Те може и да излизат рядко, но за СА има изискване да може да замества трамваи с автобуси. Когато имаше 6тм и 7тм и 304 беше в „Дружба“ 3283, 3287 и 3588 се движеха непрекъснато. Сега може и да не са текущо нужни като единици подвижен състав, но в противен случай ще се оставят на произвол, затова или се движат или не, така че са си проблем, колкото и малко да са, освен това има едно нещо, че винаги сме се отнасяли с подозрение и критика към концесионерите, но реално се оказва, че концесионерите са единствените, които са осигурявали равноправен подвижен състав и по изключително затънтени крайни линии, докато в СА винаги някъде са се избивали возила на доизживяване. Не искам да казвам голяма дума, но в голяма степен смятам, че би било най-добре СО да отдаде на концесия почти всички крайградски линии, за да може СА да концентрира управлението си над градските линии, но да се осигури управление на максимум за тях.