Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372193 times)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Честито на всички! Аз няма да пиша излишни коментари отностно недостатъци и т.н., само ще кажа, че въпреки всичко ми хареса! Днес от Люлин до Ст. град стигнах за по-малко от 40 мин, а и за толкова се върнах благодарение на новата отсечка. Станциите са хубави и спретнати! Дано само и за напред да ги опазим такива :)

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Вие сте написали основното, но сега като се замисля ми се струва, че таваните на новите станции са много ниско и това създава подтискащо усещане. На старите станции високите тавани създават чувство за простор
Може би причината е, че Младост и Г.М. Димитров са плитко заложени, а на Васил Левски има още 2 етажа паркинг отгоре.

Днес сутринта на Младост исках да погледна как влакчето маневрира назад, но по уредбата веднага ми се скараха да не прекрачвам жълтата линия. :fan:

Колкото до Г.М. Димитров: аз не виждам начин как, идвайки от центъра, слизаш и минаваш през подлеза, без да се изкачиш нагоре през вестибюла.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Два от старите влакове имаше по едно време.
Колкото до пътникопотока на Стадиона - който е бил там, е видял, че един ескалатор е недостатъчен за бързото изнасяне на всички хора от влака. Може би щеше да е по-добре да са два ескалатора нагоре и един надолу, но пък пътникопокът надолу към станцията е постоянен, докато нагоре е само след като пристигне влак. Мислех си дали не може да се направи така, че когато дойде влакчето, единия ескалатор да сменя посоката си, но мисля, че няма начин.
Поне от другата страна положението не е същото. Не знам дали някой се загледа, но на другия перон ескалаторите бяха 2 нагоре и 1 надолу.
Специално за ескалаторите според мен идеята е сутрин два да са нагоре и един надолу, а вечер обратното, заради пътникопотоците. Иначе аз преброих общо 4 влакчета ( 3 Скифа- 2 зелени и един оранжев, както и една от старите мотриси).
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Нямаше инциденти днес в метрото. Във всеки вагон се возеше полицай, но въпреки това непрестанно провокираха феновете. Както и да е - метрото е здраво  :D, това е най-важното ;)

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Нямаше инциденти днес в метрото. Във всеки вагон се возеше полицай, но въпреки това непрестанно провокираха феновете. Както и да е - метрото е здраво  :D, това е най-важното ;)
Това значи ли, че след мача станцията е била отворена и е било възможно пътуването?

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Малко преди 20:30 ни пуснаха, като седяхме до 20:10 на стадиона излиза, че чакахме 20тина минути.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Някой има ли идея за какво са грозните пластмаси, които обглаждат линията в откритата й част? Многжо по-красиво щеше да е да си е открито, да си гледаш зелинаната и града през влака. Ако толкова се притесняват, че някой може да прескочи, то едно че бетоновите стени са сравнително високи, можеха просто една хубава декоративна ограда да сложат. Според вас, нямаше ли да бъде много по-красиво, ако не беше покрито по този начин?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Иво, явно не четеш редовно раздела за метрото, иначе щеше да знаеш, че функцията на тези плоскости е да изолират от шума.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Многокртано е коментирано, че покриването на надземния участък е най-вече заради шумът. Понеже блокът ми е точно с/у КАТ трябва да кажа, че въпреки "тубата" на всеки 7 минути се чува минаването на влака, а не ми се мисли какво щеше да бъде без пласмасата. Естествено можеха да намеря по-прозрачен материал, но не го направиха.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Естествено можеха да намеря по-прозрачен материал, но не го направиха.
Той щеше да е прозрачен 1-2 седмици и ще стане мърляв. Кой ще си играе да чисти сферичен покрив? А и връхлитащото отстрани чудо би създавало неприятно усещане за шофьорите по надлеза КАТ. Мен но Данаил Николаев ме стряска влакът, а метрото е далеч по близо. При това влакчетата и колите ще се заслепяват взаимно вечер. Освен това рязката смяна тъмно-светло е нездравословна за машинистите на влакчетата.
А външният свят се вижда до известна степен от жалузите (панелите с решетки).

Ниската скорост е заради тестовия период и за неизбежното изчакване в участъка Драган Цанков (долна част) -Стадиона.

Offline Ray Of White

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • ICQ Messenger - 24666462
    • View Profile
    • Email
Вчера забелязах, че вече работи и системата за отчитане на времето на пристигане на влаковете. На станцията на стадиона таблото показваше след колко време ще дойде 1-ото и следващото влакче!

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Иво, явно не четеш редовно раздела за метрото, иначе щеше да знаеш, че функцията на тези плоскости е да изолират от шума.
Това е официалната версия. В действителност причината е, че старият подвижен състав не е годен за работа на открито.

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Иво, явно не четеш редовно раздела за метрото, иначе щеше да знаеш, че функцията на тези плоскости е да изолират от шума.
Това е официалната версия. В действителност причината е, че старият подвижен състав не е годен за работа на открито.

Да, и аз така съм чувал. Старите вагони не са предвидени за работа на открито. Новите са леко метро, което вече е пригодено и за атмосферните условия.

minstrel

  • Guest
Впечатления от новата отсечка:
1.Хареса ми.
2.Има още огради край ст. Васил Левски.Дали няма да се строи отново стадион "Юнак"?Дали ще търгуваме и тази зима със ски и шейни?
3.Май метрото ще огрее само Младост 1. Другите Младости и особено Младост 2 ще почакат.
4. Имаше доста хора.Може би защото беше първи ден.
5. Очаквам задръстване от пешеходци на Граф Игнатиев и Попа.Не мога да се кача в автобус по бул. България.
6. По-важно според мене би било да се започне  от Сердика до Васил Левски, тъй като транспортния проблем на центъра е по-тежък.
7. Трябва да се направи статистика - дали наистина намаляват колите по Цариградското шосе.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Има ли вече и покритие на GSM операторите по метростанциите,тъй като в петък още нямаше.Мислех,че ще поставят антени паралелно със строителството....
А и имам въпрос,защо скоростта м/у Интерпред и Г.М Димитров е толкова малка,направо е отегчително...а и няма ли начин при взимането на кривата при Стадиона да се намали това скърцане....ужасно дразнещо е...

Моите впечатления от отсечката са много добри, като изключим само шума,който наистина е силен,ниската скорост и скърьането на завоя при стадиона...МЕтростанциите ми харесват,но все се надявах да пуснат 1 мотриса да се движи само м/у сердика и юнак до пускането на целия лъч септември...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Аз имах покритие някъде в тунелите (Globul).
Скоростта ще се повиши като мине тестовия период. Скърцането ще изчезне като се сработят релсите.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Аз имах покритие някъде в тунелите (Globul).
Скоростта ще се повиши като мине тестовия период. Скърцането ще изчезне като се сработят релсите.
Аз и на Мтел и на Глобул нямах покритие на стадиона и на младост през другото време не съм гледал,но в тубите може и да има,но като цяло още нямаше.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В тубите си има от външния свят. Аз имах на Ж. Кюри.

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Иво, явно не четеш редовно раздела за метрото, иначе щеше да знаеш, че функцията на тези плоскости е да изолират от шума.
Това е официалната версия. В действителност причината е, че старият подвижен състав не е годен за работа на открито.

Да, и аз така съм чувал. Старите вагони не са предвидени за работа на открито. Новите са леко метро, което вече е пригодено и за атмосферните условия.

Разбира се, че тубата е за т. нар. "номерни" състави - нали знаете, че вентилацията на тези вагони е "естествена", т. е. въздухът влиза през множеството отвори на тавана на вагоните, когато влакът се позасили. Само че нищо няма да попречи на дъжда и снега също да влизат през отворите. Ако не беше този проблем, никой нямаше да си направи труда да слага пластмасовия покрив, защото и без него пак нямаше да се превиши нормата от 50 DB. Сещате се, че повечето съветски камиони, които за съжаление все вървят по нашите улици, създават по-силен шум.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Да ама в съюза същите състави си ги карат по непокрити участъци, така че явно и това не е причината.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите