Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372177 times)

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
Аз ако не се лъжа някои от форума се беше спускал по вентилационната тръба преди време , за да снима тунела .
тези които стърчат отвън? мисля че има по лесни входове/изходи въпреки че на повечето макар и да са им били сложени огради са скъсани. но все пак тези тръби какъв е завършека им под земята някой има ли представа как е устроена вентилационната система?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Тая зелената будка даже не съм я виждал...  :rolleyes:
Ако се следва схемата от другите участъци, аварийните изходи трябва да са близо един до друг, горе-долу на два пъти дължината на съставите, поне така мисля, че беше правилото. При такова голямо разстояние между станциите аварийните изходи може и да са решени по друг начин, но при всички положения имат връзка със страничните тунели.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Станцията при Юнак вчера от четвъртия етаж на Департамента по Чужди езици и Спорт на УАСГ:

(благодарение на колегата nstalia_  от специалността  ;))
« Last Edit: 14.03.2009, 00:16:51 by difian »

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
Тая зелената будка даже не съм я виждал...  :rolleyes:
Ако се следва схемата от другите участъци, аварийните изходи трябва да са близо един до друг, горе-долу на два пъти дължината на съставите, поне така мисля, че беше правилото. При такова голямо разстояние между станциите аварийните изходи може и да са решени по друг начин, но при всички положения имат връзка със страничните тунели.
значи до колкото разбирам аварийните изходи трябва да са през 2 състава дължина така ли? по тази логика трябва да има повече от един авариен изход? някаква литература има ли по тази тема тотално се обърках

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Много хубави снимки , благодариме :)
Аз днес минах покраи станцията на Онкологията , вестибюлите са готови и само пътници очакват , виждат се ескалаторите и стълбищата , а целият участък от Интерпред до там е покрит с контрукцията .
« Last Edit: 14.03.2009, 17:37:29 by ivan krastev »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Много лесно се въртят и в двете посоки - има подобни , но сега не се сещам на кое метро беше .

dmevko

  • Guest
здравейте! днес се разходих до пазара в младост, и случайно минах покрай един от подлезите (който всъщност беше отворен). реших да вляза и ако нещо стане да се престоря на заблудил се! стигнах до източната касова зала. беше леко осветена и мръсничка от строителният прах, бяха сложили входните турникети. ясно се виждаше, че зад самата каса има проход (всичко това в платената зона) тоест няма да се налага да се таксуваш отново при смяна на пероните(посоките). Цветовете са наистина хубави, но не бях удивен, реално на снимките станцията изглежда много по-добре. срещу касовата заона на стената имеше накаква скулптура  на жена вградена в стената стил ала НДК 80-те. в района на касовата зала нямаше жива душа! дочувахе се единствено работниците долу на перона.
и един въпрос.
след 6 май станция Младост- 1, ще бъде крайна. кой от двата перона ще се ползва? южен или северен? или и двата едновременно? благодрая!

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
след 6 май станция Младост- 1, ще бъде крайна. кой от двата перона ще се ползва? южен или северен? или и двата едновременно? благодрая!
Би трябвало да бъдат и двата. Смяната на мястото на водача за промяна на посоката ще става след станцията. Достатъчно дълъг тунел подготвиха под Сахаров, посока Малинов. Натоварването по целия МД-1 ще стане огромно, влаковете ще преминават на по-малък интервал и не бива на предпоследните станции да се налага изчакване. 

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
В другия форум има нови снимки от вестибюла на МС Васил Левски . Преди седмица нали бяха разкопали около спирката - сега са поставили плочки , а самото вестибюлче - още малко и е готовао :)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Oще малко остава около спирката да сменят всички плочки. Иначе ми направи впечатление вчера, че са махнали няколко части от оградата и, който иска, може спокойно да надникне и да види докъде са стигнали с изграждането.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Сигурен знак, че вече му се вижда края :)

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Една доста кофти снимка от развитието на станцията при националния стадион, но става за ориентация горе-долу. Не виждам как за месец и половина това ще придобие завършен вид, но може и да успеят да ни изненадат :)
I'll be back®

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Определено ще успеят да завършат всичко ! Все пак станцията е готова , тунелите също , вестибюла е готов наполовина , предполагам че и ескалаторите са монтирани вече , остава само пространството над станцията , което неизисква чак толкова време .

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Като изключим тревата, дето трябва да порастне за откриването  :P

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
E, моите ги считам за по-добри- от днес са.  :bb:  :P
Забележете двата стъклени купола над вестибюла.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
А другите два още не са ги монтирали явно. А някой въобще сеща ли се за какво са тези куполи?

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Е то е ясно защо са тези куполи - да влиза дневна всетлина във вестибюла , подобно на купола , които е в подлеза на Сердика , а до колкото си спомням и на западният вестибюл на Кл. Охридски ще има подобен купол .

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Има, даже вече са започнали да изграждат касовата зала, което ясно показва, че сигурно вече по-голямата част от къртицата е демонтирана.
Но тези четири отвора ако са в средата на касовата зала ще седят наистина добре.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Ето линк към новите снимки на вестибюла на стадиона :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=33751096#post33751096

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Така, понеже ми е трудно да намеря, дали вече е поствано, ето какво открих съвсем случайно:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=805&pid=247547&view=2

Още веднъж: ако е поствано, съжалявам ;)

ПП Същият юзър има и снимки от строежа на станции 5 и 6.