Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372178 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Ето някои сведения които получих вчера. В момента в станциите се свързват кабелите и се тестват токовете и връзките, инсталират се компонентите за връзка и всяакъв вид техника. Това става чак сега, тъй като е имало забавяне от страна на Сименс. Най-готова е станцията на Интерпред, също така и на Въртопо, където няма токова подстанция и нещата не са толкова сложни. В Младост самата станция е доста готова, като само във външната си част има повече за довършване. Онкологията и Юнак са по-назад със довършването. Говори се че от 1 април ще почнат тестовете с влаковете, но предвид закъсненията едва ли ще стане.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Което означава , че едва ли не няма да успеят за 6 май :(

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Е, могат да съкратят тестовете на 20 дена и да успеят.
Май, обаче си измиват ръцете със Сименс.
Бог знае колко късно са поръчали оборудването. Което си е срамно, като се знае откога тези станции имат готовност за пуск.
И все пак, като знам колко е важно всичко да е изпипано и проверено...някак си ще се примиря ако кажат "откриване за 24 май", но после всичко поне да е наред.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Оборудването е поръчано веднага след като започна строителството и на самите станции , навреме е поръчано . Ако в началото на април започнат тестовете за 1 месец се ще успеят , а в дръги драдове по света правят тестове само за 2-3 седмици . Подобен пример беше и новите станции на Петербургското метро - на 8.12 започнаха тестовете с влакове , а на 20.12 пуснаха и 2-те нови станции . Така че може и да успеят в срок да пуснат участъка :)

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
10-та станция е напълно оборудвана с ел. захранване още през 2007 г.
За токовете на станции от 11 до 13 имаше търг в края на 2007 г. и в началото на 2008 г. беше подписан договорът със Сименс със срок на изпълнение 8 месеца. Т.е. още миналия септември Сименс трябва да са доставили и монтирали. По обясними причини няма как да са монтирали тогава и сега извинението на Метрополитен да е наистина измиване на ръце.
Телекомуникационната система е на Nokia Siemens Networks (NSN) и също трябваше да е пусната в експлоатация миналата есен.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
От вътрешната страна на част от тубата при КАТ са поставили осветителни тела, които светят постоянно .  :fan:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Можем само да се надяваме да няма инциденти в траншейният участък около Г.М.Димитров, защото тия поликарбонатни листи ме съмняват да са способни да издържат на вандализъм дълго.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Можем само да се надяваме да няма инциденти в траншейният участък около Г.М.Димитров, защото тия поликарбонатни листи ме съмняват да са способни да издържат на вандализъм дълго.
Е имаики впеедвид , че стъклото е поликарбонатно е нормално да издържи дълго ;)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Виждам че не е отбелязано, на МС Г.М.Димитров днес се работеше по поставянето на конструкцията на асансьора към подлеза отстрана на ПИБ

Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
Такива конструкции се поставят и на станцията на пазарчето на Младост-1 - от 2-те страни на тротоара при кръстовището с бул. "Йерусалим".

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз преди една седмица като минах покраи Раковата вътре в павилионите също слагаха такива конструкции за асансьори .

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
на някого да му се намира схема отгоре погледнато как се движи трасето от юнак до интерпред заедно със завоя при телевизионната кула?

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
на някого да му се намира схема отгоре погледнато как се движи трасето от юнак до интерпред заедно със завоя при телевизионната кула?
при ТВ кулата няма никакъв завой. може би нещо друго искаш да попиташ.

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
на някого да му се намира схема отгоре погледнато как се движи трасето от юнак до интерпред заедно със завоя при телевизионната кула?
при ТВ кулата няма никакъв завой. може би нещо друго искаш да попиташ.
интересува ме като цяло как се движи трасето отгоре погледнато...а и един въпрос до станцията точно има като 2 пътя за под земята мисля за коли те за подземен паркинг ли са?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
интересува ме като цяло как се движи трасето отгоре погледнато...а и един въпрос до станцията точно има като 2 пътя за под земята мисля за коли те за подземен паркинг ли са?
Изглед отгоре най-добре ще видиш в Google Земя (Earth), а за метростанция Юнак си има отделна тема с доста снимки.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Можеш да прегледаш темата по-назад и със сигурност ще намериш отговори и на други такива въпроси.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

dmevko

  • Guest
днес, до ракова

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Започнали са и комуникациите... супер. Имат месец и 5 дена да приключат всичко.

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
     Вижда се, че напредват, но на последните снимки не виждам да е покрита тубата докрай с поликарбонатни плоскости. Дано всичко се покрие, че при дъждовно време влаковете ще влизат в станциите мокри, а при лятно време прашни.
    Имаше възможност линията от раковата до Младост 1 за бъде изцяло подземна. Така няма да бъде изкуствено разделен града за години напред. Но вече...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email

    Имаше възможност линията от раковата до Младост 1 за бъде изцяло подземна. Така няма да бъде изкуствено разделен града за години напред. Но вече...
Разясни ако обичаш какъв е тоя начин, че да бъде изцяло подземна от Онокологията до Мл.1