Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372148 times)

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 113
    • View Profile
това за сега не е обсъждано , и не се знае конкретна дата ( по мои наблюдения)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Прогнозата ми се оказа вярна - влакчетата ще джиткат по единия готов тунел между Сердика и Юнак. Иначе не ми стана ясно това на СУ къртицата ли е което се вижда на заден план - и какво прави тя във вече готова на вид станция. Как ще я извадят от там?
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Прогнозата ми се оказа вярна - влакчетата ще джиткат по единия готов тунел между Сердика и Юнак.
Toва значи ли че като тръгнат влакчетата на 6-ти май (живот и здраве) ще пътуват целия участък Младост-Обеля, минавайки транзит през СУ
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Според мен не. Юнак-Сердика ще е само за изолирани пътувания - прибирания и изкарвания на влакчетата от и за депо, което най-вероятно ще се случва само нощно време.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Хммм сега ми хрумна нещо,но не съм сигурен дали е осъществимо.
След като пуснат отсечката Младост-Юнак влаковете така или иначе ще ползват само единия коловоз на станцията при стадиона.Не е ли възможно на другия да има 1 мотриса с маршрут Юнак-Сердика транзит като ще се ползва свободния коловоз и на Сердика.Така ще има връзка м/у двете отсечки макар и с прекачване,но пак е нещо.Мисля,че може да има мотриса м/у двете станции на 10 мин интервал съвсем спокойно....а за да не пречи на строителните работи като минава през станция СУ на перона от тази страна може да се сложи някаква временна стена от гипсокартон например...
Какво мислите?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
На първо време не знаем дали влаковете ще минават от Сердика до стадиона на самоход, при работещи осигурителни инсталации и с максимална скорост.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Нито пък и как са разположени стрелките на Юнак, за да знаем дали подобен преход е възможен...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Е, да: за тази връзка почти нищо не е известно как ще се осъществява.
Едно е ясно : тя ще е чисто техническа. За пътниците - "невидима".
За единия радиус Сердика си остава последна ; за другия радиус Юнак ще е първа.
Но ще бъде активна, в смисъл не само през нощта (както някой предположи) - просто няма вагони за два независими участъка.
bdz43r обаче, е прав : без предадена  (и изпробвана) автоматика никой няма да позволи транзитен превоз на пътници през участъка.
Все пак съмнявам се "дизела червен"  през целия ден да дърпа влакове...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
е тази осигурителна техника колко време ще я правят,че да е тя пречката,а и предполагам,че ще се движат на самоход,защото представете си като се наложи да докарат влак до отсечката за младост и ако го докарва дизела до юнак после как ще се върне без да обърка движението на всички влакове и по двете трасета.... но сте прави не се знае нищо като разположения на стрелки,техническо състояние и т.н....

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Нощно време нищо не пречи да го тегли дизела. Нищо няма да се обърка.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Ако се движат на самоход това значи да има и захранване. Т.е. в единият тунел ще има захранване и осигуровки, а в другият ще се излива бетон. Не знам,, но на мен ми се струва малко нереалистична цялата работа. Не, че не е възможно де: във Виена на една от основните спирки на метрото разрушиха сградата над нея и в момента строят нова (спирката е на 2 метролинии + S-Bahn), но организацията им е перфектна, работи се само нощем, а и продължава доста повече от половин година...

Знам, че 6 май е вече 'официално' обявената дата и точно затова ми е много любопитно как ще стане цялата работа...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ако стрелката е след станция Юнак в посока Сердика сигурно и на Юнак ще се молят пътниците да напуснат влака, той ще навлезе в един от двата тунела и после ще се върне на другия коловоз, освен ако не са решили стрелката да е непосредствено след станцията в посока Интерпред и тогава смяната на движението ще се осъществява както на Сердика, но силно се съмнявам да повторят неудобната схема като на Обеля.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Е, тя ще се използва само за смяна на коловозите... Някой знае ли в сегашните отлонения за депо с каква скорост влизат съставите?

Offline moni9309

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • View Profile
Трасето в този участък започва от края на надлез "Дървеница", чрез естакада минава над кръстовището при КАТ и подземно пресича бул. "Г.М. Димитров". В това кръстовище е ситуирана Метростанция 11. В участъка се очаква пътнико поток въз върхов час над 25 000 пътника В двете посоки. Тук станцията обслужва кварталите "Мусагеница", "Дианабад", "Студентски район", институти и обекти в района.
Трасето продължава на изток пресича подземно бул. "Климент Охридски" и продължава по улица "Пловдивско поле". Преди моста „Въртопа” е ситуирана МС12. След това трасето продължава по моста „Въртопа” и на кръстовището на бул. "Андрей Сахаров" с ул. "Йерусалим" в жк. ”Младост” е ситуирана МС 13.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ НА ТРАСЕТО от км.12+763 до 15+368
Общата дължина на разглежданият участък е 2 380 м. В тази дължина се включва:
1. Станция 11 - 172 м.
2. Станция 12 – 110 м.
3. Станция 13 - 157 м.
Обща дължина на станциите - 443 м.
4. Тунелни участъци - 829 м.
5. Съществуващи естакади и мостове – 964 м.
естакади - 434м.
6. Минимален радиус на хоризонтална крива - 300 м.
Максимален радиус на хоризонтална крива – 1 000 м.
Максимален радиус на вертикална крива – 5 000 м.
Минимален радиус на вертикална крива – 2 000 м.
Максимален надлъжен наклон - 2,855 %
Минимален надлъжен наклон - 0,40 %

ТОВА Е ОТ САЙТА НА МЕТРОПОЛИТЕН

Незнам къде, четох че всички станции в източния радиус са с дължина не по-голяма от 120м., ако съдя по инфото в сайта на метрополитен, там дават станциите при Раковата и Младост са дължина над 150м., като при раковата е даже над 170м., жалко, че не ги направиха с близка дължина, примерно всички  по около 150м, а има такава разлика, че големи станции, а не могат да минават дълги композиции.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
...станциите при Раковата и Младост са дължина над 150м., като при раковата е даже над 170м....
Да но това е дължината на целият станционен комплекс, а не дължината на самите перони ;)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Това е дължината на станционият участък ,а не на пероните - пероните са стандартни ! Нормално е станцията в Младост е с таква дължина , защото в нея са включени постанции , служебни помещения , съоръжение за смяна на влака и т.н.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Съоръженията за смяна на посоката не се включват в станционният комплекс, просто защото са разположени в тунела след станцията.

Offline PeT

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
    • Email
На 6 май трябва да тръгне отсечката на метрото от „Младост” до Софийския университет, обяви Бойко Борисов

22 февруари 2009 | 19:27 | Агенция "Фокус"

София. Доволен съм от действията по почистването на снега в София. Всички основни булеварди бяха почистени. Това каза кметът на София Бойко Борисов в предаването на Нова телевизия „На четири очи”. Той сравни ситуацията по софийските улици с положението в страната и обвини премиера Станишев, че не си е свършил работата по почистването на пътищата в страната.
Борисов определи като популистко искането на президента Първанов да се отворят 3-ти и 4-ти блок на АЕЦ „Козлодуй” и изрази мнение, че с това той имал за цел да си направи PR и да си вдигне рейтинга.
Кметът на София обяви, че на 6 май трябва да тръгне отсечката на метрото от „Младост” до Софийския университет, а през есента да бъде свързана цялата линия от „Младост” до „Обеля”.

© 2009 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

http://www.focus-news.net/?id=n1135970

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
На 6 май трябва да тръгне отсечката на метрото от „Младост” до Софийския университет, обяви Бойко Борисов

 
Действително така каза. Все пак може да е допуснал грешка, а да е имал предвид Младост до Стадиона.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Днес минах покраи станцията на Раковара болница и видях че наземните вестибюли няма да са свързани по всяка вероятност с подлезите и входът ще е директно от ниво терен  :fan: