...
По същество, смятам че е добре да сложим някаква базова информация за дилетанти относно основните видове превозни средства и ключови инфраструктурни обекти. Но пък и да не смиламе наготово информация, от която всеки мързелив нещастник може да се възползва.
Цивилизацията напредва стъпвайки на опита и знанията на предишните поколения. А тези опит и знания са натрупани, систематизирани и описани в книги (напоследък и други носители), които бъдните поколения да ползват.
Както вече отбелязаха някои пишещи тук люде, форумът се разрасна и съдържа у себе си много и разнообразна информация, която, обаче е разхвърляна в различни теми (в смисъл: обикновено освен в темата се разсейва и няколко близки до нея теми). За по-старите членове и по-скоро интересуващите се от обсъжданата материя това не е проблем защото са проследили развитието на темата, участвали са в дискусиите и пр., но за новите (?) ..., има теми с по над 100 страници и над 2000 отговора.
Като казах новите, та ... не всички са момченца, които са се возили в ГТ, сега вече достигат перфораторите и имат достъп до компютър ... има и възрастни, които следят форума (или сега го откриват), следят проблемите и развитието на транспорта. Редно е да се каже, че някои от младежите демонстрират желание и бързо "дръпват" в материята.
Не всички членове на форума следят всички теми, а само тези, в които са компетентни или са им интересни. Аз също. Но ... миналата седмица ми се наложи да търся за лични нужди информация за метрото и ми отне около два часа ..., ако бях попитал рискувах да получа отговори, като най-мекия щеше да бъде: "това вече е обсъждано ...".
Поставянето поне на съдържание в началния пост е някакво начало в тази посока (виж "Описания и технико-експлоатационни характеристики на ТМ в София").
Според мен отсяването, систематизирането и обобщаване на информацията е акт на уважение и самоуважение.