^ Много работи нямат смисъл, но се случват – вероятно с пристигането си са командировани в някои от градовете в Бургаски окръг. А няколко пъти са се появявали инцидентно в Бургас. Споменах, че от 1984 г почват да се създават по - малките клонове на ДАП -те – имам една книжка ''Автокомбинат Бургас'' в която е записано само със сухи цифри през коя година, какво се създава в Айтос, Грудово Карнобат, Мичурин, Несебър, Поморие. Предполагам са отишли някъде там. Съдейки по номерата, единият трябва да е доставен 1983/4, другият 1985 – (април, с останалите известни ни). Няколко месеца по - късно се появява нуждата от допълнително количество автобуси за София, при това не малко. Сигурно е, че количествата доставени автобуси от Унгария са недостатъчни, същевременно Заводът ''Чавдар'' също осигурява, но къси. Само година по - късно започват да пускат и съчленени, които ще напълнят на 100% всичките новосъздадени САС във някои от споменатите градове, в други и с къси, – също и на повечето места в цялата страна.
По този начин, предполагам въпросните два Икаруса са командировани в София с останалите. Първо, защото там където са били, вероятно е имало по - малко натоварване, от Бургас; респективно по - запазени, – сам знаеш какъв е бил пътникопотокът в онези години. И второ, че непосредствено след период(-ът) на голямото командироване в София – зимата на 1985/6 г – идва точно с пускането на съчленената версия на Чавдар. Така се постига обезпечаване с дълги автобуси за въпросните САС -ве, тоест нуждата да се върнат същите не е наложителна. Решен е проблемът с и без това недостигащите Икаруси – разпределението стига само до Автокомбинатите – тоест до големите градове, малките не получават за своите САС -ве. Предположенията са, че поради тези причини автобусите остават в София. По - късно, когато всичките тези събития свършват, съм слушал за двата останали, но понеже на са видени там, пак всичко е на база предположения! След това никъде не се появяват (за разлика от известните ни завърнали се), няма и данни за инциденти в този период, от което елементът на предположение, обикновенно се превръща в действителност – вероятно по този начин е изградено и крайното, което съл слушал, че два остават в София. Иначе къде ще се дянат тия автобуси? Но повече от това, кои може да ти каже – сега е лесно, като имаш информация за събитията, да навържеш фактите, но тогава! Затова и аз винаги досега, от самото начало, използвам условното наклонение!