Дали действително е така, 3001+3002 и специално 3005+3006 съществуваше като състав до сравнително не отдавна. В „Красна поляна“ имаше дългогодишен състав 2031+2032, мисля че имаше 3030+3029, не е като да няма възможности, просто трябва да се отдели време да се провери кой с кой пасва и да се направи профилактика, където не се напасват, но не в депото, а примерно в „Трамкар“, трябва да се ползват всички ресурси. Т6А2 от 90-та година са в голяма степен еднакви с Т6В5, да се потърси помощ от персонала на депо „Искър“. То като цяло сработването на съставите е в голяма степен щастлива случайност. 2039 нямаше нито една муфа от не знам кога, не беше бил в състав преди сегашния с 3040 от повече от десет години, пък се сработиха и се държат напълно адекватно още в „Красна поляна“. 2033 също беше без нито една муфа от незапомнени времена, намериха му 2014 г. и веднага го вкараха в състав с 2034, не знам колко точно сполучлив, но смятам, че работиха достатъчно заедно и издържаха на условията по 11.
Във всеки случай обаче безспорно най-доброто и решението, което на всяка цена трябва да се търси е ударно инвестиране в трасетата за ремонт с цялото финансово и организационно съдействие на Столична община, които трябва да поемат щафетата, а не всичко да се оставя на „Столичен електротранспорт“. Хайде на „Илиянци“ му се вижда края, но това не значи, че трябва да се оправдава забавяне, трябва да се започне веднага до СТЗ, докато междувременно се работи по „Стамболийски“ и в „Люлин“, а след това и „Баучер“, също и ул. 104 в „Обеля“. 3 години биха били предостатъчни, за да се свърши всичко това ако организацията е на ниво.