Author Topic: Въпрос за нощните влакове за Бургас  (Read 5350 times)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Много неща може...

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Такова оправдание, като "няма вагони" не мога да приема. За радост или нещастие на БДЖ, но лятото този влак е сред най-важните изобщо. Виждам непрекъснато някакви празни влакчета с по 4-5 вагона, а супер претъпканите два псоледователни седят с по 8...Това е срамота.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Аз не мога да разбера и защо хората толкова настояват да пътуват с нощтните влакове. Вярно че е по-хладно навън, но влаковете са по-пълни и става дори по-задушно. Като пътувах с 8611 имаше свободни места и в двете части на влака. В първа класа във варненските вагони си пътувахме 2-ма човека сами и си гледахме кефа. До Бургас има доста влакове и спокйно може да си пътува човек през деня. Експресите пък са с климатик.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1156
    • View Profile
Аз не мога да разбера и защо хората толкова настояват да пътуват с нощтните влакове........
Само в нощните влакове има спални вагони, а пътуването в тях безспорно е неусетно. Затова и хората ги предпочитат. Другата причина е (отнася се и за обикновените вагони), че обикновено хората не обичат да губят много ценно време за път. А през нощта, така или иначе не можеш да свършиш кой знае каква работа.

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
И най-важното-пътувайки през нощта още с пристигането си отиваш на плаж..в противен случай ти се налага да чакаш чак до следващия ден. :D

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Аз не мога да разбера и защо хората толкова настояват да пътуват с нощтните влакове........
Само в нощните влакове има спални вагони, а пътуването в тях безспорно е неусетно. Затова и хората ги предпочитат. Другата причина е (отнася се и за обикновените вагони), че обикновено хората не обичат да губят много ценно време за път. А през нощта, така или иначе не можеш да свършиш кой знае каква работа.

И общо взето печелиш дни повече на плажа. При дневно пътуване губиш 2 или 1 ден минимум. Да не говорим, че ако попаднеш на влак с неработещ климатик пътуването може да е пълен ад.

Аз снощи се прибирах към София с 8626, на който му бяха прикачили допълнителен вагон - кокошарник отпред, в който моя милост трябваше еда се настани заради дублиране на местата в купето  :(
Къде мога да си поискам да ми върнат 50-те стотинки за запазено място  :P

Лошото на 8626 (и 8686) е че те хвърлят прекалено рано на ЦГ - 5.30. Можеше да тръгва в 23.30 (както беше преди години) и да е в Сф в 6.30.
Друго едно интересно впечтление от снощи - след Ст Загора успоредно са нас се движеше един товарен, и машинистите май си правеха ссъстеазние - ту товарния, ту пътническия беше напред  :)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Дръжте се, да не паднете:

Quote
Български държавни железници” ЕАД пускат още два допълнителни влака между София и Бургас за оставащите дни от летния сезон
21/08/2009

С цел подобряване на транспортното обслужване на пътуващите до Бургас през оставащите дни от летния сезон, от 24-ти август „Български държавни железници” ЕАД ще пуснат още два допълнителни влака между София и Бургас. Националният железопътен превозвач пуска тези сезонни влакове с цел да бъде облекчен автомобилния трафик по автомагистрала „Тракия” във връзка повишения интерес към пътуване от столицата до Южното Черноморие.

От София през Пловдив за Бургас ще пътува сезонният бърз влак № 1681, който ще тръгва в 08:30 ч. и ще пристига в морския град в 15:17 ч. Другият допълнителен влак е бързият влак № 1682 от Бургас през Пловдив за София, който ще заминава в 13:35 ч. и ще пристига на Централна гара София в 20:46 ч.

Композицията на всеки от тези два бързи влака ще бъде съставена от четири второкласни безкупейни вагона и един смесен безкупеен вагон, включващ първокласни и второкласни места.

С пускането на двата допълнителни сезонни влака между София и Бургас, „Български държавни железници” ЕАД ще осигурят на клиентите, желаещи да пътуват към Южното Черноморие, още 800 седящи места дневно.

***

През летния сезон традиционно се увеличава броят на желаещите да пътуват до морските градове Варна и Бургас. За да бъде оптимизирано цялостно натоварването на автомобилния трафик от София до Черноморието през оставащите летни дни, „Български държавни железници” ЕАД предлагат още няколко алтернативни пътнически превози.

Националният железопътен превозвач въведе и нова тарифна оферта за пътниците, които ползват ускорените бързи влакове от София до Варна и обратно, както и от София до Бургас и обратно. Новата оферта предлага 30% отстъпка от редовните цени на билетите при закупуване на двупосочен билет за пътуване. Тази оферта предоставя възможност на пътниците да спестят време и финансови средства.

За създаване на по-голямо удобство и комфорт на клиентите, които плануват да пътуват с ускорените бързи влакове „Златни пясъци” (София – Варна – София) и „Слънчев бряг” (София – Бургас – София), в съставите на тези влакове се движат вагони тип „бистро”. Тази нова услуга се приема добре от пътниците, защото в този тип вагони се предлагат топли и студени закуски и напитки на съвсем приемливи цени. Към композициите на тези ускорени бързи влакове са включени и вагони за превоз на хора с ограничена мобилност, които се придвижват с инвалидни колички. Друга услуга, която се предлага на пътниците в посочените влакове, е превозът на велосипеди срещу талон, издаден на билетните каси заедно с билета за пътуване.

Те се сетиха. Сега ще си ги клатят празни....

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Да не говорим, че не са нужни дневни влакове, а по-дълги или допълнителни нощни...Пре-спокойно могат да напускат например 3 влака през 20 минути..Toзи, който е 22:20 да е без прекачване, после в 22:40 и в 23:00..Ако ги направят и по-дълги няма вече да има такива проблеми.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Повече вагони е решението, не повече влакове. И да са с поне 3-4 спални, не с 2 както са сега. А беше време, когато нощният за Бургас беше по 15-16 вагона - с 5-6 спални, платформи за превоз на автомобили...

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3457
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
А беше време, когато нощният за Бургас беше по 15-16 вагона - с 5-6 спални, платформи за превоз на автомобили...
По същото това време имаше повечко пътници,спомням си в края на 90-те години на ж.п.гара Бургас не можеше да се разминеш от хора пътуващи за/от някъде.А и БДЖ не  беше в сегашното си състояние.Мисля си, че това се прави умишлено, явно някои иска да приватизира пътническите превози (и без това БДЖ май вече не извършва товарни).
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2665
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
БДЖ извършва много повече товарни превози, отколкото пътнически.