Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372159 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Гледам за един ден успяха да сложат покрива на павильона на Онкологията, а изкопа за подлеза е доста по-голям, отколкото си мислехме - стига до оширението на станцията, там явно ще се разположат касовите зали....

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Как ще става влизането и излизането на хората на МС Въртопа, че нещо не си го представям?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: conecto
Как ще става влизането и излизането на хората на МС Въртопа, че нещо не си го представям?
Входовете/изходите са при улицата, минаваща под станцията.Връщането после на нивото на Сахаров става по стълбите, отстрани на булеварда.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
Входовете/изходите са при улицата, минаваща под станцията.Връщането после на нивото на Сахаров става по стълбите, отстрани на булеварда.
[/size]
А къде ще са самите заходи на станцията - под купола й не се виждат "дупки"?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Quote from: boleroto
Гледам за един ден успяха да сложат покрива на павильона на Онкологията, а изкопа за подлеза е доста по-голям, отколкото си мислехме - стига до оширението на станцията, там явно ще се разположат касовите зали....
Kaсовата зала ще е над земята , това сигурно ще е някакво служебно помещение !

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote from: conecto


А къде ще са самите заходи на станцията - под купола й не се виждат "дупки"?
Най-вероятно заходите ще са при естественото продължение на пероните на запад. То друго място за отвор май няма. Сега остава да направят стълбите. Лошото е единствено че за да се стигне ще трябва да се пресича улицата. Сигурно ще сложат два светофара от двете страни.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Към станцията ще се влиза през подлезите... сега изпълняват подлеза откъм ПИБ, другия е готов отдавна

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: LG_
Тука става въпрос за МС Въртопа и нейните входове
И точно за тези входове ти казвам, входовете и изходите са на долно ниво- при малката уличка, която минава в тунел под Сахаров.И така, първо от пъвърхността слизаш на ниво -1 и после пак се качваш на повърхността.Със светофари и този дълъг прав участък без други спирания става опасно и сложно.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Бях пуснал схема на касовата зака на Въртопо - има подлези от двете страни на булеварда, които са и пешеходни - платената зона е навътре.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Quote from: boleroto
Бях пуснал схема на касовата зака на Въртопо - има подлези от двете страни на булеварда, които са и пешеходни - платената зона е навътре.
Да , и схемата ти съдържаше доста неточности до колкото си спомням !

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Е, поне се добива някаква идея какво представлява подлеза. Не помня някой друг да е ходил долу да го гонят кучетата, за да може да надникне и да покаже после какво има под моста... неточна или не, основния принцип на устройството е налице - подлез в неплатената зона, свързващ двете страни на булеварда, като се минава зад бъдещата стъклена стена във фоайето на касовата зала и самата касова зала в дъното, последвана от клетките на стълбищата към перона.

Offline Oracle

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • View Profile
За станцията на Онкологията предвиден ли е подлез за преминаване от двете страни на Драган Цанков? Ако има, трябва да е под нивото на релсите.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Quote from: boleroto
...че тунела ще е готов до края на април 2009 и за деня на София 2009 ще има метро до Младост.

Пет месеца ми се струва нереалистично. И да приемем, че април 2009 северният ще е изцяло готов (ел. инсталации и сигнализация), то това значи, че ще остане довършването на грубия строеж на южния тунел: изливане на под, релси и т.н., довъшването на грубия строеж на Сердика и СУ (изливане на плочи и т.н.) и пълните довършителни работи по Сердика и СУ. Ако съдя по досегашните темпове на работа: няма начин всичко това да стане за 5 месеца.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Я си спомнете за колко време след покриването на Интерпред станцията беше готова? 5-6 месеца. Едно е да копаят с по метър на седмица тунел, друго е да се излива под и да се полагат релси. Вярвам, че веднъж види ли му се края ще се окопитят и ще се стегнат. Довършителните работи по СУ засега са най-много, но при последното ми минаване през подлеза забелязах, че нещо като трактор риеше пода, където се очаква да бъде връзката с платената зона на бъдещата касова зала, така че до септември 2009 може и да се справят.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
На станция ЮНАК има маневрен локомотив за 1435 мм! Не успях да го снимам защото валеше иии не ми се мокри фотоапарата. Утре ще мина да го снимам.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Започнали са изграждането на тубата от Въртопо към Онкологията - само няколко метра са де, но мисля, че вече са готови да затвоярт изцяло станцията и да й подготвят интериора.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Бул.Сахаров вече е отворен от Онкологията до Младост-1. Не са направени отбивките към Дървеница (Пловдивко поле) и Мусагеница (срещу входа на Онкологията).

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Пуснали са го ама пак е свършен-недовършен. Пропаданията на Кл.Охридски (не Др.Цанков) за които говори Дифиан са си там и са 'вандалски' асфалтирани отгоре с лопатата. Отбивката за Дървеница и Мусагеница не е направена, като нямат и намерения да ги правят. Въобще ...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
От строителната площадка и от съответната схема си личи, че ще има подлезни връзки и от двете страни на станцията, като от северния подлез се влиза директно на ниво перон, а южния има стълбище към павильона, последвано от стълбище от павильона, с което се качваш на нивото на стълбите и ескалаторите за към перона и следва слизане на ниво перон.
Тия дни забелязвам, че покриват вече изградената арка на северния павильон с нещо, като материала, от който правят битумните керемиди, докато павильона на Интерпред е само с метално покритие на покрива.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Предполагам, че с прерязването на лентата ще задейства и светофара. Отсега си личи, че булевардът няма да е особено натоварен, камо ли да е "дубльор на Цариградско".