Така , принципа на реостатно-контакторното управление каквото е на номерните състави, тоест при избиране на степен за работа на двигателя се залепят едни плоскости към електропреносната мрежа на двигателя за по голяма мощност
Ускорение-служи за завъртане на бубината в двигателя
Серия-32 степени на постепенно отпускане на съпротивленията в двигатела с цел увеличаване на напрежението на 32 степен влакът може да се движи с максималната скорост за която е програмиран двигателя
Паралел-8степени, в този режим на работа двигателят се стресира и максималното напрежение от контактната мрежа влиза в двигателят и максималната мощност се достига за 1-2секунди. При 8ма степен падат всички съпротивления по двигателят и тока влиза директно, тогава двигателят влиза в режима на така-нареченото безкрайно ускорение и при дълга експлоатация може да изгори по простата причина че няма никакви ограничения освен ако фабрично не са зададени на двигателя. този метод на контрол чрез реостат позволява на този тип двигатели с такава система на релета предразполага повече пъргавост при нужда за достигане на максимална скорост.
Русичите са на същия принцип, но е електронно управление при което не може да се стигне паралел преди двигателят да е минал през останалите степени, затова чисто практически за освобождаване на блок участъци, както и ускорение номерните бият русича, може да се загледате как след стадиона русича засилва отпуска при стрелката и пак засилва, докато номерния ако се изреже преди стрелката се дивижи вече с едно 70 тоест ако се засича номерния ще мине първи през стрелката при бутнат лост за ускорение на 100%
иначе е проста физика, и сметка от гледна точка на потребление номерния харчи повече ако се реже повече Преди време още когато метрото се движеше до опълченска скоростта беше максималната на съставите,и между вагоните можеше да се минава, вратите които сега за заключени тогава бяха отключени