Author Topic: История на Икарус в България  (Read 58687 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #340 on: 02.08.2019, 03:16:06 »
77-a година....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #341 on: 02.08.2019, 11:15:24 »
Какво прави малкия пикльо с колелото в скоростната лента по Цариградско не е ясно, но икарусът ми прилича на 1691, само интересно по коя бърза линия е с тези диагонални червени ленти.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12229
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #342 on: 02.08.2019, 11:37:38 »
Интересно, че няма все още мантинели между двете платна.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1035
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #343 on: 02.08.2019, 12:10:31 »
Че то и сега там няма. Даже и тревата е асфалтирана в някой момент. Ако разбира се не греша мястото.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #344 on: 02.08.2019, 12:20:28 »
Не грешиш за мястото. Някъде към 1979-80 тревата там изчезва, а северното локално го затапват както е в момента.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2701
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #345 on: 02.08.2019, 16:04:23 »
Икарус 30 (вероятно) пред Рилския манастир, началото на 60 -те години:
« Last Edit: 02.08.2019, 18:44:48 by Magirus deutz »

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #346 on: 02.08.2019, 18:39:38 »
Това е Икарус 30. 60 в България не е внасян официално, въпреки че се появи скоро един в някакъв двор в Бусманци. А милиционерът вероятно точно му чете конско как може да прави такива глупости......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #347 on: 02.08.2019, 19:40:39 »
появи скоро един в някакъв двор в Бусманци.
В Гара Искър беше.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #348 on: 02.08.2019, 22:40:51 »
Икарусът е престроен за направо, тъкмо е тръгнал от спирката, значи може да е по 305 или 306. Тогава 284 още няма, 84 си е бил бърз (спира само на Орлов Мост, Яворов и Плиска, както и на Ректората, но е бил на Чавдарки. 209 е бил с Икарусите 260 и не спира на Орлов Мост, а 280 е в Малашевци, докато рейсът на снимката е землянски... А не знам колко трябва да ти е акъла, за да караш с колело в най-лявата лента...Може снимката да е нагласена умишлено, демек реклама на КАТ, ако беше наистина, със сигурност милиционерът щеше да го напердаши тоя келеш....Че и доста атрактивно облечен за ония години, тогава дънки и подобни блузи имаше само в Кореком.....
« Last Edit: 02.08.2019, 22:44:43 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ники 1515

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 616
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #349 on: 03.08.2019, 23:58:22 »
Вчера случайно открих, че в един гараж в околностите на София стои ето този Икарус 260!  :)







Дали може по цвета да се предположи къде се е движил, ако е бил по редовна линия (или е бил служебен някъде)?   

Прегледах темата назад, не видях да е писано за този автобус (или поне няма негови снимки), но ако съм пропуснал, съжалявам!
« Last Edit: 04.08.2019, 01:48:23 by Ники 1515 »

Offline davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 696
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #350 on: 04.08.2019, 00:08:13 »
Мога само да кажа, че е много мераклийски и се работи усърдно по него :)
311
2707
373
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 570
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #351 on: 04.08.2019, 02:15:46 »
Бил е служебен на завод в Сливен

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk

« Last Edit: 04.08.2019, 22:45:28 by mitakis »

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2988
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #352 on: 04.08.2019, 10:06:59 »
И е собственост на един член на форума....

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6946
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #353 on: 05.08.2019, 11:18:37 »
Между Бусманци и гара Искър е този паркинг.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12229
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #354 on: 05.08.2019, 12:45:54 »
Имат си и страница във фейсбук: https://www.facebook.com/%D0%98%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81-260-Forever-268437883915795/
Икарусът беше собственост на завод Динамо, Сливен.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #355 on: 13.08.2019, 21:52:16 »
.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #356 on: 13.08.2019, 22:09:17 »
Първата доставка, 1967-а....Във Варна пък, шофьорите, на последната спирка в с. Владиславово, понеже нямало къде да пикаят, пикали вътре в хармониката, зад парапета....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12827
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #357 on: 13.08.2019, 22:32:54 »
В тия Икаруси 180 имало ли е отопление в салона въобще? На няколкото зимни снимки са все със замръзнали и запотени стъкла, и по спомени са ми разказвали че били доста студени, чувствително по-студено вътре дори от Чавдар М62/65 и М80 в които били изведени по няколко водни радиаторчета в салона.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2946
    • View Profile
    • Email
Re: История на Икарус в България
« Reply #358 on: 13.08.2019, 22:34:31 »
Разбира се, че е имат отопление....това да не са ти производителите на ремаркета....Това че и тогава са се опитвали да се правят на ударници и герои на социалистическия труд, икономисвайки нафтата, или продавайки я на хора с нафтови печки вкъщи, е друга работа....
« Last Edit: 13.08.2019, 22:36:02 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
Re: История на Икарус в България
« Reply #359 on: 13.08.2019, 22:39:32 »
Не знам кога и къде е сниман Икаруса, но е с номера на временно пребиваващ чуждестранен гражданин (нещо като настоящите ХХ/ХН).