Author Topic: Наряди  (Read 520509 times)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1200 on: 08.04.2019, 21:09:23 »
Това всичко са резервите , а и считай , че пише ли се ВМС по наряд , веднага излизат други. За утре също са задраскани още от сега.

1975, 1979 - не излизат,пишат се по наряд с шофьори на Конекто Г, които си излизат с техния автобус. Обикновено са на 60,77 или 108.
1973, 1983 - се движат редовно, предимно на 65.

09.04.2019
1973- 64/5  първа смяна

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1201 on: 10.04.2019, 20:26:54 »
11.04.2019
2167- 310/6 
2045- 280/8 втора смяна 

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1202 on: 10.04.2019, 23:48:57 »
1537 - брак
11.04.2019 - последната О302Тка на линия!
1531 - 63/2 втора смяна

1427 - 64/2


Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1203 on: 12.04.2019, 22:45:43 »
13.04.2019
2169- 4ТМ/2  първа смяна

14.04.2019
2024- 78/3  втора смяна

15.04.2019
2028- 280/8  първа смяна

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1204 on: 16.04.2019, 23:14:23 »
Днес по тм 4 сутринта открита кола цяла смяна.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1205 on: 16.04.2019, 23:17:28 »
Защо не оставят открити коли по безсмислената 18?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1206 on: 16.04.2019, 23:19:48 »
По 18 са много обиколки - респективно - много загубени курсове. Най-голямата глупост беше един ден цяла смяна открита ранна кола по тм 6, където интервалите по обяд са 17 мин. и съответно бяха станали 34 мин.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1207 on: 18.04.2019, 12:52:42 »
18.04.2019
1821 - 11ТМ/1
1819 - 11ТМ/2
1907 - 11ТМ/3
1861 - 11ТМ/4

1305 - 47/2

19.04.2019
1139 - 11ТМ/1
1141 - 11ТМ/2
1114/1135 - 11ТМ/3
1127/1110 - 11ТМ/4

1186 - 11/3  първа смяна

1308 - 48/2

1933 - 108/2  втора смяна
1953 - 108/3

1531 - 93/1  втора смяна до 19.17
1531 - 98/3  втора смяна от 19.27

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1208 on: 18.04.2019, 20:16:14 »
Защо не оставят открити коли по безсмислената 18?
Защото това не е по желание, а се разбира сутринта , като дойдат ватманите. И по-точно , когато НЕ дойдат.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1209 on: 18.04.2019, 21:00:25 »
Защото това не е по желание, а се разбира сутринта , като дойдат ватманите. И по-точно , когато НЕ дойдат.
И в Банишора ли вече не зареждат резерви?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1210 on: 18.04.2019, 21:47:55 »
Е добре де като няма хора защо не закрият например временно 18 и 1-цата,и без това се дублират с други линии на 100% Бас държа че почти никой няма да усети разликата.

Същото важи примерно и временно да спрат линии като 113, да спестят 5-6 коли от 111 за сметка на това да има повече съчленени(и без това късите се събират по 2 един след друг) и разни подобни временни оптимизации като няма хора.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1211 on: 18.04.2019, 22:29:03 »
И 1, и 18, и 113 са не за временно, а за перманентно закриване.
Не знам с кой акъл пускат нагоре "последния мохикан" 1531, вечерно време при това, да направи някоя бела и да го бракуват окончателно, та да се свърши веднъж завинаги с агонията 0 302. Да не говорим, че там събота/неделя са само три рейса, а поне до 2002-ра бяха 6, при това повечето, а понякога и всичките, съчленени.......Даже беше по едно време седем, с еднакво делнично/празнично разписание, с изключение на първия курс сутринта.....На 111 всички трябва да са съчленени.
« Last Edit: 18.04.2019, 22:38:56 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1212 on: 18.04.2019, 22:52:55 »
113 е за закриване. Тотално кущунство.Ясно е, че двете линии са от различен гараж, но някакси не ми се връзва това тоя въздуховоз да е изцяло на съчленени, а 111 който свързва сумати квартали да е почти изцяло на къси и от време на време да се пуснат по 1-2 МАНа или Конекто-та.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1213 on: 18.04.2019, 23:00:56 »
Не мога да разбера какъв ви е проблемът със старите автобуси наистина.
Имаше 1723, махнаха го, имаше 1645, махнаха го (за него даже знам, че са пускани и нон стоп жалби от хора от форума), не знам какво пречеха тези автобуси на линии като 65,108 и 54, вършеха си работата безотказно, за разлика от ел. Ютонгите... Сега остана 1531, който ходи общо взето на 4 линии (58, 59, 63, 93). Нека си се движи там и това е. Интериорът му не е лош, има удобни седалки, на външен вид е добре, всичко му е добре, само напоследък нещо му се скапа генерацията и вътре леко мирише на изгорели газове, ама ги мързи да я оправят. За жалост има и по - нови автобуси, които имат същия проблем. От 1531 има в пъти по - мизерни автобуси, движещи се по по - централни линии. А именно мизерии като 18ки, повечето 19ки (има само няколко читави, на почти всички генерациите са заминали и вътре смърди, та се не трае), 15,19,27, и най вече 37 и 38 серия на БМЦтата, които са разтропани и вратите им се отварят сами. Кочини като 22 серия на зелените. Тъй, че не знам защо все се хващате за ПС, които са най - стари... това не ги прави най - лоши. Както изброих по - горе има много по - трагични случаи от него, така че, не виждам проблем да се движи.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1214 on: 18.04.2019, 23:39:04 »
Най-малкото е проблем за по-възрастните хора да се катерят по стръмните му стълби, докато нови нископодови автобуси събират прах по плаца !

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1215 on: 18.04.2019, 23:48:16 »
Че няма да изкара още дълго време е ясно, въпросът е защо го мъчат още, след като наистина Земляне нямат дефицит на къси автобуси, айде за съчленените имаше оправдание, че не им стигат. Пак сигурно шофьорски своеволия....
По рейс и по жена не се тича!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1216 on: 18.04.2019, 23:53:41 »
63 и 93 са планински линии, където там ходят бабички, които са планинарки, тоест няма проблем. Проблемът остава при 58 и 59.
Но не мисля, че 1531 е единственият висок автобус на София. о345 и о345 Конектотата и сг262 Ман-вете и те са високи, ама те да се движат няма проблем, явно...
Добре да кажем, че всички автобуси са нископодови и с рампи за инвалиди. До тук добре, но като няма ни един нормален тротоар в столицата на държавата ни, каква файда да ги имаме тези автобуси, като инвалид сам не може да стигне до автобуса, а пенсионерите, докато стигнат до него могат да си причинят нещо на ставите и т.н.
А и няма по - стръмни автобуси от сг262 МАН-вете, особено отзад...
А да и за пенсионерите, както всички знаем Инеконите имат нископодова секция, но въпреки това постоянно съм свидетел, на хора с бастуни, които се катерят на втората врата и се оплакват, че никой не им помагал, а следващата врата е предвидена точно за тях, малко странно, а...
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1217 on: 19.04.2019, 00:04:07 »
Още някоя глупост да кажеш?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1218 on: 19.04.2019, 03:33:36 »
113 е за закриване. Тотално кущунство.Ясно е, че двете линии са от различен гараж, но някакси не ми се връзва това тоя въздуховоз да е изцяло на съчленени, а 111 който свързва сумати квартали да е почти изцяло на къси и от време на време да се пуснат по 1-2 МАНа или Конекто-та.


1. В Младост нищо няма да закрият, най-малкото, защото всички ще излязат да протестират. За оптимизация съм съгласен, че е необходима, но закриване - не.
2. Вероятно виждате 113 да се движи празен сутрин и следобед в Младост 4 и то, защото разписанието е такова, че 213 минава точно преди него. Но обедно време и вечер не мога да кажа, че е празен.
3. Основен генератор на пътникопоток за 113 са спирките Младост 1 пазара, Макдоналдс, Кауфланд, Общината, горе пощата и спирката при магазин 345 в Бизнес парка. 
Закрие ли се 113, от Младост 4 надолу по Филип Аврамов остава само 213, който през деня се движи през около 20 минути и е достатъчно претъпкан, че да се бутат още хора в него.
Хората ще бъдат принудени да се прекачват от 213 на 314 при Общината или от 213 на 111 на Макдоналдс. А както всички знаем ще надигнат вой, че връзката с пазара вече не е директна.
Между 12 и 15 часа, когато автобусите са най-разредени е ад и няма качване. Аз лично никога не се качвам в 213, за да не се блъскам (картинката е аналогична  на блъсканиците в 204).
4. Много хора избягват да ползват метро като вътрешноквартален транспорт в Младост, включително и аз. Пътува се основно с автобусите или се върви пеша. Пенсионерите също не се возят на метро.
Имам наблюдения, че от 314 и 113 никой не слиза на МС Малинов, а се возят до Младост 1.
5. Ако се пускат единични автобуси по 113, интересен вариант е да се пробва да се пусне еднопосочно през МС Младост 3 от кръстовището Сахаров/Малинов, направо по Сахаров/Ляпчев, спира на метростанцията, веднага десен завой по ул. Радко Димитриев, наляво по ул. полк. Серафимов и излиза на ул. Филип Аврамов при църквата по обичайния си маршрут. Това би създало полезни връзки не само с МС Младост 3, а и на всички нови блокове, които построха в Младост 1-А с други части на квартала. .
Но се съмнявам, че такова нещо някога би се случило. Евентуално като построят Копенхаген да пренасочат някоя линия.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Наряди
« Reply #1219 on: 19.04.2019, 10:52:04 »
Доколкото си спомням 113 беше пусната, за да свързва метростанция Младост 1 с останалите части на Младост. Сега, когато метрото се разви и в останалите части, линията ми се струва абсолютно ненужна.