Сетих се за идея относно втора кола по 110.
Реално погледнато за 1 час 5 коли обслужват Чолаковци, а в Пиковите часове - 6 (по една кола за Н1, Н2, Н70, Н110 и 2 коли по Н9). От друга гледна точка Картала се обслужва от 4 коли за същия период от време, затова мисля, че никой няма да се съгласи да пусне още една кола по 110 и да очаква пътниците по другите линии да се запазят. Затова идеята ми е следната: Вместо втора кола по 110, да се промени маршрута на Н2 и след Общината да продължава до Царевец или Мавриков, може дори да се номерира като 112 (110+2) и да се редуват със 110 през 30 минути, и Н2 в сегашния си вид да отпадне. Тук ще вмъкна че не съм експерт и незнам дали времето ще стигне да се измине разстоянието от Мавриков до Товарна гара, затова мисля, че до Царевец ще е по-удачно. Естествено разписанието трябва да се съобрази и да не пречи на Н40.
От една страна се губи спирката на Марно поле, но не мисля, че това ще окаже негативно влияние. Някои ще кажат, че все пак 2 е тролейбусна линия и би трябвало да се пуснат тролеите. Ако това стане може да се пуснат по Н2 както си е от самото начало.
Иначе одобрявам и изграждането на още контактна мрежа, защо не до Царевец или до някой друг квартал, но това е доста сериозна инвестиция и в "период на криза" не мисля, че ще има кой да се заеме, но дано да греша.
Относно Н30 мисля, че може и да бъде променена така, че в Зона В да се движи до началната спирка на Н50 и по този начин ще се намали дублирането с Н13 и ще е по-удобна за жителите на квартала според мен. Общо казано големите квартали ще имат редовен транспорт към Царевец и към ВТУ.