284 не спираше на Плиска. По-късно, 89-та година, след големия ремонт на Цариградско и още по-новите спиркознаци и навеси, почна да спира, защото хотел Плиска го дадоха на БГА Балкан, с цел в него да се настаняват пътници от закъснели, отложени и отменени полети. 213 си спираше на Плиска до пускането на тролеите, респективно спирането на 4, 13, 105 и 106. Тогава 213 го разделиха на 213 и 313, като 213 спираше само на Сточна гара, Орлов мост, Окръжна и чак на 43-ти блок, а 313-на Театър София, на Плиска и на ХМС. По-късно, като правеха ремонт на Мадрид, и двата ги прехвърлиха през Ситняково, заради невъзможността да се пресича на Театър София, и след този ремонт 313 си го оставиха през Подуене за постоянно, а 213 пак почна да спира на Театър София, малко по-късно и на Военна Академия. До Младост -4 го пуснаха едва след промените, 91-ва година, когато закриха 276. Малко по-късно, към 93-та, 76 почна да спира и на Окръжна, както и на блокове 224 и 222, а още малко след това - някъде 94-та, първо 213, а после и всички останали, които не спираха на Плиска, започнаха да спират, а 313 взе да спира и на Окръжна. 75 след пускането на тролея беше доста странен - спираше на Театър София, Военна Академия, на полиграфическия и на бившите студентски общежития, но много скоро го направиха бавен и го изпратиха по Цар Иван Асен Втори и към Гео Милев....84 много закратко, като спряха 284, беше "бърз" между Орлов Мост и Плиска, също не спираше на студентските общежития, но после взе да спира навсякъде, без на Ал. Жендов, но като пуснаха по него старите берлински 0 305, почна да спира и там. 276 пък след Орлов Мост спираше чак на Пощата в Младост-3 и после чак на "предпоследната" спирка, но беше само в работни дни и само сутрин и следобед, 91-ва година го закриха и вместо него удължиха 213 до Младост - 4.