В едни части от трасето е обща тръба, в друга са две отделни:
От Летище София до "Младост 3" трасето е изцяло двупосочно, с една тръба. В участъка между МС "Младост 3" и МС "Младост 1" трасето е с два еднопътни тунела, заради връзката с разклонението за Бизнес парка.
От друга страна, от Младост 1 до Бизнес парка тунелът е изцяло двупътен, с една тръба.
В целия участък от Младост 1 до МС "Стадион Васил Левски" тунелът отново е общ с една тръба, двупътен. След МС "Стадион Васил Левски", тръбата се разделя на две:
От МС "Стадион Васил Левски" до МС "Сливница" трасето е изцяло с два тунела, еднопосочни.
Малко преди МС "Обеля", точно когато излиза на земята, двете тръби се съединяват и тунелът отново става един, двупътен, и така е до МС "НДК", малко преди която тунелът се разделя на две. След МС "Европейски съюз" двата коловоза отново се събират и така до МС "Джеймс Баучър".