Нежду НДК и Св.Наум също има авариен изход - намира се в пространството между двата коловоза. Там, където са изградени допълнително стените, преграждащи двупътния тунел.
Стрелки също си има достатъчно - не е вярно, че при авария ще се блокира цекия диаметър.
И, въобще: само заради едно хрумване да няма депо - толкова пушилка да се вдига и какви ли не аргументи да се измислят?
Та да стигнем отново до "аргумента" за "руските кошници"?!?
Мине не мине време, пък някой се изцепи...

На мен поне не ми е известен такъв подвижен състав, който да не се поврежда, или да не се нуждае от текущи, средни и капитални ремонти.
А пък двупосочните тунели са стандартен диаметър и въобще не са тесни.
А за какво са ви по-широки тунели да попитам?
При авария напрежението е снето и придвижването става по целия тунел: по траверсите, между коловозите - както ви скимне.
И между прочем: намираме се в темата за Трети диаметър, та руски "кошници" по него вероятно няма да се движат.
Ще се возим в луксозни западни щайги.

Техните аварии ще са безаварийни - спокойно.