Author Topic: Трамваи на основен ремонт в Трамкар  (Read 650444 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
А Т8М-300 и Т6М-400 да не са в добро състояние ?!
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
А Т8М-300 и Т6М-400 да не са в добро състояние ?!
Тези трамваи нямат бъдеще,още като са ги поризвеждали са сбъркали.Когато ние сме правили тези каруци
немците са имали вече Дюварг.тъй че тези трамваи не заслужават поддръжка,трябвало е да ги нарежат преди 10години...
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Тези трамваи нямат бъдеще,още като са ги поризвеждали са сбъркали.Когато ние сме правили тези каруци
немците са имали вече Дюваг.тъй че тези трамваи не заслужават поддръжка,трябвало е да ги нарежат преди 10години...
Технически Т8М-300 и Т6М-400 малко се различават от любимите ти (и на мен) София 65 и София 70.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Дюваг са на същото технологично ниво като БГ таралясниците, само са по-качествено изработени и с по-добър проект особено спирачна система и талиги. T4D(-M/-C), T6A2(SF), T6B5, Inekon са на по-високо технологично ниво.  :)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
На дювагите им трябваше една модернизация на салона и електрическата част, капитален ремонт на шасито и щяха да са готови за още 20 години експлоатация.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Докато T4D се движеха в редовна експлоатация ги плюехте ..., а сега ... щели да бъдат идеални ... бъдете последователни, а не фурнаджийски лопати.
Аз ги "плюех" тогава, плюя ги и сега и няма да си променя мнението. Но спрях да го натрапвам на форума, освен с подписа си.

Надявам се на известно вдигане на нивото (на поддръжка) при новата доставка, макар че съм скептик.

А 309 и другите - да ги нарежат, щом им е време. Но ако пуснат на тяхно място пляките, аз просто няма да се возя на тях. Както ще предупредя и близките си да не се возят на тях :P

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Аз подозирам, че ти имаш минимални лични наблюдения към тях. А скептичното ти мнение идва от ватманите с които си разговарял. Прав ли съм ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Скептичното мнение идва от пияниците в Трамкар, които ги мързи да прочетат малко документация, да спазват технологични норми при ремонт. Съсипаха прекрасните T4, а в същото време ремонтират гробници 3хх и 4хх негодни за нищо, вместо гробищарките 7xx и 8xx трябваше да се модернизират T4. :)

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
А, браво, взе ми думите от устата! Правят гробниците 7хх и 8хх да изглеждат като кукли отвън, точат по 120 бона от общината, за да сложат по 1 грозна боя на гробници от серии 3хх и 4хх, а т.нар. пляки гният нарочно в депото! Скандал! Тези ако не са за прокурор, то поне трябва да светнем някое разследващо предаване да вдигне шум по въпроса и да разберат софиянци как методично източват парите им!  :angry:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Между другото хората, се лъжат много от външния вид на возилата. Преди известно време станах свидетел на разговор между двама. Момче и момиче се бяха качили в 703, и обсъждаха как сме произвеждали в момента тези трамваи. И колко били качествено направени, с нови бои, с нови седалки и тем подобни. Просто за обикновения пътник една нова боя и нови седалки правят возилото ново.
И да се върна и аз на темата за Т4Д, след като дойдоха тези трамваи бяха с две думи окепазени. Как може в чужбина хората с продължение на години да използват Т3, а ние тук съсипваме всичко внесено от чужбина. И продължаваме да поддържаме старите трамваи, които берат душа всеки ден.
За съжаление вече от половината модернизирани Т6М700 изглеждат повече от зле. Ръжда е избила на доста места, някои започват да придобиват отново звуците преди модернизацията, 90% от седалките са мръсни (да не кажа черни), а кабините изглеждат все едно 3 годишно детенце е лепило върху таблото ваденки, да не говорим че пода в салона въобще не си личи да е мит.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Аз съм го казвал и пак ще го кажа - тази "Модернизация" на Т6М-700 е с цел. А именно - да се внуши на масовият пътник, че това са Инекони. Много хора се връзват, включително и родителите ми - доста време ми отне да им обясня, че нямат нищо общо. Сигурен съм, че над 50% от гражданите в София си мислят, че модернизираните Т6М-700 са Инекони.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Само едно не ми е ясно - защо винаги трябва да сме настроени негативно, типично по български? В Трамкар толкова си могат! 8)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
И в това намираш ли нещо позитивно, защото аз НЕ.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Позитивното е, че се опитват да правят нещо. Толкова много се плюеше, че не пребоядисват БГ трамваите и не ги освежават, а сега като го правят пак има недоволни.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Пак не разбрах от какво трябва да сме доволни но няма значение.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 Напълно съм съгласен с "Chato"  защо винаги трябва някои да мами да хитрее,много по-добре да ги модернизират,отколкото да се возим в старите салони.Позитивното е да се радваме на прилични трамваи,а не
да плюем всичко и да се кефим на тъпата носталгия в лицето на София 100 и България 1300!
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Ама на реновирането на Т6М-700 в Трамкар модернизация ли му викате? :P Аз съм готов да се басирам, че след има-няма 2 години тези трамваи ще изглеждат същите кочини, каквито сега са неремонтираните Т6М. А за парите, които се наливат там, просто оставам без коментар.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile

Технически Т8М-300 и Т6М-400 малко се различават от любимите ти (и на мен) София 65 и София 70.
Единствената разлика е във формата .

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Между другото хората, се лъжат много от външния вид на возилата. Преди известно време станах свидетел на разговор между двама. Момче и момиче се бяха качили в 703, и обсъждаха как сме произвеждали в момента тези трамваи. И колко били качествено направени, с нови бои, с нови седалки и тем подобни. Просто за обикновения пътник една нова боя и нови седалки правят возилото ново.
 

Много точно. Аз отколко време се опитвам да ви кажа, че хората гледат на пръв поглед елементарните неща - външен вид, осветление, отопление, конфорт на салона, уредба за спирки и т.н. Това са нещата, които радват окото на хората и това са нещата, които могат да накарат хората да се возят в трамваи. Обикновеният пътник не се интересува от наличие или отсътвие на МРС, асинхронен двигател и други подобни.

Лично аз много харесвам основните ремонти на тези трамваи, в сравнение с това, което се правеше преди. въпросът е колко пари се дават и дали за тези пари все пак не можеха да се купят някакви чужди трамваи.

Но отсега ви казвам, че модернизираните 7хх и 8хх ще бъдат по-предпочитани от бъдещите Т4, които ще се докарат.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Наистина за обикновенния пътник, най-важно е естетическия вид на превозното средство. Жалко е например, че тези средства не се вложиха в модернизация на Т4D или за закупуването на нови мотриси. Не че съм против така наречената модернизация на Т6М 700, но както казах след няколко години ще започнат същите проблеми, които имаха преди ремонта им в Трамкар.
Quote
Но отсега ви казвам, че модернизираните 7хх и 8хх ще бъдат по-предпочитани от бъдещите Т4, които ще се докарат.
Значи това означава, че новопристигналите Т4D-C ще имат същата съдба като на техните събратя от Хале Т4D. И очаква ли се след пристигането им в София, T4D-C да преминат първо през Трамкар, както беше с предишните T4D.