Поне до 1999-та година не беше баш така, във вечерните часове транспортът си беше сравнително начесто, особено по основните линии и особено през седмицата. Такова чудо след 8 вечерта от 5 тролея 4 да отиват за гараж никога не е било. А се налага да се пътува по това време било за работа понякога, била нещо спешно, било за гости, дискотека и т.н. и не на последно място ако влакът или самолетът ти пристига по никое време посред нощите....Знаете колко е опасно вечерно време из София и с каква измет е пълно. Е как при това убийствено чакане и то по отношение на най-масовите и основни линии хората няма да предпочитат колите и такситата......Сетих се, че чичо ви Благо беше ходил в Сараево, та просто от любопитство реших да се поразровя как е там.......Ами че при нас направо а цвете. Сега в Сараево интервалите са по-зле от първите години след войната. Уж имат бая трамвайни и тролейбусни линии, но реално само две-три от тях са с нормално обслужване и се движат достатъчно до късно. Всичко останало е рядко щастие, а автобусите всичките са им така - в най-добрия случай по на 10-15 минути в пик, а в неделя е направо ужас - всичко тръгва най-рана в 7.30 сутринта и спира към 8.30 вечерта, за огромните интервали да не говоря. По крайградските линии е пък още по-лошо - нечовешко нарядко, ранни последни курсове, има и села с по 5-6, че и по един-два автобуса на ден. Имат си иначе и излетни линии, само с по два три курса сутрин и следобед празник. Обслужването на летището е същата трагедия, хората с куфарите пресичат един голям буревард и ходят повече от километър до тролея в село Добриня. А Сараево освен разпилян, си е и баирски град....И всичко това сигурно и там се оправдава с нямане на пътници. То че в Босна е зле, зле е, не е като в Хърватско, ама май и ние сме на път като тях или като в Пловдив и Скъпарна да станем. Така че нощен транспорт определено е нужен под някаква форма, но и очовечаване на интервалите вечерно време.