Предприятието е едно, но депата са различни, както по отношение на това, че си имат собствено ръководство и зачислени ватмани, така и по отношение на това, че се намират на различни места, макар че конкретно „Красна поляна“ и „Банишора“ не са кой знае колко отдалечени и има линия, която ги свързва без прекачване. Доводът да се оставят ЧКД-та в „Красна поляна“ само за да се остави линия 3 там като новобранска ми се струва изключително несъстоятелен, все пак 1009-милиметровата мрежа е една и съща и за двете депа, това не е като 1009 и 1435-милиметровата мрежа. Според мен трябва ватманите между двете депа да са под единно управление, не всяко депо да си „гледа“ свои новобранци и да му се оставя „новобранска“ линия. Казвам го с оглед на факта, че в „Красна поляна“ за съжаление се превърнаха в съсипници на всичко след настъпването на Песите и тези 17 ЧКД-та просто не им е там мястото повече, но в същото време за Песите се иска някакъв по-висок ценз и не искат да ги оставят но неопитни ватмани, затова им трябва някаква „новобранска“ линия, за да филтрират ватмани за Песите през нея. Преди 11 беше такава, сега който си спомня бързо ще забележи, че масово ватманите от динозаврите са по Песи. Що се отнася до съставите с ЧКД-та Т6А2 от 99-та, така наречените джойстици, линия 9 е спомен от преди повече от 10 години и оттогава не са се движили в състави, освен експеримента в края на миналата до началото на тази година с 2041+2042, 2043+2044, 2048+2045 и 2052+2051, някои от които непрекъснато даваха проблеми, но могат да отидат в „Банишора“ за 10, за да отстъпят бройка Т6А2 от 90-та година, която да сформира състави и българските по 11 да се доведат до минимум.