Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372186 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Всеки вагон поотделно, а и всеки вагон е задвижващ май.Може и релсата да продължава от другата страна по някаква причина.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
В станциите със странични перони контактните релси седят в средата. Може наистина да сменят страната, откоято седи контактната релса по някаква причина. Иначе всеки вагон си има токоснемащи лопатки.

Quote
На тази снимка не ми се струва съвсем окабелено. Тези съоръжения на стените са за кабели, а не са сложени.

Има някаква кабели - може това да са всички необходимо за участъка. Няма логика да са започнати тестове, при положение, че още няма цялостно окабеляване. Поне така мисля де...

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
В станциите със странични перони контактните релси седят в средата. Може наистина да сменят страната, откоято седи контактната релса по някаква причина.

Засега метрото в посока център вратите му се отварят по един начин но като дойдат островните перони - Васил Левски и нагоре ще се отварят от другата страна. Това е много странно дали не е предвидено след СУ да минава в другия коловоз все едно на обратно да се движи, за да си се запази отварянето на вратите от една и съща страна?
« Last Edit: 17.04.2009, 21:02:09 by Jimi »
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Отностно отварянето на вратите няма никакъв проблем и не е необходимо влака да минава в друг тунел и т.н.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Всички вагони са свързани в паралел : достатъчно е един да е получил токоснемане и целият влак е захранен.
А смяната на пероните не е причина да се сменят тунелите.
Или се приема десностранно, или левостранно движение.
Смяната му е само по изключение, за периода в който се налага.
Както сега ще бъде в случая с централния участък (или както е на Обеля).
Е да : в Русия на някои места имат и гласови съобщения за смяната на вратите.
А в Русичите нали има и примигващи светлинки, които да сочат коя врата се отваря. (Само не знам дали действат)
« Last Edit: 17.04.2009, 21:18:33 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

stanislav_mitrev

  • Guest
табелата без логото на метрото е много грозна и тъпа. Мисля, че не е късно да се добави логото
« Last Edit: 19.04.2009, 17:31:31 by Repcho »

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
табелата без логото на метрото е много грозна и тъпа. Мисля, че не е късно да се добави логото
И аз мисля, че трябва да се добави логото, а и плюс това тези табели са различни от старите, които бяха жалто сини, а тези са червено-сини.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
табелата без логото на метрото е много грозна и тъпа. Мисля, че не е късно да се добави логото
И аз мисля, че трябва да се добави логото, а и плюс това тези табели са различни от старите, които бяха жалто сини, а тези са червено-сини.
Червеното може да идва и от избрания цвят за линията.А табелите за МД2 после да ги направят сходни, само че със светло синьо отстрани.Така или иначе, сега по всички станции трябва да се сменият табелите и информацията на тях- дано има някакво единство и естетика.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Единството досега се е запазвало винаги - от Сердика до Обеля указателните табели съвпадат (имам предвид картите и разписанията и табелите над входа), така че не вярвам сега да има проблем в това отношение.

Offline Boogy

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Въпросът с пусковия срок изглежда, че се изясни от публикация в ДНЕВНИК от днес:

"На 8 май ще открием и отсечката от метрото от Националния стадион "Васил Левски" до кв. "Младост 1", но мотрисите ще тръгнат на 15 май, каза кметът Бойко Борисов. В началото на следващия месец общината се надява да подпише меморандум с Европейската инвестиционна банка за отпускането на заем за над 200 млн. евро. В последните месеци администрацията на Борисов преговаря с финансовата институция за отпускането на кредити за строителството на метрото от "Младост 1" до Бизнес парка в "Младост 4", както и за изграждането на няколко кръстовища на две нива, които да облекчат трафика в града. Ако подпишем меморандума, можем веднага да направим 9 първи копки, каза Борисов. Все още обаче няма обявени обществени поръчки за изпълнители на планираните обекти, а процедурите траят по няколко месеца."

Пълният текст:
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/04/20/707697_stolichnata_obshtina_otnovo_planira_praznichni_remonti/

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Нещо не мога да си представя как ще пуснат участъка на 8-ми, а на 15-ти мотрисите? Явно пак някакви журналистически съчинения!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Защо има почти месец до 15 май все пак.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
На 8ми ще се обяви откриването на отсечката и ще се пуснат журналята да снимат; ще се направи един пробег сигурно и на 15ти ще се пусне за масово потребление... Метрополитен могат да се преименуват на Майкрософт  :D

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Eдна седмица ще циркулират празни.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
абе важното е да се режат ленти и да се правят копки, пък дали е в експлоатация - на кой му дреме

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Ето това е първият кмет, който отложи пусков срок за отсечка! Очаквах го.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Каква невероятна придобивка за София - ще си имаме открита отсечка, по която няма да може да се пътува. Гениално замазване на положението за поредният неспазен срок...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Точно това се получава - замазване на очи. Пускаме отсечка уж, правиме и презентация, но след седмица ще пуснем влаковете, а до тогава пътниците пеш по тунелите ;)

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Айде... пак се почна... няма да е на 6-ти, а на 8-ми и няма да я пуснат, а само ще я открият  :annoyed:

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
И след като така и така ще бъде само "откриване", а влакове няма да видим : защо ще става на 8-ми, в работен ден, а не на празника?
Явно нямат намерения обикновени граждани "да им се мотаят" на секретната церемония?!? :angry:
И двата обявени дни са работни - простих се с надеждите си да присъствам на откриването...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !