Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372143 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
1. На станция Младост къде ще бъде устройството за смяна на посоката на движение - преди станцията (като на Сердика) или След (както едно време на Сливница) ?
2. А такива устройства от новата отсечка има на Интерпред и Младост, така ли?. 
3. освен на Нац. Стадион къде още ще има паркинги за коли? Предварително благодаря за отговорите.  :)

1. Стрелката е след станцията посока Младост
2. Да
3. На МС Младост би трябвало да има 1 етаж подземен паркинг, безплатен за ползва6тите метрото. За други незнам.

Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Май си прав! На 47 страница от настоящата тема обсъждахме наличието на паркинг над MC Младост. След това си спомням че гледах едно предаване по Нова в което участваше ББ, който каза, че там има паркинг. MC Младост не е по-плитко разположена от MC Сердика например, където има подземен гараж и затова съм останал с кривото впечатление че и в Младост ще има! Тъпо
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Иначе да отбележа, че от 2 дни вече е затворено другото платно на Драган Цанков при кръстовището с Г.М.Димитров и в резултат на това има по-големи задръствания. Поне светофарът на онкологията вече е спрян.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
В крайна смета вход откъм ПИБ за станцията на онкологията ще има ли или не ?  :rolleyes:
100% ще има, само трябва да резнат малко от паркинга и градинката пред банката, както и да махнат един билдборд.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Според колеги метро-машинисти вече трябва да има положен релсов път от Сердика до Юнак по едната тръба.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Мислиш ли, че са успяли да излеят дъното и да положат релсовия път за месец и нещо? На мен по-скоро ми звучи като хубаво пожелание...
Защо да е за месец? От изкопаването на тунела мина повече от година.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Ще свържат влака с подземната градска железница
20.8.2008 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------

   ВЕНЕТА НАЧЕВА, МАРИЯНА ЖЕЛЕВА
   През април общината ще пусне метрото от ул. "Граф Игнатиев" до Младост, съобщи пред "24 часа" зам.-кметът по транспорта инж. Велизар Стоилов.
   Графикът е подписан и от японската корпорация "Тайсей", която строи от бившия стадион "Юнак" до Булбанк. Там работата се бави. Затова се готвим да пуснем метрото до Младост, обясни Стоилов.
   Благодарение на това подземно трасе ще се облекчи значително движението по бул. "Цариградско шосе", по което пътуват живеещите и работещите в Младост. Метрото от центъра до станция 13 в кв. Младост 1 ще разтовари най-вече тежкия трафик по бул. "Александър Малинов".
   Около 5 км е дължината на участъка центъра-Младост. Там ще има 5 метростанции.
   Едва в края на следващата година японските строители ще бъдат готови с тунелите и релсите в частта от "Граф Игнатиев" до Бул-банк. Под земята се работи по специална технология с машина, която копае като къртица. Тръбата за движение в посока "Шератон" е построена, но тази в обратната е стигнала до Паметника на Съветската армия и предстои да се довърши 'участъкът до бул. "Драган Цанков". Тунелът до Младост е готов отдавна и общината чакаше японската част, че метрото да свърже Люлин и Младост.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
И при това положение купуваш си билетче от Обеля, влизаш, пътуваш до Сердика, вършиш Сердика- Юнак пеша и продължаваш със метрото... малко ще е странно, но пак поне Младост ще се разтоварва на ръба на Центъра, както едно време Люлин слизаше на Опълченска.

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Дори да го направят, в Младост няма да усетим особено разликата... Тук големият проблем е Малинов, а по него тапата е от Хит-хипермаркет до... 43 блок... тоест за да стигнеш от младост 2,3 и 4 до метрото, трябва да минеш пак през 5/6 от задръстването - спестяваш си единсвено чакането на Орлов Мост и част от това по Евлоги Георгиев... (и това само при положение че имаш работа някъде по Графа)

А в горния си пост визирах, че според постнатия материал, Тунелът е построен от Сердика до Орлов мост и тепърва предстои да се дупчи към Драган Цанков... Както всички знаем, е точно обратното.
« Last Edit: 20.08.2008, 14:16:21 by Blago84 »
UPP@UIC

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Пак е по-добре от нищо. Не забравяй, че понякога сутрин рано задръстването почва от Окръжна до Орлов мост и неведнъж ми се е случвало да пътувам 45 мин. от ХМС до СУ. Освен това с адекватен довозващ транспорт ситуацията може да се промени.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Пак е по-добре от нищо. Не забравяй, че понякога сутрин рано задръстването почва от Окръжна до Орлов мост и неведнъж ми се е случвало да пътувам 45 мин. от ХМС до СУ. Освен това с адекватен довозващ транспорт ситуацията може да се промени.
не може защото тоя довозващ транспорт пак ще се бута в същите задръствания. В момента 111,4,313 и тб5 могат да са довозващ транспорт, но никой няма да ги използва за това по обясними причини

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
На лъжата метрото е късо
от Димитрана Александрова, ZA GRADA, 20.08.08
Столичните общински шефове се опитват да представят като голяма своя победа и подарък за софиянци това, че догодина през април метрото щяло да тръгне от ул. "Граф Игнатиев" до "Младост". Зам.-кметът по транспорта Велизар Стоилов изтъква тази новина в "24 часа" и някак между другото пояснява, че отсечката от "Юнак" до "Булбанк" ще е готова в края на 2009 г. А кога там ще върви метро - даже не уточнява. Така на първа страница е грейнало заглавието "През април 2009 г. пускат метрото от "Младост" до центъра".

Всъщност истинската новина е "През април 2009 г. не пускат метрото от "Младост" до "Люлин". Иначе казано, София, която от 10 години има нещо като половинка метро - от "Обеля" и "Люлин" до центъра, догодина ще има две половинки - и от "Младост" до центъра.

Не се знае кога двете половинки ще станат едно цяло, защото строителите от японската корпорация "Тайсей" се бавят. Те трябваше да минат под "Цар Освободител", Университета, Паметника на съветската армия и да стигнат до "Юнак" още тази година - по първоначалния договор през май, след това по обещания през декември. Така метрото от "Люлин" до "Младост" трябваше да тръгне най-късно през януари 2009 г. Тия срокове се повтаряха безброй пъти по време на предизборната кампания. Като се видя, че това няма да стане, общинарите се кълняха, че забавянето може да бъде понаваксано и метрото от "Люлин" до "Младост" ще тръгне март-април догодина. Последно това каза лично зам.-кметът по транспорта на София Велизар Стоилов - на 13 декември 2007-а, когато заведе министъра на транспорта Петър Мутафчиев да разгледа строителството на тунелите под центъра. Мутафчиев пък отиде да инспектира как вървят работите на японците, понеже софийското метро било приоритет и за българското правителство. На него също му се стори, че отсечката ще бъде готова и подземната железница между двата края на София ще тръгне догодина напролет.

Както "За града" неведнъж е писал, през цялото това време от проектантската фирма, която работи с "Тайсей", посочваха като реален срок 2010 г.

Софийските управници не казваха и продължават да не казват истината може би понеже са оптимисти - предпочитат да смятат, че чашата е наполовина пълна. (В случая със софийското метро наполовина пълните чаши са даже две.) Ако не се позовем на тази изтъркана максима, ще трябва да си помислим, че са обикновени лъжци.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Да обобщим - ще има коловоз положен в северния тунел който ще осигурява изолирано движение на съставите от Сердика до Юнак т.к. в участъка редовна експлоатация няма да има.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Отлагат пускането на железницата до “Младост” още поне с година
28.8.2008 г.

   Пускането на метрото от Ларгото до пазара в “Младост” 1 ще бъде отложено поне с една година. Подземната железница трябваше да вози софиянци по този маршрут още през тази зима, но бавенето на японците в частта от ЦУМ до “Юнак” принуди столичното кметство да отложи пусковия срок на маршрута на няколко пъти.
   “Метрото от ЦУМ до “Младост” 1 не може да бъде пуснато на части. Отсечката от “Юнак” до квартала ще е готова идната пролет, но ще се наложи да изчакаме японците да свържат тунела от Ларгото до радиото. Те най-вероятно ще бъдат готови в края на 2009 г.”, обясни шефът на общинското предприятие “Метрополитен” Стоян Братоев.
   Така в началото на 2010 г. софиянци ще могат да стигат от “Люлин” до “Младост” за 25 минути. В момента с наземен транспорт разстоянието се взема за 90 минути.
    28.08.2008 г., с. 2

от в. Монитор
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 113
    • View Profile

 незнам какво точно правят но преди няколко дни минах от там (раковата) и беше заградена част от градинката пред банката и имаше една малка (тогава сега незнам може и да се е увеличила) дупка , до която седеше багер , според мен ще правят вход за подлез и пред банката :)
 що се отнася до датата на пускане , аз съм оптимист , може и до 17.09.2009 да са готови това все пак е една цяла година , ноооо кой знае  :rolleyes:

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Иронизираш, но знаеш много добре, че е достатъчно само щита да е в тунела, а корпуса отвън и може да работи.
Няма нужда да се прокопава дължина за целия корпус и тогава да се сглобява.
А място за корпуса в котлована пред новия тунел вече има.

Не иронизирам, но както всички видяхме от снимки, копаещата глава на къртицата все още е в забоя, а останалите елементи ще се сглобят след като копаещата глава вече е достатъчно навътре, за да влезе останалата част от щита. Иначе докато това стане, всички тюбинги се подават на ръчно и ръчно се наместват в ротора, който ги полага. така поне ми преразказаха какво е казал ръководителя на обекта.

Днес минах покрай станциите и забелязах много интересни неща:

Станцията на Г.М. Димитров е почти готова, като втория павильон вече е изграден като конструкция и сега строят вътрешните стени и помещения. Подлеза под Д. Цанков е оформен и изкопа за стълбищата е готов, даже са постравили арматурата им и се оформя ъглов подлез с два входа - откъм Техническата библиотека и откъм ПИБ.

Достъпът до подлеза на Въропо вече е свободен и вестибюлът и касовата зала са завършени напълно. Както и предполагахме, касовата зала е в центъра, като по всяка веротност ще направят платената зона свободна за достъп за евентуална смяна на посоките.

На Юнак върви усилена работа, като са заринали вече бившия трап, ознаменуващ входа на тунела, сега изпълняват рампите за най-горното ниво на паркинга и оформят мястото за павильона. Друго, което ми направи впечатление, че са отцепили района към стадион Юнак и го използват за депо за изритата пръст, така че, Репчо... възможно е и да е предвидено едновременно облагородяване на района с пускането на метрото.

« Last Edit: 10.09.2008, 17:59:40 by boleroto »

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Малко снимки от онкологията:





Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
на http://capital.bg/showblog.php?storyid=566782
пресни снимки от метростанциите

Offline eko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
на: http://www.capital.bg/show.php?storyid=566742
статия от последния бр. на "Капитал"... в която са представени новите срокове за пускане на метрото и централната отсечка "Сердика" - "Ректората" вече е оставена твърдо за 2010 година!  :angry:

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Като гледам доста са напреднали в посока Младост ! Де да бях анапреднали и в центъра , но уви !
Станцията в Младост като гледам ще е доста хубава , браво дано и за напред да се изграждат така добре архитектурно оформени станции !