Author Topic: Доставка на 5 бр. ČKD Tatra KT8D5 от Мишколц (1435 мм)  (Read 18451 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13998
    • View Profile
    • Email
за какво са ни ниски платформи да му потрябват някой ден.
Темата не е изобщо за тенденция в закупуването на трамваи, а за 5 возила с таргет - закърпване на положението. Най-вероятно е след 2022 изобщо да не са в експлоатация.
Другият вариант е просто ТМ23 да се закрие за известно (но неопределено в момента) време...

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2121
    • View Profile
Има ли новини около тези трамваи? Ще бъдат ли купени, или си останаха в сферата на добрите пожелания?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4713
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Договорени са, остава общината да ги плати. А тя се тутка...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5680
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Доколкото имам информация, делегация от София е огледала 5 трамвая, които не са в толкова добро състояние, но подлежащи на ремонт и възстановяване. Делегацията е обещала да реагира. Най-вероятно трябва да се получи разрешение от СО, финансово обезпечение и/или въобще по-сериозна ангажираност на Столична община към случая. Проблемът е, че е необходимо да се извърши качествен основен ремонт на мотрисите преди да се пуснат на линия. Хубаво е и средната секция да стане нископодова.

От друга страна Мишколц спешно трябва да разкара тези трамваи, заради необходимото им място за новите им Шкоди. Така че ще намалят със сигурност цената, която са казали на делегацията, стига софийските отговорни фактори да се размърдат.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2945
    • View Profile
Като знаем Трамкар как ремонтира и "модернизира", ще са лъскави отвън, с претапицирани седалки в салона и една аварийна ще ходи след тях...
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2079
    • View Profile
    • Email
От друга страна Мишколц спешно трябва да разкара тези трамваи, заради необходимото им място за новите им Шкоди. Така че ще намалят със сигурност цената, която са казали на делегацията, стига софийските отговорни фактори да се размърдат.

За каква сума е ставало дума?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5680
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
http://www.hasznaltauto.hu/partner/miskolc_varosi_kozlekedesi_zrt.-12045/page1

45 000 - 63 000 лева на трамвай, без доставката, ДДС-то и ремонта.
« Last Edit: 04.01.2017, 15:12:04 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17944
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
По мое мнение безумно скъпо. За ремонт ще трябват поне още толкова, плюс още за транспорт. По-добре да стегнат дювазите за тия пари или все пак да ставаме подвижен музей на Европа.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5053
    • View Profile
Качествен ремонт на антиките Дюваг с ново управление, нископодова секция и т.н. надали ще е много по-евтин, а и вече са на пределна възраст и трудно ще изкарат повече от няколко години. KT8D5 с качествен основен ремонт евентуално модернизация на оборудването и нископодова секция биха изкарали спокойно 10-15 години. :rolleyes:
« Last Edit: 04.01.2017, 16:24:07 by V.Peichev »

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2121
    • View Profile
Зависи какво се разбира под ремонт. Една модернизация като в Чехия, с нископодова секция и т.н. е много по-скъпа. Цената е наистина височка, но по-добре е да се вземат и да се разкарат грохналите кочини ГТ8. Както казах преди време - не вярвам, че са в по-лошо състояние от T6B5.
« Last Edit: 04.01.2017, 16:08:52 by bagercho »

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2079
    • View Profile
    • Email
Цената е действително висока, наскоро продадени KT4 са се търгували по около 20000 € за трамваи в доста по-добро състояние.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5680
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
КТ8D5 към момента няма да се доставят в София. Столична община не ги е одобрила и е отказала да предостави финансиране за основния им ремонт. Унгарците продължават да искат висока цена, съобразно състоянието им, което допълнително спира покупката, но дори и да се осъществи, основния им ремонт е явно непосилен разход.
Темата трябва да се заключи.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15817
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Все пак Прага е откупила трамваите и ще си ги модернизира, на фона на това, че наскоро приключи доставката на 250 нови Шкоди.