2 PK 2567 AP/3
PK 1878 AP
ПК 0231 ПБ в последствие преномериран в неизвестен номер и бракуван около 2008
ПК 0263 ПБ в последствие преномериран в неизвестен номер и бракуван около 2008

STEYR SS 11:
PK 0227 AH/1   PK 0227 AH/2 PK 0227 AH/3
PK 0527 AH/1 PK 0527 AH/2
PK 0178 AH



IVECO Turbo CityU


PK 3496 AH  
PK 3497 AH/1 PK 3497 AH/2
PK 3497 AH/3
PK 3498 AH
PK 3499 AH

IKARUS 280:
PK 1005 AH
PK 2574 AP
PK 3580 AM
PK **** AH

Автобуси с неизяснена марка:
РК 2547 АТ
РК **** АТ

-Сайта на "Пътнически превози" : http://bulgaria.domino.bg/pernik/firmi/prevozi/
-Сервиза на фирмата: http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/efa5c49390ef74d1b5c94a829c49a1d0/img_0694



TK "БУС" Перник


IVECO Turbo CityU

PK 7280 AT
PK 7281 AT
PK 7282 AT
PK 3724 AH aвтобуса вдясно

Mercedes

PK 9213 AC

DAB

PK 4709 АС aвтобуса вляво

*Фирмата притежава и много бусчета,с които всъщност извършва курсовете си .Автобусите бяха закупени за спечелване на конкурсите за апетитни линии но сега в редовна експлоатация са два само в пиковите часове,останалите не се ползват....:banned:





ET "Валери Момчилов" гр.Перник

Mercedes:
PK 8254 АР

MAN:
PK 2005 AC

Karosa:
PK 8098 AP
PK 6048 AT


Setra:

PK 3544 AT
PK 6584 AT/1 PK 6584 AT/2 PK 6584 AT/3

Автобуси с неизяснена марка:

PK 5046 AХ/1 PK 5046 AХ/2 PK 5046 AХ/3

ET "Кракра" гр.Перник

МАN:
PK 8255 AР/1 PK 8255 AР/2

PK 8256 AР

Van Hool:
CA 5509 HX/1 CA 5509 HX/2 CA 5509 HX/3

Den Oudstenl:
CA 8903 BK
Автобусите на ЕТ"Валери Момочилов " , които са с неизяснена марка са Skoda 21Ab

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 824
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #931 on: 05.10.2013, 20:22:06 »
215

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 824
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #932 on: 05.10.2013, 20:23:59 »
215-салон

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #933 on: 05.10.2013, 20:37:03 »
Да се смея ли, да плача ли......?
« Last Edit: 06.10.2013, 13:53:05 by difian »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #934 on: 06.10.2013, 02:29:35 »
Да се смея ли, да плача ли......?

Именно това е въпроса...
« Last Edit: 07.10.2013, 02:15:37 by freepigeon »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #935 on: 06.10.2013, 08:24:32 »
Колкото пари са им отпуснали, това са направили, ако имаше пари можеше да се смени управлението с тиристорно, че и климатик, ако щете, да сложат.
« Last Edit: 06.10.2013, 13:52:35 by difian »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #936 on: 06.10.2013, 12:15:46 »
Не е точно така Иво - можеше да изрежат тия метални рамки на старите седалки до основата и да сложат върху им новите седалки. В момента са ги занитили с болтчета към железните рамки, което е нелепо....

Offline stohis

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #937 on: 06.10.2013, 12:20:09 »
Не е точно така Иво - можеше да изрежат тия метални рамки на старите седалки до основата и да сложат върху им новите седалки. В момента са ги занитили с болтчета към железните рамки, което е нелепо....

Не е нелепо, а направо си е грозно...  :/
Фен на тролеите в Перник. Най-вече на ДАК-ЧАВДАР 317 ЕТР. :)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #938 on: 06.10.2013, 17:30:26 »
Чудя се дали тролеят въобще е боядисван отвън или вместо боя лепят тия безсмислени "реклами", които са и грозни. А салонът с тези седалки, балатум, облицовки и осветителни тела, които дори не са вградени в плоскостите е просто без коментар...

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Подвижният състав в Перник
« Reply #939 on: 06.10.2013, 17:37:20 »
Е добре де,нима на тролейбусния транспорт в Плевен се отпускат повече пари за ОР?Техните изглеждат в пъти по-добре,та дори имат и екземпляри с нисък под при 3та врата!