Идеята е хубава, но аз бих направил няколко предложения. Първо ще хвана тангенталната линия N10. Така аз бих предложил да не се казва така, а да хване свой едноцифрен номер или направо трицифрен, защото няма да минава през центъра, ако правилно съм разбрал. За да не правим нещата сложни, обаче бих предложил линията да е с номер N6, това го предлагам, за да не става объркване в Младост, когато пристигне N1 и да не се бърка с N10 при недоглеждане. Освен това нека направим основните линии с едноцифрени числа(идеята за 84 и 64 да са с N отпред е приемлива, защото малко или много си следват традиционния дневен маршрут и те могат да си запазят номерата с нощен индекс отпред). Следващото, което бих направил като предложение е за N5- линията е хубава, но ми се струва леко хабене на ресурс да ходи до Бенковски, курсът ще стане прекалено дълъг и през повечето време след Лъвов мост автобусът ще се клати празен. Да кажем ще е обидно да оставим около Орландовци без нощен транспорт, затова предлагам N5 да е до автостанция Орландовци. За начална спирка от другата страна на N5 си мисля, че пл. Знаме на мира в Павлово ще е подходяща(не искам да дискриминирам жителите на Княжево, но си мисля, че при крайна спирка на автостанция Княжево и като цяло пътуване до Княжево, няма да генерира пътникопоток, а дали няма и като цяло да не се ползва този автобус след Бъкстон). Може би първоначално да го пуснат до Княжево и да направят замервания, а ако се окаже непопулярен в този квартал да се скъси до Знаме на мира.
Относно допълнителните линии- смятам, че е добре да са с двуцифрени числа, но за нощните линии бих предложил да не са по системата втора/трета цифра основната линия, а първо число индекса за отклонение(204-304; 94-294; 85-285 и т.н.), а по нова система за по-лесно разбиране. Това го предлагам, защото се струпват много линии с 1 отпред, а в 3 или 4 сутринта след няколко питиета в събота вечерта едва ли ще имаш капацитет да мислиш коя къде ходи и като видиш 1 и може да решиш, че е към Люлин/Младост. Затова предлагам да се ползва първа цифра за основно направление, а 2ра да са поднаправленията. Примерно N1 и N10 са Младост-Люлин, като N10 се отклонява за Банкя. Вече при втора линия да са N2 и N20, като 20та да е за Симеоново и т.н. Всъщност затова и предложих 10 да стане собствена индивидуална едноцифрени линия, но сега като се замислих не трябва да взема номер 6, а по-скоро 7 заради 64, който обслужва Витоша и витошките квартали и през нощта.
Това са моите предложения, с които смятам, че системата на нощния транспорт ще се опрости максимални много и ще дава и полезни връзки. Взел съм предвид, въпреки че не всички пътници са под градус и със замъглена представа за света, но има и такива и индикацията на линиите трябва да е най-ясна(избягвам варианти 5А и 5Б примерно, защото ще предизвика объркване според мен). Така смятам, че използването на номера като 1-10; 2-20; 3-30 ще е много по-лесно да се ориентират всички хора.