113 е за закриване. Тотално кущунство.Ясно е, че двете линии са от различен гараж, но някакси не ми се връзва това тоя въздуховоз да е изцяло на съчленени, а 111 който свързва сумати квартали да е почти изцяло на къси и от време на време да се пуснат по 1-2 МАНа или Конекто-та.
1. В Младост нищо няма да закрият, най-малкото, защото всички ще излязат да протестират. За оптимизация съм съгласен, че е необходима, но закриване - не.
2. Вероятно виждате 113 да се движи празен сутрин и следобед
в Младост 4 и то, защото разписанието е такова, че 213 минава точно преди него. Но обедно време и вечер не мога да кажа, че е празен.
3. Основен генератор на пътникопоток за 113 са спирките Младост 1 пазара, Макдоналдс, Кауфланд, Общината, горе пощата и спирката при магазин 345 в Бизнес парка.
Закрие ли се 113, от Младост 4 надолу по Филип Аврамов остава само 213, който през деня се движи през около 20 минути и е достатъчно претъпкан, че да се бутат още хора в него.
Хората ще бъдат принудени да се прекачват от 213 на 314 при Общината или от 213 на 111 на Макдоналдс. А както всички знаем ще надигнат вой, че връзката с пазара вече не е директна.
Между 12 и 15 часа, когато автобусите са най-разредени е ад и няма качване. Аз лично никога не се качвам в 213, за да не се блъскам (картинката е аналогична на блъсканиците в 204).
4. Много хора избягват да ползват метро като вътрешноквартален транспорт в Младост, включително и аз. Пътува се основно с автобусите или се върви пеша. Пенсионерите също не се возят на метро.
Имам наблюдения, че от 314 и 113 никой не слиза на МС Малинов, а се возят до Младост 1.
5. Ако се пускат единични автобуси по 113, интересен вариант е да се пробва да се пусне еднопосочно през МС Младост 3 от кръстовището Сахаров/Малинов, направо по Сахаров/Ляпчев, спира на метростанцията, веднага десен завой по ул. Радко Димитриев, наляво по ул. полк. Серафимов и излиза на ул. Филип Аврамов при църквата по обичайния си маршрут. Това би създало полезни връзки не само с МС Младост 3, а и на всички нови блокове, които построха в Младост 1-А с други части на квартала. .
Но се съмнявам, че такова нещо някога би се случило. Евентуално като построят Копенхаген да пренасочат някоя линия.