Author Topic: Наряди  (Read 520446 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1820 on: 24.01.2022, 15:15:22 »
O345G са само няколко оцелели бройки на доизживяване, Дружба има достатъчно съчленени автобуси и без тях.  3287 беше спрян от движение, останалите излизат много рядко и е твърде вероятно да бъдат спрени скоро.  O345 са само три бройки, Земляне не би трябвало да има нужда от тях и също биха могли да бъдат спрени в близко бъдеще. :rolleyes:
« Last Edit: 24.01.2022, 17:00:45 by V.Peichev »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1821 on: 24.01.2022, 21:02:44 »
Те може и да излизат рядко, но за СА има изискване да може да замества трамваи с автобуси. Когато имаше 6тм и 7тм и 304 беше в „Дружба“ 3283, 3287 и 3588 се движеха непрекъснато. Сега може и да не са текущо нужни като единици подвижен състав, но в противен случай ще се оставят на произвол, затова или се движат или не, така че са си проблем, колкото и малко да са, освен това има едно нещо, че винаги сме се отнасяли с подозрение и критика към концесионерите, но реално се оказва, че концесионерите са единствените, които са осигурявали равноправен подвижен състав и по изключително затънтени крайни линии, докато в СА винаги някъде са се избивали возила на доизживяване. Не искам да казвам голяма дума, но в голяма степен смятам, че би било най-добре СО да отдаде на концесия почти всички крайградски линии, за да може СА да концентрира управлението си над градските линии, но да се осигури управление на максимум за тях.
« Last Edit: 24.01.2022, 21:11:30 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1822 on: 24.01.2022, 21:54:12 »
Имайте предвид, че цената на метана е над 3 лева, автото е пред фалит, говори се за минаване на летни разписания. Така че може да очакваме повече дизелови, за сметка на метанови и може най-скоро да виждаме редновно 3283, 3588, че и стегнатия 3592, а защо не и останалите им живи събратя. Да не говорим, ако се стигне до ескалация с Русия и намаляване на доставки на газ и поскъпването му.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1823 on: 25.01.2022, 10:19:51 »
Не е ли голям пробега от Малашевци до началната спирка на 260 на Прага? Предполагам че оттам тръгват малашевските автобуси. Пък и наистина е по-добър вариант да пускат старите BMC. Другият вариант беше Малашевци поемат част от колите на 77

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1824 on: 25.01.2022, 10:24:40 »
От Любляна се изключват, не е променяно разписанието.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1825 on: 25.01.2022, 10:49:55 »
Имайте предвид, че цената на метана е над 3 лева, автото е пред фалит, говори се за минаване на летни разписания. Така че може да очакваме повече дизелови, за сметка на метанови и може най-скоро да виждаме редновно 3283, 3588, че и стегнатия 3592, а защо не и останалите им живи събратя. Да не говорим, ако се стигне до ескалация с Русия и намаляване на доставки на газ и поскъпването му.
Да, но пък за сметка на това експлоатирането на стари возила е по-скъпо по други причини, едната от които разбира се е специалното внимание, което трябва да се отделя на каросерията, другата е че просто харчат повече, така че цената си е все същата и не отменя необходимостта от закупуването на нови возила. Точно затова казвам, че концесионирането на линии се явява целесъобразно в момента.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1826 on: 25.01.2022, 11:40:16 »
Не е ли голям пробега от Малашевци до началната спирка на 260 на Прага? Предполагам че оттам тръгват малашевските автобуси. Пък и наистина е по-добър вариант да пускат старите BMC. Другият вариант беше Малашевци поемат част от колите на 77
Или коли от 108

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1827 on: 01.02.2022, 09:20:59 »
Аз вероятно съм пропуснал, но защо се налага СтАТ да поема курсове от Еридантранс по 260?
« Last Edit: 01.02.2022, 10:25:37 by cyberdude »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1828 on: 01.02.2022, 10:21:20 »
Карат на оперират по 260 и никога не са.
Еридантранс возят там, но явно нямат достатъчно шофьори.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1829 on: 01.02.2022, 10:25:47 »
Коригирано

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1830 on: 01.02.2022, 10:36:40 »
Вчера се коментира в общината, че освен заболели, в Еридантранс вече не им излиза сметката, при тези цени на дизела и газта, да оперират на 2,59 лева. С оглед на това, че реално няма никакви валидни договорни отношения между двете страни, то концесионерът предпочита автото да вози по част от колите, вместо той да оставя открити коли и да си плаща глобите за това. Не съм наблюдавал, но вероятно в момента газовите автобуси на Еридантранс са спрени или излизат само по изключение. Затова има недостиг, който се покрива от Столичен автотранспорт. Проблем за Автотранспорта пък е, че изключванията не са от Руски паметник и им е много неизгодно да зареждат коли от Малашевци, защото в Земляне има недостиг. Вероятно скоро ще променят разписанието, така че изключванията/включванията да са от Руски паметник.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1831 on: 01.02.2022, 11:34:24 »
Би трябвало в близките месеци да приключи ремонтът от Македония до Бъкстон, да няма нужда от толкова много коли по 5-ТМ и Земляне да може да поеме частично 260. Нулевият пробег от Руски паметник до Малашевци не е малък - около 6 km на курс в посока. Принципно би трябвало да може Малашевци да поеме временно коли от 77 със значително по-малък нулев пробег, сравним с този на 78 и 79. :rolleyes:
« Last Edit: 01.02.2022, 11:50:16 by V.Peichev »

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1832 on: 01.02.2022, 14:33:00 »
Наистина има ли вариант 77 да се прехвърли в Малашевци?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1833 on: 01.02.2022, 14:41:03 »
Има всякакви варианти, но някой трябва да го (раз)реши.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1834 on: 01.02.2022, 15:33:46 »
Прехвърляне на част от колите по 77 в Малашевци определено е по-добро решение отколкото въпросният гараж да обслужва 260 - нулевият пробег е много по-малък, линията не е особено натоварена и кварталите по маршрута имат друг транспорт до късно през нощта. След приключване на ремонта от Македония до Бъкстон ще се освободят коли от 5-ТМ и Земляне ще може спокойно отново да обслужва 77. :rolleyes:

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1835 on: 01.02.2022, 15:56:01 »
Вечер никой не пътува ктм Руски паметник, нито сутринта - обратното. Няма никаква логика от включване/изключване на 260 там, освен да се угоди на транспортния оператор за сметка на пътниците.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1836 on: 01.02.2022, 16:25:58 »
Наистина няма логика 260 да се включва и изключва на Руски паметник, при това и нулевият пробег е сериозен. Поемането на част от колите по 77 от Малашевци докато трае ремонтът на Цар Борис III е по-доброто решение. Може да се освободи кола и от безмисления въздуховоз 45.  :rolleyes:

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1837 on: 01.02.2022, 18:30:11 »
Вчера се коментира в общината, че освен заболели, в Еридантранс вече не им излиза сметката, при тези цени на дизела и газта, да оперират на 2,59 лева. С оглед на това, че реално няма никакви валидни договорни отношения между двете страни, то концесионерът предпочита автото да вози по част от колите, вместо той да оставя открити коли и да си плаща глобите за това. Не съм наблюдавал, но вероятно в момента газовите автобуси на Еридантранс са спрени или излизат само по изключение. Затова има недостиг, който се покрива от Столичен автотранспорт. Проблем за Автотранспорта пък е, че изключванията не са от Руски паметник и им е много неизгодно да зареждат коли от Малашевци, защото в Земляне има недостиг. Вероятно скоро ще променят разписанието, така че изключванията/включванията да са от Руски паметник.

А като няма валидни договорни отношения, защо Автото не си прибере линията и да си я обслужва? И втория въпрос - какво пречи на Еридантранс от утре да си бие камшика, щом условията вече не го устройват? И третия, който е баш към СОС и Общината - докога ще я караме без "договорни отношения".

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #1838 on: 01.02.2022, 19:46:07 »
За 260 са нужни 9 коли и е трудно да се осигурят докато се движи 5-ТМ. :rolleyes:

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #1839 on: 01.02.2022, 20:43:06 »
Не ми звучи сериозно. Само последните шест месеца в експлоатация влязоха 25 нови електробуса Хайер, които замениха съответния брой автобуси. Не сме видели да са бракувани повече от няколко бройки автобуси, така че трябва да има свободни. Да не говорим, че и някои разписания бяха поразредени.