Освен в София само в Кишинев няма нощен траспорт, да не говорим че малко на запад всеки по-голям град има такъв. В един Белград например такситата са толкова скъпи, че просто е немислимо да нямат алтернативи. В Мадрид и Барселона също. Освен това в Испания цените се определят всяка година от общината (тук общината определя само минимална и максимална тарифа) и всички са задължени да возят на тях, а не фирмите да се цакат помежду си с 1-2 стотинки, един махнал таксата за повикване, друг намалил престоя, а копърката на летището надул цените до максимално позволените и така хем мами хората, хем всичко си му е изрядно. 2018-та ползвах периодично нощния транспорт, защото понякога ми се налагаше да отивам доста рано на работа, и то от Люлин до Младост. Е колко щеше да ми струва с такси? А сега колко щеше да ми струва... И N1 се пълнеше прилично, даже и през седмицата.