Преди почти 10 години наистина имаше заоколо година някъде нощен транспорт. Бяха 3 линии, които обхващаха голяма част от града и се събираха и изчакваха в център Отначало връзката беше на Орлов мост, но беше неудобно прекачването, после си спомням че го направиха май пред библиотеката.
Ползвал съм го доста пъти тогава, имах приятелка, която живееше до НДК. Спомням си че за да се прибера трябваше да ползвам 2 нощни линии. Качвах се на едната от спирката на НДК на Евроги Георгиев до СУ или Орлов мост, и оттам на линията за Младост. Автобусите бяха общо взето О 302-ки и О 405-ци най-често, по-рядко О 305-ца или ВМС. Но се случваше и съчленен МАН или Чавдар 141. Спомням си че качването ставаше ксамо от 1-ва врата и шофьора проверяваше картите и продаваше билети, отначало пък май имаше и кондуктор.
Та едната линия беше доста силна и добре натоварена, тази от Люлин до Младост. Минаваше от Орлов мост по Драган Цанков, през Дианабад, Студ град. Доста обиколен маршрут все през възлови точки, свързващ 2-та най-големи квартала на София с центъра и студ. град. Веднъж имаше дори и правостоящи, чак стана тъпканица в около 2 часа посред нощ. В другата линия, която не помня от къде идваше и се качвах от НДК до СУ повечето пъти си пътувах сам. Засичах и автобус от другата линия, който минаваше по Цариградско и после към Дружба, там чат-пат имаше хора но доста по-слабо. Линията за Овча Купел и Борово също веднъж я видях доста пълна.
Обслужването беше много добро, пътуването много бързо без влачене, въпреки много заобиколните маршрути. Спомням си че към края на маршрута на Младост оставах сам в рейса и често пъти шофьора ме питаше до къде пътувам и спираше на моята отбивка. Не помня дали официално се спираше на всички спирки по маршрутите или само на спирките където има хора за качване и слизане. Като цяло от 3 линии едната поне си струваше да остане, имаше си доста хора, за другите не мога да кажа, все ги засичах празни макар че и при тях имаше дни в които имаше хора.
Доколкото си спомням линиите се обслужваха смесено от трите гаража, а не конкретно всяка линия от един гараж.