Author Topic: Архив МД3  (Read 19691 times)

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Re: Архив МД3
« Reply #80 on: 28.12.2009, 01:31:11 »
Да, добре...
Гроздето е кисело...

Има общо с темата, защото ти каза, че тролея нямал предимства пред трамвая, което е абсолютният виц.
Тролеят има предимство пред трамвая, ако говорим за булеварди с трафика, натовареността, първата линия и профила на Патриарха и Левски...

Там е смехотворно да се говори за наземен трамвй, който да се пречка на автомобилния поток...

Ами добре, мисля, че някой трябваше да изтрие отдавна последните ти 2 мнения, но щом не е, кажи за предимствата? Да не би тролеят по Раковска да е по-добра идея от трамвая по Графа или тролеят по Сливница - по-добра от трамвая по Бот. шосе?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16025
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #81 on: 28.12.2009, 01:56:24 »
Твойте мнения са несъстоятелни и се чудя защо тях не съм изтрил още! Сравняваш влакът на магнитна възглавница в Китай с велосипедист в село Горно Луково, Ивайловградско...
Няма какво да ти сравняваме примерите, използвани са съответно най-удачните превозни средства според наличното пространство и пътникопотока. Дадохме ти и красноречиви аргументи, защо по Патриарха и Левски се движат тролейбуси!!! Относно Графа, с един друг малоумник в една друга тема спорехме, колко са бързи трамваите оттам, сравнени с метрото и какви са причините да се бовят по улица, по която по закон няма друг вид движение, като и пешеходното трябва да си е по тротоарите.
Ако смяташ, да започнем все пак някаква смислена дискусия, сведи ни някакви аргументи, къде и как по Левски и Патриарха могат да минат трамваи!

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Re: Архив МД3
« Reply #82 on: 28.12.2009, 02:34:22 »
Твойте мнения са несъстоятелни и се чудя защо тях не съм изтрил още! Сравняваш влакът на магнитна възглавница в Китай с велосипедист в село Горно Луково, Ивайловградско...
Няма какво да ти сравняваме примерите, използвани са съответно най-удачните превозни средства според наличното пространство и пътникопотока. Дадохме ти и красноречиви аргументи, защо по Патриарха и Левски се движат тролейбуси!!! Относно Графа, с един друг малоумник в една друга тема спорехме, колко са бързи трамваите оттам, сравнени с метрото и какви са причините да се бовят по улица, по която по закон няма друг вид движение, като и пешеходното трябва да си е по тротоарите.
Ако смяташ, да започнем все пак някаква смислена дискусия, сведи ни някакви аргументи, къде и как по Левски и Патриарха могат да минат трамваи!

Ще е много смешно да изтриеш едно мнение, защото не си съгласен с него.

Иначе тези трамваи могат да минат там където са били преди - по средата на Левски , а на Патриарха - в южния край. Хайде все пак и да ти припомня, че трамвая е по-бърз, минава по по-тесни улици, заради релсите, по които върви и което позволява на улица като Екзарх Йосиф да се разминат 2 такива трамвая, което би било трудно да става с 2 толея по нев; превозват повеяе хора.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #83 on: 28.12.2009, 04:22:18 »
Трамваи, железници и всякакви други подобни нямат място по Патриарха, Левски и където и да е по вътрешния ринг, който и без такива съоражения е неестествено задръстен. Което обаче не прави наличието на тромавите тролеи по същия по-малко грешно.

Ще е много смешно да изтриеш едно мнение, защото не си съгласен с него.


Е ти не знаеш ли, че в този форум това е начин на поведение? И че се раздават дори банове ако някой спори с модераторите? Добре дошъл в клуба на..., как се изрази Високата порта, а да - на малоумниците. Въобще гротеската е тотална.
Най-малкото силно ограничения брой пишещи потребители в този форум е очеизваден пример за безконтролната арогантност тук на властимащите. Така че не бива да те изненадва евентуално подобно поведение, нищо че е тъжно.
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16025
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #84 on: 28.12.2009, 05:00:45 »
А стига наистина с оффтопика! И едно изречение да съм изтрил!? Златин почна да раздава правосъдие чии мнения би трябвало да бъдат изтрити, аз подобна тема не бях засягал. Само след неговия коментар изразих мнение, че всичко е за кофата, защото спорим дали розовото е розово, а само Златин се опитва да го нарече кафяво, като дори затова не е извадил и един аргумент. Подобни дискусии наистина смятам, че нямат място в този форум и точно заради слободията тук напоследък, започваме да отиваме на нивото на някои други- пишман разбирачи блещят за чували с картофи и цъкане на белот. Идеята на този форум е да сме над тези неща и на базата на известна компетентност и водене на сериозен, а не на махленски диалог да обсъждаме МГТ. А, както казах, в последните десетина мнения се обсъждат глупости, които, както виждате, аз толерирам засега!!!

"СЪОРЪЖЕНИЕ" се пише с две "Ъ"-та!!!

Offline iashu

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Архив МД3
« Reply #85 on: 28.12.2009, 10:25:17 »
На всички ни е ясно, че мнения се трият само за обиди и спам. Радващо е, че такива в тази тема няма.

От друга страна, Златин наистина даде нещо като аргумент, което беше доста прескочено/игнорирано. Мисля, че колкото и да е тъпо това мнение, внимание трябва да му се обърне.

Да не би тролеят по Раковска да е по-добра идея от трамвая по Графа или тролеят по Сливница - по-добра от трамвая по Бот. шосе?

граф Игнатиев е тясна улица забранена за коли. Ботевградско шосе е магистрала не стигаща до центъра, по която не се наблюдават задръствания. Въпреки, че е отделено доста място за трасето на трамвая, е останало предостатъчно място за коли.

Всички тези неща правят трамвая правилното решение по тези места.

Раковска и Сливница са улици в центъра на София, които нито могат да бъдат разширени нито в сегашния си габарит се справят добре с трафика. Сливница се справя прилично за огромния трафик който понася, но бъде ли стеснена допълнително ще стане ужаст.
Трамвай по тези улици (независимо дали е в самостоятелно трасе) ще задръсти София ужастно много. Идеята е сравнима с това мд1 да минаваше наземно през центъра. То ти всъщност предлагаш мд3 да минава наземно през центъра което си е точно толкова кретенско.

Ще се радвам, ако съм успял да те трогна с аргументираното си мнение и за напред да се замисляш преди да постваш или критикуваш.
« Last Edit: 28.12.2009, 10:27:34 by iashu »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #86 on: 28.12.2009, 12:49:49 »
Идеи много, решения много.
Фактите са си факти, обаче - Патриарха не може да жертва нито една лента за трамвайно трасе, същото важи за Левски - там няма дори и БУС лента, в частта, по която се движат автобусите, та какво остава за трамвайна такава.

А да се вкарва подпаважен трамвай, вместо директно да се мисли за метро е несериозно. Хубавото е, че Братоев, в последното си интервю, относно МД-3 каза, че "станциите в центъра ще са идентични на сегашните". Надявам се, това ознчава идентичност и по размери...

Лека-полека и с клизма, но все пак - видимо, Метрополитен извоюва обратно класическото метро, така че според мен, консултантът, който ще работи с Метрополитен по изготвянето на анализът, ще бъде "подучен" какво да консултира и какъв резултат да даде.

В този аспект, това ще бъде една добра корупционна схема! :)

След няколкостотин страници изписани тук за това, че Генералната ни схема има нужда от промяна и оптимизация, Метрополитен и Общината явно са чули и са измислили нещо - 3х2, което е добра идея, с типичното за София/България лошо изпълнение.

Така че - гордейте се, колеги. Инициирахме промяната на Генералната схема, сега остава да инициираме качествената й промяна!

Ако продължа по-нататък, мнението ми ще трябва да прелети в темата за Идеи за развитието на метрото, затова спирам.

Offline dsgnfan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 61
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #87 on: 04.07.2011, 23:36:51 »
Докато се занимавате с безумни варианти за променяне маршрута на МД3, който мафиотчето Диков отдавна е начертал и докато ви хвърлят прах в очите със срещички в квартала, който ще издуха супата за метро не без дейното участие на някои пишещи тук, гара Пионер бива изтрита от картата, за да може да бъде превърната в поредното жк. насрано насред парка, да може някои да си вземат комисионната преди изборите и вместо линията да бъде превърната във вътрешноградска железница, обслужваща няколко квартала и правеща връзка с МД2 и новата спортна зала, ние тук си чешем езика, как като минел МД3 покрай АГ Овчи Купел и се направел паркинг за ХХХХ броя коли под парка, нямало да се задръсти и без друго затлаченото кръстовище до автогарата...
Не мога да разбера, що някои тук си мислят, че ще променят нещо? И защо не скочиха против закриването на линията до Хладилника? И защо аджеба срещите уж за промяна маршрута на МД3(който някои си го чертаят според това коя мутра ще им даде повече, за да мине покрай бъдещата му строителна площадка на блокове) ще се провеждат на територията на квартала, който очевидно метро няма да види?! що не я направят в Овчи купел или насред поляната на мястото на бившия завод "6-ти септември"?! какво ги боли хората от княжево, под кой блок на Овчи Купел и под кой катун или запустяла полянка ще мине МД3?!
« Last Edit: 04.07.2011, 23:41:57 by dsgnfan »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6374
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #88 on: 04.07.2011, 23:40:27 »
Жив е, той, жив е ! Там на мегдана...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 675
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Архив МД3
« Reply #89 on: 04.07.2011, 23:59:09 »
И защо не скочиха против закриването на линията до Хладилника?
Ами, някои от нас скочиха. Ти къде беше? Виждаш нещо свършило и се изхвърляш като ..... .. ..... .....

Offline slap86

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #90 on: 03.11.2011, 23:17:05 »
Още по-зле тогава. Значи е по-добре наистина тази линия да се остави за по-добри времена, а тези пари да се влеят в АМ

И къде го прочете това за по-малко пари за инфраструктура? Като ще ДАДАТ повече от сегашният програмен период? Имаме да строим ЖП линии. Видин-София, София-Септември, София-Радомир, София-Драгоман, АМ Хемус, АМ Струма, АМ Калотина, АМ Черно Море(нея не са я включили в ТЕНТ засега, в добавка към ЖП проектите влизат и интермодалните терминали в над 5 града. И Няколко проекта от метрото ще влязат в ОП Транспорт. Та ми кажи къде виде по-малко пари? Но заради смешния трамвай МД3 АМ Хемус и АМ Черно море може половината да не са магистрали поне АМ Хемус до Търново ще е
« Last Edit: 03.11.2011, 23:24:47 by slap86 »

Offline gogo

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 242
    • View Profile
Re: Архив МД3
« Reply #91 on: 03.11.2011, 23:43:11 »
off
Това за по-малкото пари за инфра вероятно е вярно - искат да пренасочат пари за иновации. Но все още нищо не е уточнено. Нито колко пари ще се дадат общо за БГ, нито за какви цели ще бъдат разпределени.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6374
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #92 on: 04.11.2011, 00:04:37 »
Европейския съюз не се интересува от това "какво имаме да строим", а от това какви приоритети са нужни за да може да оцелее и развива в глобалната икономика. Това, че ние сме назад и сме спали и не сме започнали да решаваме инфраструктурните си проблеми по време на икономически по-добрите времена между 2004 и 2009 г., а започваме чак сега, никой не го интересува!
slap86, приканвам те да прочетеш малко повече за Европейския съюз и по-специално за структурните му фондове. Като се запознаеш - заповядай пак да си поговорим! Но сега е по-добре е да се насочим общо към най-важния проблем - оптимизация на приетото трасе. С негативизъм нищо няма да постигнем!  :)
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #93 on: 04.11.2011, 00:33:23 »
Мани не трий бачи Благи, че пак требва да обяснявам на всезнайковците. А обидите можеш ли да ми ги посочиш, че не си ги намирам в постовете :crazy:

Еврокоридорите и метрото са различен клас проекти, макар и финансирани от една ОП.

Offline slap86

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #94 on: 04.11.2011, 00:36:16 »
Мани не трий бачи Благи, че пак требва да обяснявам на всезнайковците. А обидите можеш ли да ми ги посочиш, че не си ги намирам в постовете :crazy:

Еврокоридорите и метрото са различен клас проекти, макар и финансирани от една ОП.
Това казвам и аз, но все пак, ако се вземат остатък пари от еврокоридор могат да отидат за метрото, както стана и в този програмен период

П.С. Благун/Дифиан ми изтри предишното мнение и дискусията се разпокъса. Това форум ли е или четем и слушаме само "най-мъдрите" членове иначе бан и триене на мнения получаваме ние простосмърните? Като в всеки друг форум де ;)

ППС Изтритото мнение
viktorlc, ти ли ще ми кажеш да чета, като ти не знаеш, какво е ТЕНТ. През нас минават 5 коридора на ТЕНТ, които ЕС ни задължава да ги построим или реконструираме. Почети малко и тогава ми говори на мене. А тоя смешен проект МД3-трамвай дори не влиза в плановете на ЕС, а просто ще се кандидатсва за него, докато за проектите ТЕНТ те вече са в системата на ЕС и ще се решава кой по-напред да се строи и с какви габарити и дължини.
« Last Edit: 04.11.2011, 00:44:13 by slap86 »

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16025
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #95 on: 04.11.2011, 00:46:42 »
Глей ся пич, глей кво ти е мнението, аз ли съм още по-тъп отколкото си мислим, ама май не си казал баш т'фа тука, долу де, демек затова съм ти го изтрил ся, Батенце:  :help: :hammer:

:rofl: :rofl: :rofl: Абе ти ли ще ми кажеш да чета, като ти не знаеш какво е ТЕНТ. През нас минават 5 коридора на ТЕНТ, които ЕС ни задължава да ги построим или реконструираме. Почети малко и тогава ми говори на мене. А тоя смешен проект МД3-трамвай дори не влиза в плановете на ЕС, а просто ще се кандидатсва за него, докато за проектите ТЕНТ те вече са в системата на ЕС и ще се решава кой по-напред да се строи и с какви габарити и дължини. ЧЕТИ БАТКА и не се прави на всезнайко


Най-много обичам да се появи някой така, да се из**ре, да му почистим и да почне да вика защо сме му замели. Всеки е добре дошъл във форума, но тук си има установени правила и е възпитано да се спазат. Ако наистина се чувстваш подтиснат и неоправдан, свят широк! :)
« Last Edit: 04.11.2011, 00:51:09 by difian »

Offline slap86

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #96 on: 04.11.2011, 00:51:51 »
Поправих го за да не го изтриеш пак,  а пък това, което изтрих е: "ЧЕТИ БАТКА" и "АБЕ" и "ВСЕЗНАЙКО" и не го смятам за обида а вдигане на тон, който беше последван от неговия тон :blink:

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1173
    • View Profile
Re: Архив МД3
« Reply #97 on: 04.11.2011, 12:04:09 »
..........Разбирам да беше класическо метро, но за трамвай, направо си е потъване на евросредствата
Но за какъв трамвай пак говорите? Класическо метро ще бъде!

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1016
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Re: Архив МД3
« Reply #98 on: 04.11.2011, 19:01:50 »
Поправих го за да не го изтриеш пак,  а пък това, което изтрих е: "ЧЕТИ БАТКА" и "АБЕ" и "ВСЕЗНАЙКО" и не го смятам за обида а вдигане на тон, който беше последван от неговия тон :blink:
Като човек изчел огромно количество документация на тема европейски програми и работил година във фирма за разработване на проекти по европейски проекти, ти препоръчвам да бъдеш малко по-умерен в изказванията си относно кое, как и защо можело да се финансира ;)
« Last Edit: 05.11.2011, 01:30:31 by JloKyM »

Offline slap86

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • View Profile
    • Email
Re: Архив МД3
« Reply #99 on: 04.11.2011, 19:17:01 »
Поправих го за да не го изтриеш пак,  а пък това, което изтрих е: "ЧЕТИ БАТКА" и "АБЕ" и "ВСЕЗНАЙКО" и не го смятам за обида а вдигане на тон, който беше последван от неговия тон :blink:
Като човек изчел огромно количество документация на тема европейски програми и работил година във фирма за разработване на проекти по европейски проекти, ти препоръчвам да бъдеш малко по-умерен в изказванията си относно кое как и защо можели да се финансира ;)
Не ти искам CV-то, а ако ще казваш кое как е - кажи. Че ми звучиш като Станишев - "Ние знаем еди кво си, но ще кажем друг път"
Стига толкова оффтопик. Видело се е, че тука повече се говори за самоличноста на съфорумците отколкото по темите, което си е комплекс за малоценност