Author Topic: Изграждането на отсечка "Национален стадион"-"Младост1"  (Read 372140 times)

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Предизборни глупости.
Вместо да се занимават с глупави експерименти да се вложат усилия поне този срок да бъде спазен и за празника на София да е пуснат целия участък.
Две отделни трасета, отделни синхронизации и то за три, при това летни месеца. Голямо облекчение ще, няма що.
С тези авангардни идеи по-скоро може да очакваме, че целия участък ще е за 2010.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
1. Може би проблемът е по-скоро, че ще е под наклон и на завой.
2. Друг вариант е да я направят на Графа, преди кръстовището с Евлоги Георгиев.
1. То и на Христо Смирненски наклонът не е по-малък. А на пл.Журналист е на завой (въпреки че пред Строителния техникум има праволинеен участък).
2. Така ще стане на 200 метра от следващата спирка на Попа и същевременно се оголва района около Римската стена.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Посока Журналист спирка може да се направи, но няма заради баира, който е там. В момент българските трамваи там буксуват сериозно, а се засилват още от моста. Посока Попа тротоара пред стената, ограждаща Строителния техникум е много малък, там 3ма човека трудно се разминават, а по-надолу където е завоя пак няма как да стане, т.к. трамвай със съчленение като спре ватмана няма да има видимост към вратите зад съчленението :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Идеята за спирка пред строителния ми харесва, обаче наистина е невъзможно, защото наклонът е много голям. Загледайте се някой път ако се наложи да спре там трамвай колко трудно тръгва. Наклона е прекалено голям.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Посока Журналист спирка може да се направи, но няма заради баира, който е там. В момент българските трамваи там буксуват сериозно, а се засилват още от моста. Посока Попа тротоара пред стената, ограждаща Строителния техникум е много малък, там 3ма човека трудно се разминават, а по-надолу където е завоя пак няма как да стане, т.к. трамвай със съчленение като спре ватмана няма да има видимост към вратите зад съчленението :)
Така е, посока Журналист е много трудно да има спирка заради баира. Виж в посока центъра е възможно, ще се поставят огледала.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Днес за пръв път огледах на спокойствие МС Г.М.Димитров (надземната част, или както Болерото се изразява - вестибюлите) в завършен вид. Изключително семпла, бих казал старомодна и евтинджос. Вероятно проектът е поне на 10 години. Дано поне вътре изглежда по-добре!

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Ами за нея на една от снимките коментирах, че облицовката е copy/paste на тази на Западен парк.

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 113
    • View Profile
Днес за пръв път огледах на спокойствие МС Г.М.Димитров (надземната част, или както Болерото се изразява - вестибюлите) в завършен вид. Изключително семпла, бих казал старомодна и евтинджос. Вероятно проектът е поне на 10 години. Дано поне вътре изглежда по-добре!

а според теб от колко години го стрят ? нормално да е малко пстно и семпло , ама ти на тази станция ще слизаш няма да живееш , така че голя работа че копира западен парк
важното е да ги пуснат вече,
А някой има ли снимки на станците в младост , моста Въртопо и ГМ Димитров и стадиона .
любопитно ми е до къде са стигнали на Стадиона , там проекта беше доста мащабен и дали вече са към приключване на станцията

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
А бе, тя пак няма да е цяла линия (за метро до бизнеспарка ще трябва да почакаме доста), но поне 2/3 от линията ще имаме. ;)

То се видя : като разбраха, че силите и желанието (най-вече) не им стигат, започнаха да преправят старата Генерална схема.
Така че, кой знае - ако резнат недовършените отрязъци, току-виж властта запяла : "Построихме софийското метро". :bb:
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Ама то няма "недовършени участъци". В момента имаме готови станции, колкото и малко да са те. Всичко останало са разширения и бъдещи проекти. Щото иначе по тая логика в Москва постоянно ще се води "недовършено" поради причината, че постоянно откриват нови станции. А нашите нови непрекъснато ги въртят. Спомнете си кога преместиха МД1 от Цариградско по Драган Цанков. Не беше толкова отдавна. А двете разклонения в Младост пък са от съвсем скорошен период. Така че във всеки етап от строежа на нови отсечки метрото ни си е завършено.
« Last Edit: 28.01.2009, 12:00:25 by rebelheartous »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Не си съвсем прав.
С изключение на отклонението към летището,четвъртата станция в "Надежда" и ...МС"Обеля" всичко останало си е в първоначалната Генерална схема.
Това имах предвид - участъка към бизнес парка, като казах готов Първи диаметър.
Едва всичко останало, както и новата схема (неприетата още), онази с "панделката" между Хладилника и Младост - едва това е разширение, спрямо първата Генерална схема.
А изменението на трасето по "Драган Цанков" става 1992-1993 г., когато се обмисля започването на втория радиус на I диаметър.
Така че, това ме е разширение на диаметъра, а изменение на трасето.
Както и да е, аз отговорих на пост, който после изчезна и затова съм прозвучал малко неразбираемо.
« Last Edit: 28.01.2009, 13:46:38 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile


Не си съвсем прав.
С изключение на отклонението към летището,четвъртата станция в "Надежда" и ...МС"Обеля" всичко останало си е в първоначалната Генерална схема.
Това имах предвид - участъка към бизнес парка, като казах готов Първи диаметър.
Едва всичко останало, както и новата схема (неприетата още), онази с "панделката" между Хладилника и Младост - едва това е разширение, спрямо първата Генерална схема.

Човече, прав си, но така е било в първоначалния си вариант. Какво значение има дали ще пуснат станциите до Бизнес парка? МД1 пак няма да е изцяло по проектите от 70-те и 80-те. Изменения както виждаш настъпват ежемесечно в хода на строителните работи. Така че какво значи да е готов МД1? Краят му може да стигне по северния лъч и до Кремиковци. Но всичко е в далечното и необозримо бъдеще. В моментния си вид имаме завършен диаметър. Като открият официално следващи станции, примерно до Младост, ще имаме увеличение на същия диаметър и т.н.
« Last Edit: 29.01.2009, 00:28:47 by Repcho »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
   ....... В моментния си вид имаме завършен диаметър. Като открият официално следващи станции, примерно до Младост, ще имаме увеличение на същия диаметър и т.н.
Приемете, че условно линиите в София се наричат диаметри. Всички знаем какво е диаметър. Така че в момента нямаме завършен диаметър, имаме радиус или можем да казваме завършена линия. Виж когато стигне линията до Младост-1 вече ще прилича на диаметър, по-нататък можем да говорим за удължаване на линията.

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Днес на стадиона имаше странни машини, фадроми, багери и видях каросериите на два камиона, които изспиваха нещо. Напомни ми на първите месеци на строителството. Възможно ли е вече да заравят?? И също някой предполага ли за колко време биха могли да завършат станцията надземно?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Дам, зариват.За съжаление скоро нямам работа в департамента за чужди езици и едва ли ще мога да направя снимки.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Нещата звучат добре :)

Извинявам се за безхаберния въпрос - тепърва ли ще се строят/дострояват интериорите на станциите (тези до Юнак поне) или се очаква вече да са готови?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Вчера в тунела пред Онкологията с кран спускаха апаратура

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
А как е там трасето, че от отдавна не съм минавал в района?
Линиите са изцяло положени, има да се довършват малки части от синята туба.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Няма ли някъде снимки от пероните на Младост и Онкологията ? Много ми е интересно да видя какво са направили там !
Бих снимал с удоволствие, но няма как да се влезе.
« Last Edit: 19.03.2009, 21:33:40 by LG_ »