Точно такава е инфраструктурата в Токио - квартални рейсове и безкрайно много влакове за дълги отсечки. Но и там в ЦГЧ, доколкото има такова понятие, влаковете влизат под земята и реално са си метро.
Без да се обиждаш, говориш малко неконкретно. Със сигурност е добре да се ползват влаковете за вътреградски превоз, мисля, че едно 90% от пишещите в този форум са на това мнение, но голяма част от линиите са унищожени, на тяхно място има жилищни територии или паркове, нито едно от които не е желателно или евтино да бъде променяно. Съществуващите линии са в общи линии отникъде доникъде. Коя линия според теб трябва да се използва? За превоз между Ц. гара и Дружба или Подуене или Западна фабрика хората така и така си ползват влака. Повече спирки насред пустошта около линията ли искаш да има, или какво, и аз не разбирам.
В Европа компактните градове са с метро - влаковете се използват за ходене до преградията. Точно същото се случва и в София, само дето предградията още са със статут на градове и села (тези, които ас достатъчно далеч за влак), и линиите се броят за междуградски.