Author Topic: Русе - обща тема  (Read 240467 times)

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #520 on: 13.02.2017, 18:10:33 »
Пет, по мои наблюдения. :)

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 762
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #521 on: 13.02.2017, 23:43:00 »
от 19:36 за подобренията в градският транспорт и според мен ако се направят ще стигнем стара загора и бургас
http://imedia.bnt.bg/predavanyia/bulgaria-dnes/organizatsiyata-za-izborite-v-blagoevgrad
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #522 on: 14.02.2017, 18:09:15 »
Това ,за транспортната схема, го говорят от 3 и повече години!Резултат - никакъв.И как смятат да "прекултивират"  гражданинa да си паркира колата в краен квартал, като влиза в чужд град?Това с интернет портала засега добра работа върши Moovit.А къде е обещанието за автоматични стрелки на Кръговото?Тролеите като минават през него, правят тапа с тази тяхна "висока скорост".Да ги разкарат тия частници, че прецакаха реализацията на ел.таксуване:сега трябва да купуваш отделни карти за различни превозвачи. :angry: (говоря за тия карти, които се зареждат през автоматите).

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14273
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #523 on: 14.02.2017, 18:25:44 »
Да ги разкарат тия частници, че прецакаха реализацията на ел.таксуване:сега трябва да купуваш отделни карти за различни превозвачи. :angry: (говоря за тия карти, които се зареждат през автоматите).
Частници има по всички градове по света, сърдете се на общината, че прецака интегрирания транспорт. Реално вашите автобуси вървят като маршрутки - издържат се с приходите от продажба на билети на дребно. Интегриран транспорт означава единно и синхронизирано между различните линии разписание, единна тарифна политика. Има си начини на разплащане с частните оператори, няма в Русе да се открива топлата вода.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #524 on: 14.02.2017, 18:39:51 »
Да ги разкарат тия частници, че прецакаха реализацията на ел.таксуване:сега трябва да купуваш отделни карти за различни превозвачи. :angry: (говоря за тия карти, които се зареждат през автоматите).
Частници има по всички градове по света, сърдете се на общината, че прецака интегрирания транспорт. Реално вашите автобуси вървят като маршрутки - издържат се с приходите от продажба на билети на дребно. Интегриран транспорт означава единно и синхронизирано между различните линии разписание, единна тарифна политика. Има си начини на разплащане с частните оператори, няма в Русе да се открива топлата вода.
Не казвам съвсем да няма частници и всичко да е общинско, просто тия сега са като кърлежи, особено шанса и геокомерс, извършват превоз,колкото да се отчетат пред общината, не е важно дали е качествен или не.Трябват нови фирми със нови ПС, но вероятнността това да се случи е много малка.

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #525 on: 15.02.2017, 14:12:47 »
Дори само факта, че заместник кмета споменава пред всички и пред камерите, че след новата транспортна схема трябва да се мисли за търсене на нови оператори с нови возила е голям напредък за Русе където години наред не се спомена и дума за нещо подобно. Абсолютен факт е, че Русе дава много пари за некачествен транспорт със стари мизерни возила. Трябва да се запише в евентуален нов договор, че всички возила от градския транспорт с нов превозвач трябва да отговарят поне на ЕВРО5 стандарт, както и да имат задължително климатизация, и специфичен процент нископодова част.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #526 on: 21.02.2017, 18:44:11 »
Обратната ситуация на тази в Стара Загора миналата година: ДНес шофьор на тролей №13 (снимката показва,че е 54956) е спасил 20-годишно момче , изпаднало в клинична смърт. :fan:

Линк: https://www.dunavmost.bg/Ruse/Photo/77236-shofyor-na-trolei-spasi-momche-v-klinichna-smart
 
П.С. : Ето какво се случи миналата година в Стара Загора: http://btvnovinite.bg/article/bulgaria/sirache-ot-stara-zagora-spasi-troleibusen-shofior.html

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #527 on: 27.02.2017, 20:13:01 »
Вижте какво намерих в yчебника ми по англиийски :D http://cloud.tapatalk.com/s/58b46c0ba2b2a/IMG_20170227_200939.jpg?

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #528 on: 28.02.2017, 07:17:10 »
О, чудо! Днес 57287 по 29та беше по-пълен от обичайното..Какво ли се случи с 28ма си нямам никаква представа.

Изпратено с моята тулумба


Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #529 on: 08.03.2017, 13:35:23 »
Това би обяснило защо напоследъка от общината само се ослушваха за нов модел на градския транспорт:

Quote
Превозвачът ЕГГЕД продава бизнеса си в България

„ЕГГЕД България“ АД, съакционер в ЕГГЕД Русе АД, е решила да продаде бизнеса си в Русе и България, става ясно от докладна, която ще бъде гледана на сесията през март.
„ЕГГЕД РУСЕ” АД е дружество, чийто акционери са Община Русе , притежаваща 35 % от капитала и ЕГГЕД БЪЛГАРИЯ АД, притежаващо 65 % от капитала на дружеството. Желанието е да се прехвърли собствеността върху капитала на дружеството, като целта на предложената сделка е продажбата на 100% от дяловете на ЕГГЕД България АД на Община Русе за цената от 1 евро, като допълнително ЕГГЕД Транспорт Кооператив Съсайъти ще опрости/прехвърли на Общината (купувача) всичките си дългове и вземания от ЕГГЕД България АД и ЕГГЕД Русе АД за цената от 1 евро при изпълнението на три основни изисквания, които са:

1. Община Русе плаща в момента на приключването на сделката на Mobilis Sp. z o.o. сума в размер на 830 000 лева, което представлява дълг на ЕГГЕД Русе АД към Mobilis Sp. z o.o. съгласно договори за финансов лизинг, подписани през 2008 г.

2. Името ЕГГЕД да бъде заличено от фирмите на дружествата ЕГГЕД България АД и ЕГГЕД Русе АД след прехвърлянето, тоест те да бъдат преименувани в Българския търговски регистър;

3. Община Русе да се ангажира, че в обозримо бъдеще ще продължава основната дейност на ЕГГЕД Русе, както и че ще запази работните места на служителите.

Дружествата от групата ЕГГЕД, разполагат с 62бр. превозни средства с пазарна стойност 517 900 лева без ДДС (видно от приложена оценка) , от които 51бр. тролейбуси с пазарната стойност 396 000 лева без ДДС към август 2016г. Превозните средства са силно обезценени в сравнение със счетоводната им стойност.

Следва да се отчита и факта, че не е извършвана данъчна ревизия на дружествата от учредяването им до днес и не е ясно какви скрити задължения от публичен характер могат да възникнат.

На общинските съветници се предлагат два варианта:

1. Община Русе да придобие 100 % от капитала на ЕГГЕД България АД за сумата от 1 евро и заплащане на сумата от 830 000 лева, представляваща дълг на ЕГГЕД Русе АД към Mobilis Sp. z o.o.

2. Да бъде дадено съгласие кмета на Община Русе да извърши действия по възлагане извършването на тролейбусен превоз на друг превозвач и да извърши действия по изготвяне на правен и финансово-икономически анализ за създаване на общинско търговско дружество и/или дружество по реда на публично-частно партньорство, което да извършва тролейбусен превоз на пътници.

АРЕНА

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6005
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #530 on: 08.03.2017, 13:46:04 »
Развитие, което е важно, че го има, но е важно какво ще прави самата община от тук на сетне. Има много неизвестни около тролейбусния транспорт и бъдещето му в това си състояние е категорично несигурно.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 762
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #531 on: 08.03.2017, 15:08:56 »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #532 on: 08.03.2017, 15:59:18 »
Струва ми се, че определено вторият вариант е правилния. 830 000 лв. за дружество с активи от 560 000 лв. ми се струва абсурдно. Нека си вземат неопланите и мерцедесите, то и без това не е останало живот в тях.
Обаче ако се избере опция 2, кой ще е тоя друг превозвач, дето има готовност да докара тролеи в Русе, уж за временно ползване.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6005
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #533 on: 08.03.2017, 17:20:19 »
Вариант 1 категорично е най-добрият. Така най-бързо всичката инфраструктура, подвижен състав и активи, свързани с тролейбусите най-накрая ще станат общински и общината може да разработи варианти за модернизация и развитие на този транспорт.
Вторият вариант издава нежелание за развитие и поемане на отговорност за тролейбусния транспорт. Не трябва да се допуска.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #534 on: 08.03.2017, 18:22:49 »
Определено общината дори и да избере вариант 1 ще трябва после да вложи повече пари в активите на ЕГГЕД. Неработещите съчленени тролейбуси Неоплан и Мерцедес (с които се хвали Йотов на времето) май са на лизинг и може да ги вземат обратно от където са ги взели.

Quote
След изследване на представените документи за собственост и извършените плащания по тях се установи, че липсват доказателства за придобиване на собствеността (неупражняване на опция за покупка) на тролейбуси Неоплан – 7бр. и Мерцедес хибрид -2бр. Тъй като към настоящия момент няма допълнително споразумение или друг документ, който да даде право да се упражни опция за покупка е възможно лизингодателя да поиска заплащане на наем за тролейбусите и връщането им.

По данни от финансов анализ дължимата сума /главница и лихви/ към лизингодателя за тролейбуси Неоплан – 7бр. и Мерцедес хибрид -2бр. (с пазарна стойност 91 000 лева без ДДС) е 761 457,08 лева., като тази сума не включва евентуални неустойки по договора. И в двата договора е предвидена мораторна лихва в размер EUROBOR + 8% дължима от датата на падежа на плащането до издължаването. Не е определен EUROBOR, като според анализа наказателната лихва варира от 8-9 %.

Може би е по-добре да се избере 2ри вариант като от там вече да видим на къде ще отиват нещата.
« Last Edit: 08.03.2017, 18:29:11 by bgdimitrov »

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #535 on: 08.03.2017, 19:11:27 »
Не мога да разбера дали да вдигам банкет или да тъгувам..От една страна ,както си обещаха, подмениха всички ПС , без аварийните.От друга страна докараха ония недомислени италианци с контакторно управление и прототипните мършоплани ,на които пък едни тъпи климатици не могат да поддържат и вътре става сауна.НЕ ОБСЛУЖВАТ 25-та без осезаема причина и хората са принудени да се тъпчат в 11 и 18.
Италианците изгниха за 8 години ,  мършопланите не се движат,шкодите станаха учебни, а са идеални за линейни (поне 461).
Бракуваха и нарязаха  най-безпардонно легендарните швейцарски ветерани.Можеха да оставят поне един от всеки и да ги пратят в СЕ като музеен както направиха в Стара Загора.
От друга страна, нашият град все пак си остава с уникален за региона автопарк и оцеля ТТ при всички сътресения през годините.
Но вече не си поддържат така добре тролеите и липса всякакво желание за развитие и е срамно града ни да се крепи на частници и да се състезават ежедневно за левчета !

Offline bgdimitrov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Русе - обща тема
« Reply #536 on: 08.03.2017, 19:38:52 »
Считам, че е възможно поне временно да се намери друг частен превозвач който да замести ЕГГЕД. Или просто общината да закупи 30-40 тролея втора ръка които да изкарат няколко години. Със сигурност би излязло в пъти по-евтино от 800+ хил. за боклуците на ЕГГЕД от които харесвам единствено Рената. Но е крайно време общината да намери средства от ЕС или собствени и крайно да реши транспортния проблем.
« Last Edit: 08.03.2017, 19:41:04 by bgdimitrov »

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #537 on: 08.03.2017, 19:55:23 »
Оферти от Чехия и Словакия бол,че и от Будапеща продават 280Т в пъти по добри от софийските за 5000 евро.  :D

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 762
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #538 on: 08.03.2017, 22:27:35 »


хората се сетили но късно Предстои закриване на тролейбусна линия №25 с маршрут Централна гара – Захарен завод https://rousse.info/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B8/
« Last Edit: 08.03.2017, 23:22:37 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 244
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Русе - обща тема
« Reply #539 on: 08.03.2017, 23:45:16 »
Кога 25 е била с такъв маршрут ?Може инцидентно да е била само до Централна гара , като например когато се провежда онова псевдорали, но никога не е била с такъв постоянен маршрут!Дано закриването да не е за постоянно.
И относно статията - РАЗБИРА СЕ че ще има по-малко пътници като заменят 0405-ци и НЛ202 с доработки върху товарно шаси и не вземат мерки за тъпченето на пътниците по 11-та и 4-та  ;)
едит:Какви тролеи сме взимали от Полша, че не разбрах?  :neznam:
« Last Edit: 08.03.2017, 23:49:27 by dst1123 »