На нощния транспорт има нужда от сериозен подбор на кадри - да, разписанието може да е стегнато, особено на Н2, обаче щом има шофьори, които го хващат, значи трябва да е възможно за всички.
А не човекът Х да е закъснял 5 минути и да продължава да се мотае и да ги направи 8, защото от там на Батенберг всички тръгват със закъснение, съответно на Младост и Студентски град почивка няма и ако шофьорът не е от каращите , няма избиване, съответно закъсненията продължават и продължават и така цяла нощ.
Тази вечер Н2 1ви курс от Студентски град 23:30 на Гурко беше на +8 - 24:00, което е времето за тръгване от трансферна спирка. До там още 5 минути - 24:05, докато се прехвърлят хората, 24:07 горе долу всички коли тръгнаха по маршрути (включително Н2 посока студентски град!!! Незнайно защо и него го държат да чака)
Друг е въпросът, че шофьорът за малко да мине през мен и да не спре на Гурко
А относно разписанията - Н2, 94 и 280 са 23:30 от Студентски град. Н2 и 280 са по един и същ маршрут до МС Г.М.Димитров (НСБАЛ по онкология), обаче 280 има 16 минути от колелото, докато Н2 има само 10.
Тръгне ли 280 пред него - изпреварване няма поне до УНСС, тоест там вече е на +3