Author Topic: Нощен транспорт  (Read 119274 times)

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1320 on: 25.07.2019, 10:44:09 »
Горните мнения съвпадат и с моите наблюдения - бекпакери клиенти на нискотарифните авиокомпании - това е целевата група на градския транспорт до летището, допълнена с определен процент работещи там. А 2 часа не са,  една такава удължена Н3 ще те закарва за 30 минути от Т1 до Сердика. Според мен е съвсем прилично времепътуване.
« Last Edit: 25.07.2019, 10:47:24 by fafan »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12827
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1321 on: 25.07.2019, 11:23:29 »
По същата логика някой ще пита, кой ще пътува с автобус от централна гара до хотела или до дома си, ако е пътувал 7 часа от Варна до София с влак...това е повече време и по-изморително отколкото да пропътуваш със самолет от най-далечната точка на Европа.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1322 on: 25.07.2019, 12:13:05 »
Не, крайно време е на това скапано "летище" да му се уреди адекватен транспорт включително и през нощта, след като са решили да работят на 24-часов график, респективно излитанията и кацанията посред нощите да се приемат за нещо нормално. Като добавим и изискването за явяване два часа преди полета с цел "проверки по сигурност", демек висене по опашки....Това е все едно влак да пристига/заминава и да няма рейс за него.....Значи може летището в Солун да се обслужва с автобус денонощно, а софийското не.....Ама ще кажете, че онези с жълтите таратайки, и те семейства хранят......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12229
    • View Profile
Re: Нощен транспорт
« Reply #1323 on: 25.07.2019, 12:38:56 »
В Порто като бяхме миналата година, можеше от центъра до летището да се стигне за 20-30 евро. Въпреки това нощният автобус за летището, на интервал 60 минути, беше препълнен. Има хора, които си правят сметката, аз също съм от тях. Бих дал 2 лева за нощен автобус, вместо 25 на някой бакшиш. В момента нощният транспорт не е удобен за сутрешните полети в интервала 5-7ч., тъй като последните курсове са до Батенберг и не се връзват с 84/184, а първото метро тръгва в 5ч. в Люлин. А до Т1 е необходимо прекачване.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Pesho1991

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 157
    • View Profile
Re: Нощен транспорт
« Reply #1324 on: 25.07.2019, 12:48:37 »
Между другото може проблемът с транспорт до и от летището да се погледне през различна перспектива. А тя е именно липсата на български лев у пристигащите. Аз примерно, като пътувам извън България си вземам не повече от 10лв със себе си. И половината отиват за минерална вода в така наречената безмитна зона. Та връщам се аз, примерно след 5 дни от някъде и продължавам да ги имам тези 5лв и разбира се чуждата валута(евро, лири, рубли и тн.), но тези пари няма да ми стигна за такси и мисля, че няма работещо обменно бюро на летището в 2. Ако има то тогава е на много неизгоден курс. Та ако съм в тази ситуация бих предпочел да има нощен автобус, защото за такси няма пари, а и няма да дам дори и да имам. Алтернативата на автобуса е да звъниш на приятели, но колко от тях ще са готови да дойдат за теб в 2 на летището? Така че май е най-добре да има автобус дори и да е на 40 минути както са сега. Все пак може да стоиш в летището на топло/хладно, зависи от сезона, и като го видиш да излезеш извън сградата и да се качиш на автобуса - много по-лесно и приятно решение и то с малък бюджет.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1325 on: 25.07.2019, 13:41:53 »
Това е защото някои, особено в България, още си мислят, че самолетът е "тузарски" транспорт за богатите, съответно всички, които пъуват са паралии.....Терминал 1 е крайно време да го закрият, още като откриха новия обещаха, че старият ще работи още не повече от пет години....Засега най-доброто решение е да възстановят 284, както си беше, да спира на Окръжна, Плиска и Орлов Мост, евентуално да го удължат  до гарата, но през паметника Левски...и да е на 24-часова схема.
« Last Edit: 25.07.2019, 13:48:00 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1326 on: 25.07.2019, 13:55:08 »
Между другото може проблемът с транспорт до и от летището да се погледне през различна перспектива. А тя е именно липсата на български лев у пристигащите.

На летището има банкомати, картите през mpass могат да се купуват и с дебитна карта, а и такси можеш да си поръчаш и с възможност да го платиш с кредитна карта така че тези аргументи не са много състоятелни.


Това е защото някои, особено в България, още си мислят, че самолетът е "тузарски" транспорт за богатите, съответно всички, които пъуват са паралии.....Терминал 1 е крайно време да го закрият, още като откриха новия обещаха, че старият ще работи още не повече от пет години....Засега най-доброто решение е да възстановят 284, както си беше, да спира на Окръжна, Плиска и Орлов Мост, евентуално да го удължат  до гарата, но през паметника Левски...и да е на 24-часова схема.

Терминал 1 ще престане да работи с откриването на Терминал 3, според плановете в новата концесия това ще стане до 10 години от подписването на договора, значи най-късно 2030 г.
« Last Edit: 25.07.2019, 13:58:46 by fafan »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12827
    • View Profile
    • Email
Re: Нощен транспорт
« Reply #1327 on: 25.07.2019, 16:55:11 »
Да не говорим че сега картите за банвкомат обикновено са така направени, че поне в Европа навсякъде можеш да си теглиш в местната валута, независимо от това че примерно сметката и заплатата ти е в лева.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Re: Нощен транспорт
« Reply #1328 on: 13.08.2019, 12:20:46 »
Въпроса е къде точно да бъде новят Терминал 3. Надявам се да го проектират така че да има топла връзка с Терминал 2. Така Летище София ще обслужва летището пълноценно и няма да има нужда от шатъли.
За нощна линия до Летището трябва да има връзка с Централна гара. Или N2 да се пренасочи към Летището, а Студентския да го поеме друга линия, N5 примерно.