Author Topic: Трамваи на основен ремонт в Трамкар  (Read 650446 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Би трябвало да си в грешка.
Всички немски списъци (примерно: http://www.strassenbahn-halle.de/fahrzeuge/t4d/seiten/t4d-1.php), които намирам, казват следното:
1021T4D 1021197712.99 nach Sofia 1021
1075T4D 1075197912.99 nach Sofia 1075

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Любимият ни сайт-майка също се произнеся по въпроса:
През месец януари 2000 г. са внесени от Германия два броя трамваи "Т4D",  втора употреба. От месец април 2000 г. са пуснати в експлоатация 17  броя чешки трамваи, нов модернизиран тип "Т6А2-БГ" , а от юли 2001 г. 16  броя трамваи, втора употреба "Т4D"

Като датата 01.2000 е грешна - тогава са пуснати в експоатация, а не са внесени.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Аз лично съм се возил в 1021 за първи път в началото на декември 1999. Спомням си го много добре.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
За съжаление аз не помня точната дата, но май наистина беше декември. Помня, че имах да уча, но дали бях в сесия (януари 2000) или за някое контролно (декември) не помня...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Мисля, че след като родните му почитатели в Хале твърдят, че декември е заминал към София, най-вероятно е точно тогава. Точна дата не предлагат.

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
909 е първия трамвай с въпросната разцветка. Произведен е на 20.12.1999.
Така ли ми се струва или със синята лента и сивото, оранжевото е някак си по-поносимо?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Не ти се струва. 300% по-добре е от сегашната му разцветка.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 Направих една малка справка и определено съм грешал,кой трамвай първи е бил боядисан със сивото,синьото
и оранжевото.Гледах в "Спирка" и има снимка от Германия на Т4рките през 1999,което означава,че около 2000,може и по-рано са пристигнали в София.От 2001 има снимки,на които трамваите са с оригиналните си цветове,но има и от 2000,на които трамваи са с оранжево-снинята разцветка,което означава,че явно постепенно са ги боядисали и до 2003 всички са вече в сегашата разцветка.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
То каквато и боя да се сложи на Т4D, бързо ще се налюпи и ще се образуват шупли. Просто преди да се боядисва, трябва целия вагон да се изшлайфа, а на места това не е възможно. ...
По-скоро не да се изшлайфа, а да се мине с мощна песъкоструйка, така ще падне не само боята, но и ръждата под нея, ако трябва и до дупки на най-прогнилите места. Всичко друго е само временно решение.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е да, но при образувалите се отвори, че ще трябва да се постави допълнителен материал. Които след пребоядисването или ще си личи от 5 км, или ще тръгне ръждата около него.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Е, не е като да няма начин да се направи като хората с подходящо заваряване, шлайфане и китосване, както се прави на колите, при това с много по-тънки и фини ламарини... Но е трудоемко и изисква майсторлък.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 С две думи са си за рязане тези Т4рки,много са умрели милите.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
М да, в БГ нещастниците от общината предпочитат да слагат нови ламарини и да пребоядисват каруци, а за трамваи като Т4 казват "това или онова е много трудно да се направи"... Жалка картинка!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Е, не е като да няма начин да се направи като хората с подходящо заваряване, шлайфане и китосване, както се прави на колите, при това с много по-тънки и фини ламарини... Но е трудоемко и изисква майсторлък.

За съжаление логиката е "боята не кара трамвая". Дори смятам, че няма и да ги пребоядисат, а ще ги пуснат директно на линия във вида, в който дойдат.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
С две думи са си за рязане тези Т4рки,много са умрели милите.
Напротив - за рязане са каруци като 309 и 463 примерно. А не да се дават стотици хиляди левове за ремонта им! За тези пари които са хвърлени за българските каруци - щяха да стегнат всичките Т4Д.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Ремонтирани пляки, навързани в състави, щяха да са идеални за линии като 11, 12 или 19. Ама сега ще си се возим на гробниците.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Гробници, ама ремонтирани за цена колкото едно Т6А2 на 20 г. :P
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Докато T4D се движеха в редовна експлоатация ги плюехте ..., а сега ... щели да бъдат идеални ... бъдете последователни, а не фурнаджийски лопати.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Плюят си ги едни и същи както преди така и сега.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 За съжеление умишлено точат пари за ремонти на каруци,но не знам защо,поне така е било.Според мен вече не е така.Колкото до Т4рките едно време е трябвало да ги ремонтират,вече е късно за такъв ремонт те са в
ужасяващо състояние...
Човек вярва на това,което му се иска!