Ари, знаеш колко влака минават през В.Т през ноща? Според мен не е наложително да има нощна линия заради влаковете, а по-скоро заради това, че сме студентски град и е добре, ако не през нощта то поне до 12 да има транспорт. И все пак да ви попитам има ли влакове през нощта, които налагат съгласуване на градския транспорт с Ж.П. такъв? Според мен В. Търново не е град, който използва активно Ж.П. транспорта .
ЖП транспорта в Търново си се ползва активно заради многото студенти и туристи които предпочитат по традиция този вид транспорт. Друг е въпроса, че примерно от 20 пътници само 5 отиват на автобусната спирка - останалите - такси или пеша.
Влакове без автобусен транспорт за тях са :
1. ПВ от Стара Загора за Горна Оряховица в 22.25ч - за този влак качващите са 4-5 човека принципно, слизащите от него в общия случай са около 10-15 човека.
2. БВ от Русе за Подкова - в 0.18ч - тук слизащите пътници са около 2-3 само, но качващите се понякога са повече от 20.
3. БВ от Подкова за Русе някъде около 4.25 - 4.30ч, тук качващите са малко - около 5-10 човека, слизащите са повече - често около и над 20.
4. ПВ от Горна Оряховица за Стара Загора около 5.25ч - за този влак нямам наблюдения за пътникопотока.
Това са данните в общи линии, подчертавам в общи линии защото има дни в които за даден влак има по-малко пъници, а за друг - повече от посочените от мен.
Сами направете сметка има ли нужда от нощен градски транспорт от/до гарата съобразно процента пътници ползващи ГТ.