Author Topic: Маршрути на ГТ в София година по година  (Read 69301 times)

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Много рано са се разеленили дърветата през 1999г.!
« Last Edit: 21.02.2019, 14:13:20 by Трамвай 17 »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14648
    • View Profile
    • Email
Много рано са се разеленили дърветата през 1999г.!
Както се посочи, промяната на ТМ14 е траела повече от година, т.е. са се сменили всички сезони.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Ти видя ли снимката на трамвай 856 по линия 12 от пролетта на 1999г.?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9210
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Снимката може и да не е от тогава.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Всички снимки в спирката,които са снимани през 1999г. пролет с изкл. на 860 са на Thierry Hamal,дори и на 856 е негова.
« Last Edit: 23.02.2019, 14:17:45 by Трамвай 17 »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9210
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Очевидно снимките са заснети именно в периода на промените и затова има и 12, и 14 към Хладилника. Двете едновременно не се движеха до там.
« Last Edit: 21.02.2019, 22:49:11 by RADOCVET »

Offline Mihail

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Имам откъслечен спомен, че едно време, когато работих в Лозенец през лятото на 2012-та имаше редовна автобусна линия по Черни връх с БМЦ-та. Но всички снимки в нета на 9ТМ са с Мерцедеси. И такива ли са пускали по нея? Ех, да знаете каква носталгия ме тресе по 2003-2013, тогава бях на 15-25, а сега съм на 31. И кога махат 98 от Семинарията?

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1199
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Само о305 и о305Г си бяха на 9ТМ и в редки случаи друго, но титулярно да са били БМЦ - не.
Спомням си, че 98 беше само временно до Семинарията докато махат автостанцията и правят кръстовището, другите линии въртяха на Гоце Делчев, тояа беше 2015 и 2016.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9210
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
По 9тм се движеха всички къси автобуси в Земляне ,главно 345 Конекто и 0 302.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 524
    • View Profile
Май имаше и един период където имаше пикови О305г. Или може да е било инцидентно?

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 708
    • View Profile
    • Email
Не е инцидентно , работеха и те яко там, а и беше много отвратителна линия и нямаше как едни и същи шофьори да работят там.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2781
    • View Profile
9ТМ го откриха, когато започна строежът на метростанция "Европейски съюз". ТМ9 беше променен да минава през гората, а ТМ10 скъсен до пл. "Журналист". 9ТМ първоначално се движеше до НДК, но много скоро го удължиха до Попа, до където остана до края на строителството на МД2.

До скъсяването на ТМ9 до ул. "Кораб планина" 9ТМ се обслужваше от всички налични къси автобуси в Земляне по това време - предимно О 305 и О 302, като от време на време излизаха Конекто и БМЦ. Дори си спомням, че съм писал във форума, че е по-добре да се пускат О 302, защото О 305 едвам изкачваха баира.

След въпросното скъсяване, колите по линията се увеличиха с две (ако помня правилно от шест на осем пикови) и трябваше да излизат само съчленени автобуси, но това не винаги се спазваше.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Mihail

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 84
    • View Profile
Има ли някаква промяна на 72? Видях един като бях в ТБ7 да излиза от подлеза на НДК и сви наляво по Евлоги Георгиев. В нета не откривам нищо за такава промяна?

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 524
    • View Profile
Има ли някаква промяна на 72? Видях един като бях в ТБ7 да излиза от подлеза на НДК и сви наляво по Евлоги Георгиев. В нета не откривам нищо за такава промяна?
Това е заради ремонта на България. Това се случва защото не може да прави някакъв завой заради затвореното платно. И мисля че се движи по Прага, за да излезе на правилния си маршрут. Мисля че е описано в темата за маршрутни промени.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1248
    • View Profile
Дойде време и за маршрутни промени 2019:
- тб 7 - удължен от ст.гара по новото трасе по Арсеналски до Гоце Делчев
- във връзка със завършване на ремонта на кръстовището на К.Село авт. 73, 83 и 102 - възстановени по старите им маршрути по ул.Житница
- във връзка със завършване на ремонта на Граф Игнаиев тм 18,12 и 10 - възстановяване на постоянните им маршрути до Хладилника и пл.Журналист, закриване на временните тм 10 и авт. 10 тм
- ремонт на ул. Каменоделска и временна промяна на тм 3, 4 и 18 до ц.гара, Месарницата и надл.Надежда, пускане на временен авт 4тм от Орландовци до ст.гара, частична промяна на няколко пъти на авт 20, 21-22, 4тм, 79, 309
- удължаване а авт.7 през село Лозен до село Верила/Равно поле
- във връзка със завършване на ремонта по Каменоделска - възстановяване на постоянните маршрути на тм. 18,12,10 и докарване на нови Песи по линия 18
- авт.163 е закрит, а а63 прави по няколко курса и през седмицата до Златните мостове
- възстановяване на постоянните маршрути на авт 11,21, 404 по ул.Силистра и възстановяване на старото място на една от автобусните спирки на Орлов мост
- авт. 102 в посока О.Купел минава в локалното по Арсеналски заедно с тб 7
- не се оправдаха надеждите за пускане на М3, дано април догодна да го пуснат
- на няколко пъти пускаха временни линии - като тези по задушница, - а56а във връзка с новата гора над Суходол, - а49а - до манастира Св.Петка за празника и др. ...
- А166 - Хладилника-Долно Лале
Догодина по това време - маршрутни промени през 2020.
« Last Edit: 27.12.2019, 17:25:47 by blagun »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13605
    • View Profile
    • Email
Почти никакви промени спрямо предишни години. Сега се зачетах от 2011-та насам колко много промени тази година нищо. Не знам дали това е хубаво или лошо.  От една страна добре, че явно най-после се е наложила някаква добра транспортна схема, от друга лошо заради появилата се необходимост от нови връзки и линии.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3583
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
В края на 2019 реших, че е добра идея да проследим развитието на трамвайните маршрути в последните години.
Започваме от 2002, когато имаме следната схема:


През май се съкращавт много линии и трамваите също са засегнати - 21 е закрит, 11 е скъсен до бул.Н.Петков,
а маршрутите на 3, 8 и 10 са "оптимизирани".
Така, към 1.1.2003 ситуацията е следната:


Единствената промяна през 2003 е съкращаването на тм.6 до Връбница 1, заради пускането на метрото в Обеля.
Към 1.1.2004 ситуацията е следната:

През 2004 отново няма много промени. Единствената, но за сметка на това, съществена е "временното" закриване
на трасето до Дървеница. Появява се линия 18, а 2 е скъсена до Журналист.
Към 1.1.2005 ситуацията е следната:

През 2005 също не се случва нищо интересно, освен нескопосаният опит на ЦГМ/СКГТ с пускането на тм.15 през септември да компенсират скъсения през 2002 тм.11.
Към 1.1.2006 ситуацията е следната:

2006 не предлага нищо, но през 2007 става малко по-интересно. Най-накрая върнаха 8 до Съдебната Палата, а 10 беше удължен през Журналист до Хладилника, на мястото на 14, който беше закрит.
Към 1.1.2008 ситуацията е следната:

През 2008 отново няма промени, с изключение на принудителното удължаване на 9 до Надежда, заради строежа на МД2 и затвореното обръщало на надлез Надежда.
Към 1.1.2009 ситуацията е следната:

2009 е година на огромни промени в трамвайния транспорт. През март затвориха цялото трасе от Ц.Гара до Триъгълника и в началото 1,6,7 и 12 бяха отклонени по К.Величков.
Като страничен ефект, безсмислената линия 15 беше закрита и 19 беше преместена през Красна Поляна, замествайки 15 в тази роля.
След изграждането на свързващата линия по ул.Струга, 1, 6, 7 и 9 останаха до Ц.Гара, а новата линия 17 пое към Надежда и Обеля. За кратко, даже, в експлоатация бяха
и двете трасета - старото и новото, обслужвани съответно от 17 и 19. В другия край на града, трасето от Кръста до Хемус беше затворено и 9 пое през Журналист. Съответно,
10 беше скъсен.
Към 1.1.2010 ситуацията е следната:

През 2010 беше възстановена връзката от Ц.Гара до Триъгълника и линия 17 беше закрита. По новото трасе в Надежда остана в крайна сметка тм.6, а поетапно бяха затворени трасетата
по М.Луиза (временно) и по бул.Витоша (завинаги). На юг, 9 беше закрит, а 10 удължен до Лозенец.
Двете хубави неща бяха откриването на тм.4 от Бъкстон до Ц.Гара и в последствие до Орландовци, както и на тм.23 от Дружба 2 до
Искърско Шосе и скоро след това до Гео Милев и после до Младежки Театър.
Към 1.1.2011 ситуацията е следната:

На фона на предните 2 години, през 2011 е направо скучно. Само тм.4 беше удължен до бул.Н.Петков.
Към 1.1.2012 ситуацията е следната:

През 2012 също не е много интресно. И все пак, възстановено е движението по бул.М.Луиза, тм.7 е удължен до м-с Хан Кубрат и 10 е възстановен до Хладилника. Все хубави неща, поне.
Към 1.1.2013 ситуацията е следната:

През 2013 беше закрито трасето на 18 до Руското Посолство. Друго нямаше.
Към 1.1.2014 ситуацията е следната:

През 2014 също е постно - 4 беше преместен през Халите, а 10 отново беше скъсен до ул.Кораб Планина, заради строежа на метростанцията при Хладилника.
Към 1.1.2015 ситуацията е следната:

През 2015 няма никакви промени, но считано от 1.1.2016, тм.19 беше закрита и тм.11 най-накрая беше възстановен по класическия си маршрут до Княжево.
Към 1.1.2016 ситуацията е следната:

През 2016, тм.10 беше възстановен до Хладилника, но за сметка на това, тм.6 "временно" беше махнат от Лозенец завинаги.
Към 1.1.2017 ситуацията е следната:

Последната промяна е през 2017г., когато пак така временно, 23 беше скъсен до Гео Милев и след ремонта си остана така.
Към 1.1.2018 ситуацията е следната:


В последните две години няма промени, като не броя временните такива, заради ремонти.
За 2020 се надявам да има промени, въпрски, че не ми се вярва.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Малко да те поправя. Когато 17 е с маршрут  Обеля - триъгълника - Константин Величков -Стамболийски - Македония- Витоша -Борово , 1 и 7 са с  маршрут - Обеля / Надежда - Триъгълника - Константин Величков  -Стамболийски - Христо Ботев -Централна Гара Мария-Луиза  - Иван Вазов / Борово.
След изграждането на коловоза на Струга 17 е с маршрут Обеля - Генерал Жеков - Триъгълника - Константин Величков - Стамболийски - Христо Ботев - Централна Гара .
Есента на 2009 6 беше за кратко до Орландовци .
9 имаше доста динамичен маршрут. Пак за кратко беше до Орландовци - по Мария- Луиза .
« Last Edit: 29.12.2019, 17:58:49 by София 70 »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13605
    • View Profile
    • Email
Имаше един период в който 7-цата беше със супер заобиколен маршрут. От Ломско шосе, през Скопие, Константин Величков, наляво по Стамболийски, наляво по Ботев до Ц.гара, след това обратно през Мария Луиза и Витошка и така до Борово. Това си го спомням че със сигурност имаше и такъв момент, може и за много малко да е било, такъв  зигзагообразен обиколен маршрут. От първата до последната спирка сигурно е било час и половина път :D
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 232
    • View Profile
Това си го спомням, но май беше под номер 1 или 17, ако не се лъжа.
« Last Edit: 28.12.2019, 22:06:04 by Citaro »