Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372200 times)

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
     А това значи, че ще пресичам булеварда за да влезна в метрото и да се оглеждам наляво-надясно, за да не ме насмете някоя кола.?
Хм, доста примитивно в днешно време... :angry:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Няма да е така. Спомнете си (или намерете старите снимки), в които ясно се вижда при строежа на южния павильон, че подлеза има едно стълбище нагоре, което излиза пред павильона и едно крило надолу, което слиза към перона. Същото е за северната страна.
А според схемата на станцията в книгата на Братоев точно до северният вестибюл между подлеза и перонната зала пише ПОРТАЛ...и двата подлеза имат разширения към перонните участъци, така че при всички положения подлезите и перона ще имат връзка, което ще е доста интересно.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Скенера ми не работи (още :( ) затова нямам как да сканирам схемата от книгаата на Братоев и да я покажа, затова ще ти го покажа на Гулъл Земята, както я нарече Благун :) . Ако някой друг има книгата и има скенерче.. да пуска. Схемата е на страница 56, точно под сгрешената картинка за интериорното решение :)

Така - пречертах (криво-ляво) схемата от книгата и ето какво се оказва.
От южната страна на станцията (зад стълбищата, горе-долу, където излизат асансьорите ще бъде връзката между подлеза и перона.
Като влезеш с южния подлез на станцията завиваш наляво, минаваш под булеварда и стигаш до разклонение - едното води нагоре и излиза пред павильона, другото води надолу и излиза на перона.
От другата страна (север) - като влезеш в подлеза пресичаш Драган Цанков (под земята и стигаш до стълбище, падащо ти се отдясно - то излиза долепено до павильона и там е съответният (ПРОХОД), който се мъдри на схемата в книгата.
Да не забравяме и тази снимка,

на която ясно се вижда, врата, водеща встрани от вестибюлите. Това точно на снимката не е прохода, освен, ако не е снимано навръщане с дрезината, но при всички положения ще изглежда по този начин.
« Last Edit: 26.02.2009, 21:55:30 by boleroto »

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Може би, защото не знаеме кое как ще бъде и всичко по-скоро са догадки на база стари схеми, а от тук и спорна достоверност на начертаното в тях, както и от малкото снимки оттук-оттам. Не се карайте за глупости - живот и здраве ще минеме през всяка станция и ще ги разгледаме и ще коментираме тогава действителното положение какво е :angel:
« Last Edit: 27.02.2009, 15:52:58 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
И аз това казвам , че са догадки и т.н. Направи ми впечетление вчера , че над ескалаторите има мнохо интересно пано - някакви шарки и ивици , но за мсетка на това много ми хареса :)

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Вчера минах покраи МС Интерпред . Очертава се да има едно малко входче в самият наземен павилион . Имаше доста хора там , които вкарваха някакви кашони навътре .

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Тази снимка е от строежа на подлеза пред ПИБ и е в skyscrepercity. Вижда се асансьорът, който обслужва връзката с павильона, чупката в стената на подлеза, която ще обслужва изхода му до павильона и връзката със станцията, която на снимката изглежда като... дупка в стената.



А на тази снимка от касовата зала на Сердика се вижда къде е заложено място за асансьор по всяка вероятност, който да отвежда до галерията за към Сердика 2...

« Last Edit: 08.03.2009, 13:23:22 by boleroto »

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 113
    • View Profile
Тази снимка е от строежа на подлеза пред ПИБ и е в skyscrepercity. Вижда се асансьорът, който обслужва връзката с павильона, чупката в стената на подлеза, която ще обслужва изхода му до павильона и връзката със станцията, която на снимката изглежда като... дупка в стената.




незнам какво се вижда на тази снимка аз лично нищо не виждам  :P
но пък знам че вече не изглежда така , цялата конструкия е покрита , в зелено  :rolleyes:  и доста красиво е станало , пространството около станцията е почти готово , и само чака пътници  :fan:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Това долу и горе на снимките е станцията в Мусагеница. Не съм минавал от там скоро...
А относно станцията на Юнак - последния път като минах японците разкопаваха част от тротоара встрани от автобусната спирка... някой да знае нещо по въпроса?

« Last Edit: 09.03.2009, 13:23:15 by boleroto »

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Oще през 80-те години е имало спорове дали трамвайният тунел да не се ползва за метро, като идеята тогава е отхвърлена. Да не мислите, че идеята метрото да се премести там е хрумнала на Софиянски?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
В саита на Рикарт има схема на тунела под Др. Цанков :


Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Хубавото е, че сигурно са вкарали цялата комуникация (кабели, тръби и т.н.) в страничните тунели. Те се водят сервизни, но и имат и евакуационна функция, само не знам къде е аварийният изход между Драган цанков и Интерпред... Минавал съм отгоре няколко пъти и съм гледал специално за нещо подобно... но не забелязах нищо, което може да прилича на такова. Някой да знае нещо по въпроса?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
А ето и подробна информация за самият тунел :

Обект: Транспортен тунел „Драган Цанков”; гр. София
История:
Проектиран през 1979 – 1982 г. от колектив с ръководител проф. инж. Иван Бешевлиев. Предвиждан е за трамваен тунел, но с габарити за метротунел. Съоръжението е строено от 1982 до 1987 г. с ръководител инж. Антон Янев. Строителството е изпълнено по „Нов австрийски тунелен метод” с две пилотни пиедритни галерии. През 1987 г. тунелът е завършен без „входна” и „изходна” рампи и без да е оборудван. От 1987 до 2003 г. съоръжението е „замразено”. С решение на СОС от май 1999 г. през тунела ще преминава Първи диаметър на Софийското метро.
Технически данни:
Дължина на тунела: 1 932 м.
Широчина на тунела: 8,00 м;
Напречно сечение тунела: 46,1 м2
Напречно сечение на пиедритна галерия: 3,6 м2

Във връзка с преминаването на метрото през тунел „Др. Цанков” и новата нивелета, през 2002 г. „РИКАТ” ООД изготви проект за „Понижение на конструктивното дъно на тунел „Др. Цанков”. В участък с дължина от 169 м, контрасвода бе понижен плавно от 0,00 до 4,10 м. Проектът е изпълнен през 2003 г.


Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
Хубавото е, че сигурно са вкарали цялата комуникация (кабели, тръби и т.н.) в страничните тунели. Те се водят сервизни, но и имат и евакуационна функция, само не знам къде е аварийният изход между Драган цанков и Интерпред... Минавал съм отгоре няколко пъти и съм гледал специално за нещо подобно... но не забелязах нищо, което може да прилича на такова. Някой да знае нещо по въпроса?
аз лично съм се натъквал докато съм патувал с кола на обект приличащ на външен вид на шахта. точно до пътя се падаше и беше леко зеленикава на цвят ако не се лъжа.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Интересно дали и къде има вентилационна шахта по този тунел. Наистина нищо не сме казали досега по въпроса. А за тунел почти 2 км такава си е наложителна. То между СУ и Стадиона има, че са 600-700 м
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Вентилации съм виждал, вярно - отрязани са вентилационните тръби и са задръстени с камъни, но вентилации на места има, но вход за персонал и авариен изход не съм виждал...

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Имайки предвид, че вече сме събрали доста снимков материал от строежа на Метродиаметър 1 в тази тема, може ли да обединим (линкнем) снимките в една тема/галерия по време/място (доколкото авторите нямат нищо против)?! Мисля, че ще се получи един добър "обзор".

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
значи самата вентилация имаше още 1 бутната тръба. а тази заградената на снимката вътре е с генератор за ток и отдушник завит надолу явно ще да е там, но авариен изход не открих. предполагам тази будка но...надали това е от юнак до телевизионната кула. а някой има ли представа какво ще се прави на самия юнак?

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Тази зелена будка много ми прилича на будката, която имаше едно време онази атракция с лодките. Това беше доста надолу (посока юнак) обаче.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Аз ако не се лъжа някои от форума се беше спускал по вентилационната тръба преди време , за да снима тунела .