Author Topic: Наряди  (Read 520478 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2340 on: 28.12.2023, 11:03:07 »
„Красна поляна“ от много отдавна не мислят над изискуемия минимум в настоящия момент, точно затова казвам, че на ЧКД-тата въобще не им е повече място там и без това има 7-8 от тях, които редовно се движат, останалите събират прах и ръжда на плаца. Бих се обзаложил, че 2041 и 2057 нямат 2000 километра пробег взети заедно за последните две години, 2056 също, другите горе долу ги редуват да се движат малко от малко без 2045, 2046, 2047, 2049, 2050, 2051 и 2053, които са единствените твърдо редовни, всички други са редовни за по половин до месец, след което ги оставят да прашасват, а 2056 и 2057 почти не се движат.
« Last Edit: 28.12.2023, 11:05:48 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2341 on: 28.12.2023, 11:14:04 »
Това , че има здрава муфа НЕ значи че може да работи в състав. Механично са свързани , но електрически не тръгват. Не могат да работят в синхрон.
Т.е. и контролът на вратите ли го няма. А относно електрическото свързване - не е ли достатъчен единия вагон като тягов, а другия да си е просто вагон

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2342 on: 28.12.2023, 11:21:36 »
Не, идеята на електрическото свързване е двата вагона да вървят в синхрон, през муфата освен вратите се контролират и отопление, осветление, както и се подават и сигнали към регулатора на задния за да могат да тръгват и спират в един и същи момент.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2343 on: 28.12.2023, 11:24:53 »
Т.е. и контролът на вратите ли го няма. А относно електрическото свързване - не е ли достатъчен единия вагон като тягов, а другия да си е просто вагон

Не може. Трябва да има поне спирачки. А състав с един задвижващ вагон ще е много тромав.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2344 on: 28.12.2023, 16:54:21 »
И като резултат от всичките тези галимации сума ти чешки, включително и от най-новите, последните от завода въобще, събират прахоляк, а българските бракми още се влачат и не се знае докога ще е....Въпреки че има вече достатъчно от всичко останало, за да ги махнат.
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2345 on: 28.12.2023, 20:32:20 »
Коментирахме този въпрос още от преди пуска на всички тазгодишни Песи 2339-2367.

Днешните разписания са делнични и там нещата са по следния начин:
1 - 3 коли;
3 - 6 коли;
4 - 6 коли;
5 - 11 коли;
6 - 10 коли;
7 - 10 коли;
8 - 8 коли;
10 - 17 коли;
11 - 13 коли;
12 - 6 коли;
18 - 8 коли;
27 - 10 коли.

Общо 108 коли, а активните единици подвижен състав са 173.

За да стане напълно ясно подробната разбивка:
9 броя Т8К-503 - от 503 до 509;
5 броя Т8М-700М - 916, 929, 932, 933 и 934;
57 броя ЧКД Т6А2 и T6A2-SF в 6 състава и един учебен или 50 единици - 2033, 2034, 3001-3032, 3035-3040 и 2041-2057 със състави 3007+3008, 3017+3018, 3023+3024, 3025+3026, 3039+3040 и 2043+2044;
67 Песи - 2301-2367;
18 Инекона - 3401-3418;
24 Шиндлера в движение, което изключва трите трайно спрени 659, 667 и 686 и единият ползван за части 673.

Аз виждам като единствен вариант при сега наличните трасета да се въведе пак съвсемстно обслужване на 10, да кажем 5-6 коли да се върнат в „Красна поляна“ и така от 3001-3040 да остане бройка за сформиране на няколко състава, които да се равняват на няколко български по-малко по 11.
« Last Edit: 28.12.2023, 21:07:31 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2346 on: 28.12.2023, 21:21:47 »
Под горното е добре да се сложат и трасетата, по които в що годе нормална държава не биха пускали нищо.

1. Трасето по Илиенско шосе до кв. Илиенци.
2. Трасето по Баучер
3. Трасето по Стамболийски до Западен парк

Отделно през гората в Лозенец се твърди, че не може да се ползва никакъв друг модел от действащите, освен единични ЧКД.
С оглед на горното, опциите намаляват драстично.

За решение на краткосрочния проблем с 11, за мен май най-работещия вариант е следния:

1. 11 се скъсява до гара София Север и минава на Pesa. Така се запазва връзката с 12, която се губи ако 11 обръща в депо Банишора. Трасето между депо Банишора и София Север е зле, но приемливо.
2. 6 си остава на Инекон
3. Линия 12 става с маршрут Илиенци (СТЗ след няколко месеца) - Централна гара и там се пускат на доизживяване пенделите. След като линията стане до СТЗ и ако се пуска заместващ автобус, направо трамвайното движение се спира и се прави и тотален ремонт на цялото Илиенско шосе до Жеков.
4. Мисли се за решение на казуса с гората през Лозенец. Все пак рано или късно ЧКД ще изчезнат и все нещо трябва да може да се движи там.
5. Планирания уж ремонт по Стамболийски и Баучър да се направят по-скоро и най-вече - качествено.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2347 on: 28.12.2023, 21:27:51 »
Спокойно може 11 да е с Инекони и състави ЧКД, а БГ таралясниците да отидат на 6, плюс няколко Инекона.
Друг, по-екзотичен вариант, е 11 с Песи до Хан Кубрат, 12 до надлез Надежда, и нова линия 13 от Илиенци до Струга с БГ таралясници. Мисля, че и София 70 беше предлагал нещо подобно, за да не се трошат трамваите към Илиенци.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2348 on: 28.12.2023, 21:56:45 »
От сега търкалящите се по 10 , 17 трамвая и останалите дето са свободни , мисля че няма такива дето да могат да работят в състав, освен 27/28 и 35/36 евентуално. Не знам какви ги мислите , но поинтересувайте се .
От сегашните състави , 23/24 е направо ужасен, подскача , тропа , реве , забива при спиране.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Наряди
« Reply #2349 on: 29.12.2023, 06:13:47 »
Дали действително е така, 3001+3002 и специално 3005+3006 съществуваше като състав до сравнително не отдавна. В „Красна поляна“ имаше дългогодишен състав 2031+2032, мисля че имаше 3030+3029, не е като да няма възможности, просто трябва да се отдели време да се провери кой с кой пасва и да се направи профилактика, където не се напасват, но не в депото, а примерно в „Трамкар“, трябва да се ползват всички ресурси. Т6А2 от 90-та година са в голяма степен еднакви с Т6В5, да се потърси помощ от персонала на депо „Искър“. То като цяло сработването на съставите е в голяма степен щастлива случайност. 2039 нямаше нито една муфа от не знам кога, не беше бил в състав преди сегашния с 3040 от повече от десет години, пък се сработиха и се държат напълно адекватно още в „Красна поляна“. 2033 също беше без нито една муфа от незапомнени времена, намериха му 2014 г. и веднага го вкараха в състав с 2034, не знам колко точно сполучлив, но смятам, че работиха достатъчно заедно и издържаха на условията по 11.

Във всеки случай обаче безспорно най-доброто и решението, което на всяка цена трябва да се търси е ударно инвестиране в трасетата за ремонт с цялото финансово и организационно съдействие на Столична община, които трябва да поемат щафетата, а не всичко да се оставя на „Столичен електротранспорт“. Хайде на „Илиянци“ му се вижда края, но това не значи, че трябва да се оправдава забавяне, трябва да се започне веднага до СТЗ, докато междувременно се работи по „Стамболийски“ и в „Люлин“, а след това и „Баучер“, също и ул. 104 в „Обеля“. 3 години биха били предостатъчни, за да се свърши всичко това ако организацията е на ниво.
« Last Edit: 29.12.2023, 10:24:06 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2350 on: 29.12.2023, 18:54:22 »
Новогодишната 9/2 е със заработка първа смяна от 5:46 до 18:44, 13 часа без 2 минути  :help:.  Втора смяна е до 4;43.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2351 on: 31.12.2023, 10:01:48 »
Новогодишната 9/2 е със заработка първа смяна от 5:46 до 18:44, 13 часа без 2 минути  :help:.  Втора смяна е до 4;43.
Новогодишната 9/2 е с разписание на 3 смени и не е с такива заработки, това, че ще я карат 2 си е тяхно решение

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2352 on: 31.12.2023, 16:09:32 »
Две смени са си - както е писал TRAMS SOFIA

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2353 on: 31.12.2023, 16:34:53 »
Новогодишната 9/2 е със заработка първа смяна от 5:46 до 18:44, 13 часа без 2 минути  :help:.  Втора смяна е до 4;43.
Как така - денонощна кола ли е това? Доколкото хващам 13 към 11 часа

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2354 on: 08.01.2024, 14:54:55 »
A75 откога е в Малашевци, чак днес видях тази новост?
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2355 on: 08.01.2024, 15:03:51 »
От днес.

Offline Sofia_transport

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2356 on: 09.01.2024, 15:48:22 »
По-разумният вариант беше 73 да се върне в автотранспорта и да се обслужва от Земляне и Дружба
« Last Edit: 09.01.2024, 20:33:07 by Sofia_transport »

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2357 on: 09.01.2024, 21:05:21 »
Някой може ли да сподели на нощните линии какви коли се зареждат? Н4 е само и единствено дизелови Ютонги, което за мен няма никакъв смисъл, единствено пътниците да се кьоравят през тъмните стъкла. Едно време само те бяха с видеонаблюдение, вече всички превозни средства имат.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2358 on: 09.01.2024, 21:31:08 »
На Н1 едната кола е Ютонг, другата Хайгер. Понякога вместо Ютонг пускат БМЦ.
На Н2 са смесено Ютонг и БМЦ, всеки ден различно.
Н3 и Н4 нямам наблюдение, но досега съм виждал единствено Ютонг.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Наряди
« Reply #2359 on: 18.01.2024, 21:37:27 »
Утре
78/5 първа смяна открита
79/2 открити и двете смени
285/5 първа смяна открита
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.