Само, че аз съм запознат как стоят нещата.
Я точно обясни как си запознат ?
ЕЖК ми каза?
Приятел ми каза?
Питах отговорни лица?
Работя го?
Чух ?
Описаната от мен информация е от устата на един от "жълтите жилетки", които стоят на Батенберт през нощта. Официално те са част от поделение Контрол по транспорта. Ако трябва да използваме твоята категоризация - отговорни лица.
В четирите нощи на фестивала на светлините е имало шофьори, на които им се наложило да работят около един час повече. Което е било много умна идея. вместо да се прави огромен нулев пробег от гаражите за един 15-20 минутен курс и след това пак нулев пробег обратно до гаражите.
И съм убеден, че всичко това се плаща според кодекса на труда - извънреден труд, нощна надбавка и т.н.
Откъде пък си толкова убеден?
Едно от предимствата на държавна/общинска работа е, че се спазват всички норми на трудовото законодателство.
Спаси София са частично на власт, имат само зам. кмет по транспорта. Не забравяй, че ЦГМ и Столичен автотранспорт са си със старите ръководства, кадри на ГЕРБ, нищо не се е променило при тях.
Че ако не може заместник кмета по транспорта да упражнява контрол върху тези структури, тогава кой може?
Абсурдно е да мислиш, че Спаси София съсипват нощния транспорт...
Сега се замислих. всъщност, защо не? сегашния нощен транспорт не отговаря на техните идеи. те искаха да има други линии с обща спирка около Света Неделя. Те са малко арогантни и самовлюбени - може да са решили да го карат на принципа: ако не е нашата идея, няма да има изобщо...
Даже бих казал че всички други партии всячески се старят да подливат вода където могат, за да прецакат кмета и ПП-ДБ-СС
Един разумен човек би се запитал дали има смисъл от модерната политика, тъй като единственото нещо, което се случва е това, което ти си описал. всеки гледа да прави мръсно на другите. никой не прави нищо за народа.